Gå til innhold

naboen bygger...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis svigerfaren din er advokat med byggetvister som spesialfelt, hvorfor spørre KG? Hva sier han om saken og fremdriften?

At enkelte innlegg angriper trådstarter og spekulerer i hennes grunner til motstand, synes jeg er usmakelig.

Hvem ville med hånden på hjertet bli glad over at nabotomten ble ekstremt fortettet, med redusert utsikt og ekstra trafikk i nærheten av eget hus (på egen tomt)?

En grunn til å velge enebolig er jo at man foretrekker litt "luft og lys" rundt seg.

Gjest gjest1
Skrevet

Spurte KG fordi svigerfar var på helgetur, skirenn faktis, og jeg trengt litt akutt svar på hvor mye arbeid han kan gjøre på tomten uten byggetillatelse. I tillegg ville jeg bare få litt synspunkter på saken også.

Jeg tror nok også at veldig få ville synes at det var ok at naboen ville bygge 2 4-mannsboliger på en hustomt beregnet på en enebolig. Og det er IKKE svære tomtene. Og ikke bor jeg i et området slik fortetting engang er nødvendig pga mangel på tomter!!

I skrivende stund ser det ut som det graves ut kjeller...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ring kommunen, be dem om å komme og se og få dem til å pålegge byggestopp. Dette kan kommunen faktisk gjøre, og de kan ilegge bot dersom pålegget ikke blir fulgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...