Gå til innhold

Feite menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn hvor alle skal være modelltynne føler jeg at jeg er litt utenfor, unormal med hva jeg liker.

Har alltid likt feite menn, og syns det er sexy. Er jeg rar? Kunne aldri blitt sammen med en veltrent, slank eller normal gutt. Er bare noe med det som ikke tenner meg.

Må liksom ha litt mage. Er jeg rar som tenner på dette og foretrekker dette?

Noen andre som meg her, eller er jeg bare veldig sær og unormal? 

Anonymkode: 6cbdb...ad6

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke rar, alle liker vi forskjellige 💜

Anonymkode: 536e0...868

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er svært utseendefokusert i alle fall. Det mest normale er vel å ende med menn med ulike type kropper, fordi man faller for person og ikke kropp.

Anonymkode: c9e40...0cb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er svært utseendefokusert i alle fall. Det mest normale er vel å ende med menn med ulike type kropper, fordi man faller for person og ikke kropp.

Vil vel ikke si jeg er verre enn de som fat shamer, og sier de aldri kunne blitt sammen med noen som var overvektige eller for svære.

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tvilsomt, både angående kvinner og menn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på menn med «pappakropp»🤩 litt ølmage og litt skjegg, litt robuste karer

Anonymkode: be135...f8a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil vel ikke si jeg er verre enn de som fat shamer, og sier de aldri kunne blitt sammen med noen som var overvektige eller for svære.

Ikke verre. Men det er jo det samme (i tillegg stiller du et potensielt helseskadelig kriterie og det er jo passe egoistisk overfor noen du liksom skal bry deg om) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har falt for både tynne å tykke menn, jeg har virkelig ingen spesiell smak utseendemessig. Eneste jeg ikke har hatt noen sans for er typen, ekstremt veltrent med masse muskler, men det har ingenting med utseende deres å gjøre, har bare ikke truffet noen som jeg har noe til felles med og de er ofte ekstremt utseende fokusert (sitt eget)

Jo forresten har truffet en, men han var ekstremt veltrent pga. arbeid og ikke timevis med muskelbygging i treningsenter, veldig fin personlighet, men jeg var alt for usikker på meg selv til å være sammen med han for jeg følte han var aaaalt for pen for meg 😝 Er jo ikke rettferdig det heller, men den klarte jeg ikke legge ifra meg, ikke hans feil i det hele tatt.

Men stort sett så har ikke kroppen noe å si for min del.

Anonymkode: ca2ad...bb3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker i hvertfall helt klart en slank mann. 

Anonymkode: 74294...699

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke verre. Men det er jo det samme (i tillegg stiller du et potensielt helseskadelig kriterie og det er jo passe egoistisk overfor noen du liksom skal bry deg om) 

Visste egentlig at det ville komme. Typisk janteloven og politisk korrekthet. 

Om man stiller krav til at potensiell partner skal være slank er det helt greit, da har man liksom gode verdier. Man tar ikke høyde for at for noen er ikke dette mulig pga. sykdom eller andre faktorer. Men å ønske en partner med noen kilo ekstra er tydeligvis helt forferdelig og gjør meg tydeligvis til en person med dårlige verdier.

I tillegg ser jeg at selvfølgelig måtte noen dra fordommen om at feite folk er usunne, og at det er helseskadelig. Det er like helseskadelig å være undervektig, men det er liksom ikke relevant. 

Kan jeg spørre. Hvorfor har du problemer og fordommer mot folk som er feite? Hva raker det egentlig deg?

• Liker 6
Gjest Krampus
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på menn med «pappakropp»🤩 litt ølmage og litt skjegg, litt robuste karer

Anonymkode: be135...f8a

Jeg og ❤️

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dagens samfunn hvor alle skal være modelltynne føler jeg at jeg er litt utenfor, unormal med hva jeg liker.

Har alltid likt feite menn, og syns det er sexy. Er jeg rar? Kunne aldri blitt sammen med en veltrent, slank eller normal gutt. Er bare noe med det som ikke tenner meg.

Nå er det forskjell på å være feit og ha litt mage, litt mage er greit men ikke "feit"

Anonymkode: d3075...826

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk må få like det de vil. Jeg liker normale mannekropper. Hverken direkte feite eller veltrente. Veltrente er så turn-off at jeg nesten vrir på meg bare av tanken. Ikke liker jeg dem for tynne heller. Men alt fra på grensa til tynn til lubben er helt innafor. 

Anonymkode: 94d41...400

• Liker 1
Gjest Dansken
Skrevet
På ‎02‎.‎05‎.‎2019 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Får lyst til og hænge det du skriver på min væg👍 Det er sjælden at må høre at dette er et problem for en person! Kør på❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mer enn mengden med flesk som bestemmer hva jeg liker eller ikke. Men stor mage er ikke vakkert.

Anonymkode: 19799...be4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrekkes også kun av menn med pondus, men liker at de er litt faste i fisken og at det er muskler under fettet. Ekstra polstring overalt er dog en deilig bonus. Kjæresten er ifølge BMI sterkt overvektig, men så muskuløst bygd at selv om det er mye fett utenpå musklene framstår han overhodet ikke som feit, bare stor og "bamsete". Deilig! 

Anonymkode: ac9c7...42a

Skrevet
On 5/2/2019 at 3:06 AM, AnonymBruker said:

Visste egentlig at det ville komme. Typisk janteloven og politisk korrekthet. 

Om man stiller krav til at potensiell partner skal være slank er det helt greit, da har man liksom gode verdier. Man tar ikke høyde for at for noen er ikke dette mulig pga. sykdom eller andre faktorer. Men å ønske en partner med noen kilo ekstra er tydeligvis helt forferdelig og gjør meg tydeligvis til en person med dårlige verdier.

I tillegg ser jeg at selvfølgelig måtte noen dra fordommen om at feite folk er usunne, og at det er helseskadelig. Det er like helseskadelig å være undervektig, men det er liksom ikke relevant. 

Kan jeg spørre. Hvorfor har du problemer og fordommer mot folk som er feite? Hva raker det egentlig deg?

Nei, det er verre å være overvektig enn undervektig med mindre grunnen til at du er undervektig er en sykdom/vane (røyking).

https://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/can-you-be-too-thin/

«A more recent analysis of the Cancer Prevention Study cohort found that increased weight was tied to increased mortality from all cancers, and specific cancers;(7) in fact, study investigators estimate that overweight and obesity is responsible for 14 percent of all cancer deaths in women and 20 percent of all cancer deaths in men.

According to the current Dietary Guidelines for Americans a body mass index below 18.5 falls outside the healthy range. But some people manage to live long, healthy lives with a low body mass index. Here’s a good rule of thumb: If you’ve always had a low body mass index and your weight doesn’t change, don’t worry.»

• Liker 1
Gjest O.G.
Skrevet
På 2.5.2019 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg støtter deg i saken om å få pule menn som ikke har sett kuken sin på 11 år. 

Skrevet

Personlighet trumfer alt, men skal sies at kjæresten min har litt ekstra. Ikke feit, men litt pondus og generelt kraftig bygd. 

Ble på et tidspunkt nesten sammen med en tynn, spinkel fyr. Helt andre grunner til at det ikke ble noe av, men når jeg tenker tilbake på det, er det nesten helt fjernt for meg å skulle vært fysisk med en sånn type. 

Men jeg har heller aldri vært veldig opptatt av menns kropp, ikke typen som sitter og sikler over en kjendis etc😂

I tillegg er jeg ikke liten og petite selv, det har nok litt å si. Jeg ville følt meg stor ved siden av en tynn type. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pappakroppen er jo desidert deiligst. :) Muskler og sånt er jo fint å se på, men ikke så interessant i senga. Men å være feit er jo ikke bra... Akkurat som det ikke er bra å være for tynn. Og når du sier feit tenker jeg sykelig overvektig. Lett overvektig er null stress. 

Og for meg er pappakroppen brede skuldre, litt mage, muskler som kommer av hardt arbeid (kanskje en jobb som er tung fysisk) og ikke pump på studioet... Og liker vell det fordi det representerer en avslappet livsstil også. Ens kropp sier mye om ens liv, faktisk. :) 

Anonymkode: 7cbc0...3db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...