Gå til innhold

Hadde dere menn blitt sinte om dama...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tok abort uten å fortelle om det? 

Hadde en diskusjon med en fyr jeg dater nå. (Eller vi dater ikke, men vi er seriøse fuckfriends om jeg kan si det). Han sier han aldri hadde snakket med meg igjen om jeg hadde tatt abort bak ryggen hans, selv om han absolutt ikke ønsker barn nå.

Hadde dere andre menn blitt det?  

Anonymkode: 530b5...41b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tok abort uten å fortelle om det? 

Hadde en diskusjon med en fyr jeg dater nå. (Eller vi dater ikke, men vi er seriøse fuckfriends om jeg kan si det). Han sier han aldri hadde snakket med meg igjen om jeg hadde tatt abort bak ryggen hans, selv om han absolutt ikke ønsker barn nå.

Hadde dere andre menn blitt det?  

Selvfølgelig hadde de fleste menn blitt forbannet. Noe annet ville være rart med mindre han hater unger.

Anonymkode: 5e0cb...dc7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en dust. Forholdet deres er FORPLIKTELSESLØST. Det innebærer selvsagt at han ikke har noen som helst selskreven rett til å vite detaljer om din livmor, med mindre du faktisk føder ungen hans. Menn er helt hjerneskadet. Det der med ikke-forpliktelser går tydeligvis bare én vei. 

Anonymkode: 7b128...760

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke blitt sint, men skuffet over at jenta jeg er med ikke føler seg trygg nok på meg til å dele sånt med meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hadde ikke blitt sint, men skuffet over at jenta jeg er med ikke føler seg trygg nok på meg til å dele sånt med meg

Jeg bare forstår ikke fordi vi har allerde blitt enige om at det eventuelt hadde blitt abort uansett, og hvorfor dele det med en person jeg ikke er i forhold med(enda) for å "skåne" han? Det har jo ingenting å si da uansett? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare forstår ikke fordi vi har allerde blitt enige om at det eventuelt hadde blitt abort uansett, og hvorfor dele det med en person jeg ikke er i forhold med(enda) for å "skåne" han? Det har jo ingenting å si da uansett? 

Du er litt vel kynisk når du sier det har ingenting å si. Det er et potensielt liv. Det er ikke som å tråkke på en maur

Skrevet

Jeg vil ikke ha barn, så om jeg hadde hat dame og hun hadde tat abort hadde jeg blitt kjempe glad.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg vil ikke ha barn, så om jeg hadde hat dame og hun hadde tat abort hadde jeg blitt kjempe glad.

Litt gnien på t'ene dine du

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du er litt vel kynisk når du sier det har ingenting å si. Det er et potensielt liv. Det er ikke som å tråkke på en maur

Selvfølgelig, men han sier han absolutt IKKE ønsker seg barn. Men han hadde blitt forbannet om jeg ikke sa fra om det. Jeg føler det hadde vært unaturlig og unødvendig å fortelle han om det som foregår i mitt liv da vi ikke er kjærester og egentlig ikke har noe kontakt utenom når vi ligger sammen. 

Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Litt gnien på t'ene dine du

dere er ikke verdige 2 t"er

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til at sier dette, er fordi han tydeligvis mener at han kan bestemme over deg, mens du ikke skal ha noe som helst du skulle sagt i forhold til hva han foretar seg siden du ikke er kjæresten hans. 

Ellers virker det jo som du egentlig vil ha et forhold til han. Du kommer ikke klare ligge deg til kjærlighet og det er nokså tydelig at han tror at han kan kommandere deg rundt som det passer han.

Anonymkode: 7b128...760

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg, så lenge det gikk bra med henne etterpå.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, men han sier han absolutt IKKE ønsker seg barn. Men han hadde blitt forbannet om jeg ikke sa fra om det. Jeg føler det hadde vært unaturlig og unødvendig å fortelle han om det som foregår i mitt liv da vi ikke er kjærester og egentlig ikke har noe kontakt utenom når vi ligger sammen. 

Ungdommen nå til dags.. Du tar litt vel lett på noe så intimt som sex. Å skape liv i en annens mage vil jeg påstå er å ta ganske mye del i livet

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fast FF er ett salgs forhold, selv om det ikke er kjæreste er det mye, mye mer enn ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...