AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Vi skal gravere en turkopp til et par som skal gifte seg. De har lange turer søm hobby og bryllupsreisen er tur til Sør-Amerika hvor de skal gå laangt. Det er jo bare for gøy som en ekstra ting, men jeg ble litt usikker på formuleringen. Skal ha navn + dato, og et sitat om at turen starter her. Usikker på formuleringen. Har disse to forslagene: 1. Den beste turen starter her 2. Den lengste turen starter her Noen som har et bedre, eller som synes et av disse er bedre enn det andre? Takk! Anonymkode: 3e58e...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Den «lengste» turen høres mer ut som et ork 🙈 syns nr 1 var fin. evt -den mest minnerike turen starter her Anonymkode: cc473...579 3
Trolltunge Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Uansett hvor turen går vet jeg hvor hjemme er. Det er der DU er. Vi vandrer livets landevei sammen. Oppturer og nedturer sammen! (Den likte jeg. :)) 3
GjestSiden2006 Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Glemte nesten å si til deg, Ts, at denne type gave er sååå flott. Tusen takk for at det finnes folk som deg/dere som tenker på gaver som bare gir og gir. Elsker personlige gaver. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 På 4.5.2019 den 20.47, Trolltunge skrev: Uansett hvor turen går vet jeg hvor hjemme er. Det er der DU er. Vi vandrer livets landevei sammen. Oppturer og nedturer sammen! (Den likte jeg. :)) Denne var fantastisk! Takk ❤️ Anonymkode: 3e58e...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå