Gå til innhold

Zinzino BalanceOil


Gjest Annypanny

Anbefalte innlegg

Gjest Annypanny

Hei. Er det noen som har erfaring med dette produktet? Jeg var hos akupunktør her om dagen, og hun greide å dytte på meg dette. Dette var en erfaren og anerkjent akupunktør i Oslo, så jeg tenker i utgangspunktet at hun ikke er med på noe "humbug". Samtidig er vel dette er type pyramideopplegg, hvor hun tjener penger på at jeg kjøper ting gjennom henne. Men nå er jeg ikke så opptatt av den pyramidegreia, jeg kan godt bruke produktene et halvt år og så melde meg av igjen. Jeg er mest opptatt av å vite om dette er gode produkter? Skal jeg bytte ut tranen må jeg være sikker på at jeg får noe som er minst like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare humbug, dessverre. Omega-3 og Omega-6 balansen kan du fint kontrollere via et normalt kosthold. Og i tillegg, har ikke en LEGE gitt deg beskjed om kolesterolnivåer etc og du må ta tilskudd, får du resept på ordentlige medisiner. 

Anonymkode: e58bc...abd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på helsekost og få tak i et vegansk omega 3-tilskudd basert på alger, det er det beste du får. Zinzino hadde jeg ikke støttet med ett øre. Det som er med MLM-selskaper er at de ER pyramidespill, men fordi pyramidespill er ulovlig, så slenger de på et produkt som de selger for å ikke havne i i den kategorien. Så produktene er bare en unnskyldning og holder jevnt over ikke så høy kvalitet. 

 

Anonymkode: 2e83a...2cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2019 den 9.27, Annypanny skrev:

Hei. Er det noen som har erfaring med dette produktet? Jeg var hos akupunktør her om dagen, og hun greide å dytte på meg dette. Dette var en erfaren og anerkjent akupunktør i Oslo, så jeg tenker i utgangspunktet at hun ikke er med på noe "humbug". Samtidig er vel dette er type pyramideopplegg, hvor hun tjener penger på at jeg kjøper ting gjennom henne. Men nå er jeg ikke så opptatt av den pyramidegreia, jeg kan godt bruke produktene et halvt år og så melde meg av igjen. Jeg er mest opptatt av å vite om dette er gode produkter? Skal jeg bytte ut tranen må jeg være sikker på at jeg får noe som er minst like bra.

Akupunktur i seg selv er jo humbug, så utgangspunktet her er desverre ganske dårlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Pierre Gynt said:

Akupunktur i seg selv er jo humbug, så utgangspunktet her er desverre ganske dårlig. 

Støtter i tillegg denne.

Anonymkode: e58bc...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Pierre Gynt said:

Akupunktur i seg selv er jo humbug, så utgangspunktet her er desverre ganske dårlig. 

Merkelig at hunden min som jeg måtte bære inn i bilen hoppet inn igjen i bilen etter behandling da :P

Anonymkode: 2e83a...2cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hunden min som jeg måtte bære inn i bilen hoppet inn igjen i bilen etter behandling da :P

Anonymkode: 2e83a...2cb

Ja, du kan jo prøve å få det inn i medisinfaget basert på den anekdoten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Pierre Gynt said:

Ja, du kan jo prøve å få det inn i medisinfaget basert på den anekdoten. 

Medisinfaget er basert på å finne et (patentert) medikament for en diagnostisert lidelse, snevert er ikke ordet en gang.

Anonymkode: 2e83a...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humbug ja. Ble overtalt av en kollega som mente jeg trengte det, og hadde ikke selvtillit nok til å si nei. Betalte i dyre dommer, i sikkert et par år. Merket ingen endring, og ingen forandring når jeg sluttet. Nå bruker jeg Berit Nordstrand sin, mye fordi jeg har tro på at det er skikkelig varer, men mest fordi den ikke smaker høgg. 

Anonymkode: 7e5e8...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...