Gå til innhold

Feite menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker skikkelig feite menn, så du er ikke alene. Er den kroppstypen jeg er seksuelt tiltrukket av, men selv er jeg tynn. 

Anonymkode: e809d...40b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bamse menn er veldig søte. De ser så godslige og gode ut å klemme. :rodmer:

Anonymkode: 24e21...6b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg ser etter hos en mann har lite med hvordan kroppen ser ut... Tynn, kjukk, lav, høy spiller ingen rolle. 

Anonymkode: c39f6...53f

• Liker 1
Skrevet
På 2.5.2019 den 8.17, AnonymBruker skrev:

I dagens samfunn hvor alle skal være modelltynne føler jeg at jeg er litt utenfor, unormal med hva jeg liker.

Har alltid likt feite menn, og syns det er sexy. Er jeg rar? Kunne aldri blitt sammen med en veltrent, slank eller normal gutt. Er bare noe med det som ikke tenner meg.

Må liksom ha litt mage. Er jeg rar som tenner på dette og foretrekker dette?

Noen andre som meg her, eller er jeg bare veldig sær og unormal? 

Anonymkode: 6cbdb...ad6

Da er jeg også sær og unormal i såfall. 

Jeg foretrekker menn som er tyngre enn normalen. Har alltid likt dette.

Tror kanskje det har noe med at jeg føler meg litt tryggere med en stor og god bamse ved min side. 

Skrevet

Smak og behag! Bra noen liker overvektige menn, jeg gjør det ikke. Det har med livsstil å gjøre, jeg liker ikke typen som drikker cola på kontoret og spiser burger i lunsjen. Det er usexy å ikke ta vare på seg selv.

Men det motsatte er også usexy, dvs skikkelig helsefriker som aldri unner seg en pizza og som er ekstremt opptatt av egen kropp.

En gjennomsnittlig nordmann over 35 er ikke så snasen, late pappakropper som ikke bryr seg. Men heldigvis finnes det mange som rører litt på seg også, uten å være fanatiske. Jeg foretrekker de!

Folkehelsen generelt er på et tragisk nivå.

• Liker 2
Skrevet

Mann her. Trener på treningsstudio 4-5 ggr i uka, har en jobb som ikke innebærer fysisk aktivitet. Trener for å holde kroppen sunn og frisk samtidig som jeg liker det utseendemessige som treninga gir meg. Er generelt opptatt av kosthold, men er ikke fanatisk. Sunn mat er bedre enn usunn mat, etter min mening. Trening gir meg også styrke rent psykisk, føler meg bedre etter en treningsøkt. 

Hva er det som gjør at damer synes det er kvalmende med en slank og veltrent kropp? 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe rart med det du sier, men jeg stusser litt over at du kaller dem "feite". Det ordet vekker ganske negative assosiasjoner sammenlignet med "stor" eller til og med "overvektig".

AnonymBruker
Skrevet

Man kan være veltrent og maskulin og sunn selv om man har noen kilo for mye. Jeg er svært tiltrukket av litt lubne menn. (Ikke smell feite og usunne menn) Jeg synes at litt fett er på menn er pent. Kanskje det er derfor jeg er tiltrukket av bamse menn.? Jeg synes at de ser så myke og gode ut. Men jeg liker også andre typer menn. Alt kommer helt an på personligheten til mannen.

Anonymkode: 24e21...6b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feite menn er totalt turn off for egen del. Fete kvinner kan være utrolig flotte og sensuelle, men en feit mann er bare dvask og ekkel i mine øyne. Jeg vet det er uhyre dobbeltmoralsk å kritisere menn med overvekt når jeg selv er feit, men for min del så er det helt uaktuelt. 

Anonymkode: ba63f...af4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feite menn er totalt turn off for egen del. Fete kvinner kan være utrolig flotte og sensuelle, men en feit mann er bare dvask og ekkel i mine øyne. Jeg vet det er uhyre dobbeltmoralsk å kritisere menn med overvekt når jeg selv er feit, men for min del så er det helt uaktuelt. 

Virker som mange feite menn tenker det samme om damer.

Jeg er slank og trener mye og synes faktisk ikke det er selvinnsikt på en mann som tror det kan bli noe med oss to når han ikke har rørt på seg på ti år. 

Anonymkode: 12b82...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veltrent slank mann og syns overvektige kvinner er turn off. Hva får deg til å tro at det er noe forskjell på kjønnene. Vil tro alle syns overvekt er turn off bortsett fra de som har fetish for feite mennesker..

Anonymkode: f4be9...487

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veltrent slank mann og syns overvektige kvinner er turn off. Hva får deg til å tro at det er noe forskjell på kjønnene. Vil tro alle syns overvekt er turn off bortsett fra de som har fetish for feite mennesker..

Anonymkode: f4be9...487

Fint at menn med en preferanse for store damer som oftest er slanke eller veltrente :)

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2019 den 18.43, O.G. skrev:

Nei, jeg støtter deg i saken om å få pule menn som ikke har sett kuken sin på 11 år. 

Er ikke så mye å se lenger, like greit å la være   😁 :fnise:

Anonymkode: 17faa...3b6

Skrevet

Jeg pleide å like slanke menn, men nå har jeg falt for en kraftig type. Første inntrykket var at han hadde litt mage, men nå savner jeg den. Han har trent styrke i 20 år så er ikke dvaskt

Skrevet

Faen ta dere! Nå har jeg brukt år på å trene!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/9/2019 at 3:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg tiltrekkes også kun av menn med pondus, men liker at de er litt faste i fisken og at det er muskler under fettet. Ekstra polstring overalt er dog en deilig bonus. Kjæresten er ifølge BMI sterkt overvektig, men så muskuløst bygd at selv om det er mye fett utenpå musklene framstår han overhodet ikke som feit, bare stor og "bamsete". Deilig! 

Anonymkode: ac9c7...42a

Dette blir jeg også kåt av 😍 er så deilig å bli tatt av en slik mann. Selv er jeg tynn og nett, håper bamsete karer med litt ølvom og muskler tenner på mitt utseende også, og ikke bare liker formfulle damer. 

Anonymkode: 45de3...9e4

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Jeg liker best store bamsemenn. Ikke feite, men sterke kropper med litt polstring. Gjerne skjegg, hårete bryst. Selv er jeg liten og slank, men liker ikke helt slanke menn for det. 

Skrevet

Normalt er det bare svært velstående/formuende feite menn som har draget på sexy kvinner.

Kanskje du er fattig, men utrolig pen og samtidig har en subtil dragning mot rikdom?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de som trener egentlig har elendig selvtillit, så trener de for å føle seg bedre, men om det hjelper er en annen sak. 

Anonymkode: c39f6...53f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke menn med brede hofter og store rumper..takler ikke!

Kan være så snill og kjekk han bare vil, men store rumper på en mann er naturstridig! 

Anonymkode: 9c0d3...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...