AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Hva synes du er et fint antrekk til daten din? Hva gir et godt inntrykk? Anonymkode: 98835...5f4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Kommer an på hvor man skal på date det da? Ut og spise? I såfall ville jeg brukt en kjole (har en rød kjole hengende for sånne tilfeller)... Anonymkode: 58e48...9af
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Enig med vedkomne overfor - det kommer litt an på hva dere skal? Som hovedregel går jeg alltid i noe jeg føler meg vel i, antrekk som speiler min personlighet og som er rent og pent. Men, igjen, jeg har både gått turer og møttes til en drink på første date. Da må man tilpasse det ☺ Anonymkode: 9677f...e6c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Hadde aldri gått i en rød kjole på første date! ...Hadde godt for noe anstendig, ikke for pyntet og ikke for hverdagslig. Men selvfølgelig, hva dere skal er helt avgjørende. Skal dere ut å spise kommer det helt an på hvor dere skal og hvordan man kler seg for det aktuelle spisestedet. Noen restauranter er mer formelle enn andre. Det viktigste er likevel at du kler deg i noe du er komfortabel i og føler deg vell i. Ikke velg stramme bukser om du da må tenke over dette hele kvelden, eller for mye utringning hvis det blir noe du fokuserer på. Kle deg i det som er DEG og det som gjør at akk du føler deg FIN. Anonymkode: af62f...a47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå