SoWhat? Skrevet 2. mai 2019 #41 Del Skrevet 2. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser en kriminell unge ut, da? Eneste gangen jeg kan se at noen er kriminell er de overkarikerte figurene i gamle Disneytegnefilmer. Og så har du jo skikkelig hardbarka rus/vinningskriminelle der ansiktet forteller om et hardt liv. Men kriminelle ansiktstrekk, liksom? Utdyp gjerne! Anonymkode: 9826e...523 Kriminelle ansiktstrekk? 🙂 mulig det også er blitt forsket på. En vet aldri. Kanskje det fins noen kjennetegn... hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 2. mai 2019 #42 Del Skrevet 2. mai 2019 Minority Report er heldigvis fortsatt fiksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 2. mai 2019 #43 Del Skrevet 2. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke man kan se sånt på barn. Jeg skal ikke vente på svar, før jeg avslører noe om bildet over, men se på det. Den ene er en uskyldig bror av en seriemorder og den andre er den verste seriemorderen vi vet om. En kar som selv etter dom ble intervjuet og journalister reagerte fordi han var så normal og helt normalt sjarmerende. Bildet over er Jeffrey Dahmer og lillebroren. Hun TS skriver om er fordomsfull og stygg (på innsiden). Anonymkode: 3dc51...e02 Er han nærmest kamera den som ble seriemorder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. mai 2019 #44 Del Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Er han nærmest kamera den som ble seriemorder? Ja. Han ligner seg selv. Så en dokumentar på Discovery ID om han en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 2. mai 2019 #45 Del Skrevet 2. mai 2019 32 minutter siden, Million skrev: Ja. Han ligner seg selv. Så en dokumentar på Discovery ID om han en gang. Har sikkert hørt og lest om ham, men nå står det stille i topplokket. Gjettet fordi han så gladest og mest "åpen" ut. Tenkte litt sånn typisk må jeg innrømme 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #46 Del Skrevet 2. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessverre fikk jeg ikke skrevet det før du ga svaret, men enig med den andre brukeren som sa det var noe med øynene, de ser jo helt sorte ut. Så ja, på det bildet ser han egentlig ond ut. Anonymkode: 40308...5f3 Det er fordi bildet er svart/hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #47 Del Skrevet 2. mai 2019 Ond eller snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #48 Del Skrevet 2. mai 2019 Ond eller snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #49 Del Skrevet 2. mai 2019 21 minutter siden, WhisperingWind skrev: Ond eller snill? Ond? Anonymkode: d8953...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #50 Del Skrevet 2. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ond? Anonymkode: d8953...643 Hvorfor tipper du ond? Hva spesifikt ser «ondt» ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #51 Del Skrevet 2. mai 2019 16 minutter siden, WhisperingWind skrev: Hvorfor tipper du ond? Hva spesifikt ser «ondt» ut? Er eller annet med blikk eller øyne eller noe. Men kan godt være snill for alt jeg vet? Anonymkode: d8953...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #52 Del Skrevet 2. mai 2019 41 minutter siden, WhisperingWind skrev: Ond eller snill? Tipper snill men litt usikker på jenta til venstre Anonymkode: d8953...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #53 Del Skrevet 2. mai 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er eller annet med blikk eller øyne eller noe. Men kan godt være snill for alt jeg vet? Anonymkode: d8953...643 Ted Bundy igjen 😉 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper snill men litt usikker på jenta til venstre Anonymkode: d8953...643 Begge drepte stemoren sin da de var 12 år. Søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #54 Del Skrevet 2. mai 2019 Vet ingenting om saken, men føler jenta ser ut som hun kan ha "ledet ann" det. Føler ikke hun virker usikker, men mer vurderende/klar til fight. (Selv om rettsystemet ofte pleier å legge skylden på menn, der) (er dame selv). Lurer på hva som skjedde, siden de drepte. Hva heter saken? Anonymkode: 2965b...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #55 Del Skrevet 2. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ingenting om saken, men føler jenta ser ut som hun kan ha "ledet ann" det. Føler ikke hun virker usikker, men mer vurderende/klar til fight. (Selv om rettsystemet ofte pleier å legge skylden på menn, der) (er dame selv). Lurer på hva som skjedde, siden de drepte. Hva heter saken? Anonymkode: 2965b...bfd Jepp enig med jenta. Gutten ved siden av ser jeg ingen tegn på onde øyne. Anonymkode: d8953...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mai 2019 #56 Del Skrevet 2. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, slik som her (Stalin) Anonymkode: 2e658...1bf her da? Synes du han ser ond ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #57 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg var på en forelesning for litt siden med en psykiater som jobber i fengsel. Majoriteten av de som blir dømt, spesielt de som blir dømt gjentatte ganger, har psykiatriske diagnoser, ofte personlighetsforstyrrelser. Men for å svare; nei, jeg tror ikke man kan se på noen om det er kriminell. En del atferd som barn har kan være risikofaktorer for å bli kriminell som voksen, plage dyr f.esk, men det behøver ikke være sånn. Gener, personlighet, oppvekst osv. har mye å si. Anonymkode: a296c...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #58 Del Skrevet 2. mai 2019 På 2.5.2019 den 0.00, AnonymBruker skrev: Blir så sint på folk som dømmer andre, grunnet utseende. Jeg har en flott datter, alltid vært veldig snill, inkluderende og omsorgsfull. Men og full av liv, og impulsiv. Men aldri vært slem mot andre, eller gjort noe kriminelt. Hun danser og hip hop, og kler seg i den stilen. Og opp gjennom årene, så har det vært flere foreldre, som har sagt at de ikke vil at barna deres skulle være sammen med min datter. Det komiske var at i de fleste tilfeller, så var det deres barn som var på ville veier, verste var hun som drakk, ruset seg og hadde sex fra hun var 13 år, ble mamma som 15 åring, men mistet jo barnet da hun holdt på med rus. Min datter har aldri prøvd narkotika, og kom inn på videregående med 5 i snitt. Anonymkode: 24953...3ef Ettersom dette har hendt igjen og igjen ligger det kanskje noe i det vet du. Men det er naturligvis helt umulig selvsagt, for det er jo den perfekte datteren din det er snakk om! Anonymkode: 8a4bd...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #59 Del Skrevet 3. mai 2019 12 timer siden, WhisperingWind skrev: her da? Synes du han ser ond ut her? Nei, der var han veldig kjekk. Anonymkode: 2e658...1bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 3. mai 2019 #60 Del Skrevet 3. mai 2019 På 2.5.2019 den 18.55, WhisperingWind skrev: her da? Synes du han ser ond ut her? Usikker...men det er noe med øynene hans...de virker så tomme og jeg føler ubehag ved å se på øynene hans. Bortsett fra det så er han en veldig kjekk mann. Vet ikke hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå