Gå til innhold

Karl Fazer Blue sjokoladen....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ser at Fazer Blue igjen er til salgs i Norge men hvor? Har noen sett den?

Endret av Antoinette
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

På extra og obs, har jeg sett den.

Skrevet
3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

På extra og obs, har jeg sett den.

Takker.

• Liker 1
Skrevet

De har den på Kiwi også, men kun to av dem. Den med dumle (helt ok), og tyrkisk pepper. Kan ikke tenke meg at sistnevnte er noe god. 

Skrevet
4 minutter siden, FrankDrebin skrev:

De har den på Kiwi også, men kun to av dem. Den med dumle (helt ok), og tyrkisk pepper. Kan ikke tenke meg at sistnevnte er noe god. 

Det stemmer! Så den fikk god kritikk, men alt for mye tyrkisk pepper etter min smak. Ellers stemmer det at den fås kjøpt på Extra i hvert fall. 

Skrevet

Her har de den på spar iallefall. 

Jeg kjøper på ica i Sverige til halve prisen når vi allikevel er over grensa :)

Skrevet
8 minutter siden, Leo skrev:

Det stemmer! Så den fikk god kritikk, men alt for mye tyrkisk pepper etter min smak. Ellers stemmer det at den fås kjøpt på Extra i hvert fall. 

Sikkert mange som liker den kombinasjonen. Jeg liker tyrkisk pepper i seg selv, men synes det kræsjer med sjokolade. Har riktignok ikke smakt den selv, men en tyrkisk pepper etterfulgt av en sjokoladebit en gang var mer enn nok. :P 

Skrevet
Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Sikkert mange som liker den kombinasjonen. Jeg liker tyrkisk pepper i seg selv, men synes det kræsjer med sjokolade. Har riktignok ikke smakt den selv, men en tyrkisk pepper etterfulgt av en sjokoladebit en gang var mer enn nok. :P 

Jeg liker i utgangspunktet kombinasjonen, men dette ble alt for mye tyrkisk pepper slik at sjokoladesmaken forsvant helt. Veldig synd når sjokoladen i seg selv også er god. Heretter blir det med andre ord kun kjøpt den rene melkesjokoladevarianten. 

Skrevet
2 timer siden, Leo skrev:

Jeg liker i utgangspunktet kombinasjonen, men dette ble alt for mye tyrkisk pepper slik at sjokoladesmaken forsvant helt. Veldig synd når sjokoladen i seg selv også er god. Heretter blir det med andre ord kun kjøpt den rene melkesjokoladevarianten. 

Skjønner, det ble tyrkisk pepper med et snev av sjokolade? :P Skal holde utkikk etter den rene jeg også, neste gang jeg er i nærheten av en Extra sjappe. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en med tyrkisk pepper av en utlandsk bekjent en gang. Den var ikke noe god. 

Anonymkode: 647ff...eb5

Gjest Benzo
Skrevet
På 1.5.2019 den 16.32, FrankDrebin skrev:

Jeg elsker det meste av lakris, men den sjokoladen var ikke god, nei. For mye tyrkisk pepper, og sjokoladen smaker ikke godt. Hadde Freia prøvd seg på noe lignende, men med en mindre andel tyrkisk pepper hadde det sikkert blitt kjempe godt. 

Jeg kjøpte den første og siste platen på Eurospar, men har sett sjokoladene på flere andre butikker også. 

Skrevet
2 timer siden, Benzo skrev:

Jeg elsker det meste av lakris, men den sjokoladen var ikke god, nei. For mye tyrkisk pepper, og sjokoladen smaker ikke godt. Hadde Freia prøvd seg på noe lignende, men med en mindre andel tyrkisk pepper hadde det sikkert blitt kjempe godt. 

Jeg kjøpte den første og siste platen på Eurospar, men har sett sjokoladene på flere andre butikker også. 

Ikke noe godt når den ene smaken slår ihjel den andre, nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...