AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Hei, føler jeg trenger å få luftet tankene litt. Jeg holdt litt på med en fyr for 6 med siden. Vi kjente hverandre litt fra før gjennom felles venner og har alltid hatt hverandre på facebook men pratet ikke noe særlig. Etter et år som bekjente begynte han å skrive til meg hvis han var på byen. Vi møttes 4 ganger, og det var alltid når det var alkohol i bildet og begge var på byen. Det ble aldri noe seriøst fordi han skulle flytte til et annet land for å jobbe og vi var enig om at det var bare for å ha det gøy. Jeg begynte å få følelser til slutt men vi snakket om at det ikke ville fungere, og han var ikke interessert i å ha noe forhold med noen her eller knytte seg til en jente mens han bodde i utlandet. Jeg ønsket heller ikke noe forhold fordi jeg hadde mye annet gående i livet mitt. Vi ble enige om å avslutte når han flyttet. Etter han flyttet tok han første gang kontakt med meg etter en måned og siden har han tatt kontakt med meg men kun i fylla. I edru tilstand er samtalene kjedelige og han virker totalt uinteressert. Han tar aldri kontakt i edru tilstand. De gangene han har tatt kontakt, som har vært nesten annenhver uke siden han flyttet er kun når han er full men så er han kald igjen neste dag. Jeg har prøvd å spørre han hva greia er men han har aldri noe svar, og sier bare at han var full og burde ikke gjort det. Det har blitt mye krangling pga nettopp det at jeg føler at han tar kontakt med meg når han vil men når jeg tar kontakt er han ikke interessert i å snakke med meg og jeg synes ikke det er greit. Vi la ting bak oss når det ble for mye og Jeg hørte ikke noe fra han på en måned og plutselig sendte han meg meldinger i går i fylla igjen. Det er kun meldinger om at han vil ha meg osv og jeg forstår at det er kun det seksuelle, men hvorfor gidde å sende melding til noen bor i et helt annet land som du ikke har sett på 6 måneder? Han får jo ingenting ut av det da vi uansett ikke får møtt hverandre. Han har vært ganske bestemt på at det ikke burde skje noe mellom oss mer fordi jeg hadde/har følelser og det vil gjøre ting komplisert men så sender han disse meldingene når han er full. Jeg forstår ikke hva greia er. Anonymkode: d392a...528
Solsikke2 Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Jeg vet du ikke vil høre dette... Men jeg tror ikke han er klar for noe forhold. Jeg er sånn selv, de jeg har holdt på meg har jeg trodd jeg har vært "dødsforelska" i hver gang jeg er full. Våkner dagen derpå og angrer.. Han vet at du har følelser for han, og det kan hende han er ensom - så han utnytter det.. Ville prøvd å gått videre om jeg var deg. Lykke til ♥️
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Jeg opplevde det samme. Til slutt begynte jeg å avvise han når jeg fikk meldinger/telefoner i fylla. Etterhvert begynte han å ta kontakt edru også. Etter mye om og menn kom det frem at han var betatt av meg, men prøvde å fornekte det for at han var på feil plass i livet. Vi ble ett par en god stund senere. Anonymkode: 75ff2...a01
LadyL Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Opplevd det samme. Holdt det gående i 1,5 år. Jeg ble skikkelig forelsket, men han var ikke interessert i noe forhold. Tok kun kontakt når han ville ha sex, enten det var etter byntur eller ellers i helgene. Avviste han de siste mnd, og slettet han fra alt av sosiale medier tilslutt. Det var en befrielse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå