AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Har datet en noen ganger nå. Vi er ikke fra samme plass og vi har vært her hos meg hver gang. Er ikke venner på Facebook enda, men jeg har selvfølgelig vært inne å snoket på profilen hans. Den er relativt åpen og jeg ser jeg hvem han har vært i forhold med. Det ble slutt for ett år siden visstnok. Men jeg ser de liker alle profilbildene til hverandre, også nylig. Er litt usikker på dette. Jeg får opp litt sånn varsellamper. Hva hadde andre tenkt? Og jeg vet ikke om jeg skal spørre om det heller for jeg føler ikke jeg har noe med det i tidlig datingfase og vil ikke skremme han vekk. Anonymkode: e1fe5...b42
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Ja.. jeg er igrunn enig med deg i det. Trå varsomt. Begynner han å snakke om eksen også, hadde jeg trukket meg unna. Altså, det trenger jo ikke å bety noe, men følg magefølelsen! Som sagt hadde jeg vært svært skeptisk. Anonymkode: 177bd...1ed 5
Apekatten Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Det trenger ikke å bety noe. Kanskje de hadde et fint brudd og liker bildene til hverandre som venner. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Vanligvis, ja, dessverre. Anonymkode: a691b...f92
McMary Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 Jeg ville garantert trykket liker på min eks sitt profilbilde uten at det betyr noe. Vi er helt ferdig. Det er slik man gjør for å være hyggelig. Du syns vel ikke alle du liker bildet til er sexy? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Det hadde jeg ikke brydd meg om Anonymkode: 4d715...d37 1
Rotemor Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Jeg synes dette er overtolkning av et lite tastetrykk. Når jeg liker innlegg, bilder etc så er det for det meste av høflighet og for å vise at jeg har lagt merke til dem. Det ligger ingen følelser i en like. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 Jeg synes det er ett ganske dårlig tegn at du snoker rundt på profilen hans og henger deg opp i hva han liker og ikke liker ja... Anonymkode: d78c5...3af 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #9 Skrevet 3. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet en noen ganger nå. Vi er ikke fra samme plass og vi har vært her hos meg hver gang. Er ikke venner på Facebook enda, men jeg har selvfølgelig vært inne å snoket på profilen hans. Den er relativt åpen og jeg ser jeg hvem han har vært i forhold med. Det ble slutt for ett år siden visstnok. Men jeg ser de liker alle profilbildene til hverandre, også nylig. Er litt usikker på dette. Jeg får opp litt sånn varsellamper. Hva hadde andre tenkt? Og jeg vet ikke om jeg skal spørre om det heller for jeg føler ikke jeg har noe med det i tidlig datingfase og vil ikke skremme han vekk. Anonymkode: e1fe5...b42 Dere er ikke venner på FB, dere er ikke kjærester,...da synes jeg du ikke burde bry deg om at de liker hverandres bilder. Når dere tter hvert blir venner på FB og mer kjæreste materiale og han fortsatt driver og liker eksens bilder, da kan du si ifra at hvorfor han gjør det og om han fortsatt liker eksen. Anonymkode: c2efe...b56
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er ett ganske dårlig tegn at du snoker rundt på profilen hans og henger deg opp i hva han liker og ikke liker ja... Anonymkode: d78c5...3af Han vet jeg har snoket, og han har sagt han har snoket på meg. Anonymkode: e1fe5...b42
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 Oi, er det et varelstegn også? Jeg likte senest i går et profilbilde av en eks, og jeg har vært i et lykkelig forhold i 11 år ☺️ Anonymkode: e4e3c...229
mm456 Skrevet 4. mai 2019 #12 Skrevet 4. mai 2019 Jeg og eksen liker ofte bilder av hverandre, har aldri tenkt over det engang, ettersom vi er helt ferdige med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #13 Skrevet 4. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Han vet jeg har snoket, og han har sagt han har snoket på meg. Anonymkode: e1fe5...b42 Men jeg synes fortsatt ikke det er ett godt tegn at du henger deg opp i hva han liker/ikke liker. Spesielt når dere ikke er sammen engang. Anonymkode: d78c5...3af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå