Gå til innhold

Sjekke opp en kollega..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal møtes ifb med et arrangement felles med jobben neste helg. Vurderer sjekke han opp. Vet det kanskje er dumt, men hva har man å tape igrunn? Jeg holder på søke meg nye jobber. Har nylig blitt singel, men har følt på en (kanskje) kjemi mellom oss. Men kanskje jeg mistolker han😩 han svarer på alle snapper feks (egentlig er de felles da men) og ser nesten litt rødmende ut på jobb. Noen som har gjort det samme? Kjent han i flere år, og vi møtes hver dag på jobb. Mye som kan gå galt.. 

Anonymkode: 33eb3...b25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en greie med en kollega for noen år siden. Vi jobbet ganske tett sammen. Pga omstendigheter og aldersforskjell ble det ikke oss på sikt. Men ble kleint på jobb en periode i etterkant. 

Ville kanskje venta til du bytta jobb. Er litt små-kleint i datingfasen også, i forhold til andre kollegaer.

Anonymkode: 030c4...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele tiden ment at å ha et forhold til en kollega er uaktuelt :)  Så på en fest traff jeg en dame som jeg faktisk snakker lite med, bare hilser i kantina og ellers bare ved veldig få anledninger har kommet skikkelig inn på. Vi danset og flørtet og hun er jo en herlig jente. Det endte med full "nedsmelting" på dansegulvet :) Har ikke snakket med henne etter dette, men håper jo på å sjekke ut om det er mulig å treffes igjen for å bli bedre kjent. For det er som de fleste sier at om forholdet ryker, det er da det blir ille å ha et forhold til en kollega om man arbeider på samme avdeling. Klaffer det og et langt forhold utvikler seg? Ikke noe problem. Ta sjansen eller ikke? Tiden får vise.

Anonymkode: 30c92...410

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...