Gå til innhold

Ut på datingmarkedet igjen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble for ikke lenge siden slutt med kjæresten. Vi var enige om at vi ikke hadde en fremtid sammen. Han trakk seg på slutten ut, tok gradvis avstand og ville ikke fikse de problemene vi hadde. Jeg følte at han drev meg til å gjøre det slutt. Han er konfliktsky, men var enig når jeg sa vi ikke har en fremtid sammen. 

Så når er det innafor å treffe andre menn? Jeg vil ikke ha en kjæreste riktig enda. Ikke helt klar. Men på sikt er jeg klar for å treffe han som kanskje er drømmemannen min :) Plutselig igår tok en gammel bekjent kontakt. Vi hadde mye kontakt før, og han er også nylig blitt singel. Er det innafor å møte han i neste uke? Eller er det helt feil av meg? Bor ikke i samme byer. Men i neste uke skal jeg til hans by, som jeg ofte er i. 

Anonymkode: 88218...cd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er singel. Gjør hva du vil

Anonymkode: b43cc...b92

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe galt å møte han, og du kjenner jo han litt fra før som kanskje er noe enklere enn å date fremmede. Jeg er i litt samme situasjon som deg. Tar det rolig og forsiktig og bruker tid på å bli kjent uten å stresse over fremtid og hvor seriøst det må være. Går det for fort blir nestemann som regel bare en rebound har jeg erfart. 

Anonymkode: 2bb0e...0fa

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke å bli kjæreste med den du møter med en gang, men om du treffer noen alt bare klaffer med, hvorfor ikke bare la det bli som det blir? Dere kan jo date i mange måneder før dere blir sammen. 

Anonymkode: bb1d5...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på TS!

Anonymkode: edce1...bf9

Skrevet

Feil? I forhold til hva?  Det kategoriske imperativ?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Feil? I forhold til hva?  Det kategoriske imperativ?

Av "respekten" ift ekskjæreste. Jeg er faktisk glad i han selvom det ikke klaffet mellom oss. Han anklagde meg for å være utro nå på slutten (ikke sant i det hele tatt). Finner han ut jeg møter andre rett etter bruddet stiller det jo meg i et dårlig lys. Kanskje jeg bare overtenker.. 

Anonymkode: 88218...cd2

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener.

Når eksen slo opp med meg, så var jeg livredd for at hun skulle gå ut, hooke, og ha sex med andre. Jeg var redd fordi jeg ikke tålte tanken av at hun var sammen med noen andre enn meg. Det er det kjærligheten gjør med en person etter mange, mange år sammen. 

MEN. Altså, du er singel. Når jeg tenker tilbake så hadde jeg ingenting jeg skulle ha sagt om eksen fant ut at hun ville date andre. Det gjorde hun mest sannsynlig også, men det vet jeg ikke, fordi vi snakket aldri om det. Jeg vet bare hva jeg selv gjorde. 

Gjør det du vil ts. Det er ikke feil å gå ut med noen andre. Du er singel. Eksen din har ingenting med hva du gjør og ikke gjør. Men om du vil vente litt, kjenne på følelsene, så er ikke det feil heller. 

Anonymkode: 07357...7dd

• Liker 1
Skrevet

Du har ingen forpliktelser overfor en eks, så ut og date så fort du føler du ønsker. Treff de mannfolka du vil. Ikke noe noen kan si noe på. Du er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...