Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #22 Skrevet 25. april 2005 Hvis svigerfaren din er advokat med byggetvister som spesialfelt, hvorfor spørre KG? Hva sier han om saken og fremdriften? At enkelte innlegg angriper trådstarter og spekulerer i hennes grunner til motstand, synes jeg er usmakelig. Hvem ville med hånden på hjertet bli glad over at nabotomten ble ekstremt fortettet, med redusert utsikt og ekstra trafikk i nærheten av eget hus (på egen tomt)? En grunn til å velge enebolig er jo at man foretrekker litt "luft og lys" rundt seg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2005 #23 Skrevet 25. april 2005 Spurte KG fordi svigerfar var på helgetur, skirenn faktis, og jeg trengt litt akutt svar på hvor mye arbeid han kan gjøre på tomten uten byggetillatelse. I tillegg ville jeg bare få litt synspunkter på saken også. Jeg tror nok også at veldig få ville synes at det var ok at naboen ville bygge 2 4-mannsboliger på en hustomt beregnet på en enebolig. Og det er IKKE svære tomtene. Og ikke bor jeg i et området slik fortetting engang er nødvendig pga mangel på tomter!! I skrivende stund ser det ut som det graves ut kjeller...
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #24 Skrevet 25. april 2005 Ring kommunen, be dem om å komme og se og få dem til å pålegge byggestopp. Dette kan kommunen faktisk gjøre, og de kan ilegge bot dersom pålegget ikke blir fulgt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå