Gå til innhold

Prikker på penis og pung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget når jeg var på toalettet i dag at jeg hadde mange prikker penis og pungen. Det er mest i området rundt der det vokser hår, og ikke noe på selve hodet. Jeg leste at det sannsynligvis kan være talgkjertler, så jeg lurer på hvilke symptomer det hadde vært hvis det for eksempel var kjønnssykdom? Ville ikke det ha blitt sår og klødd da? Jeg har bare en fast partner og det er samboeren min gjennom mange år. Hadde jeg blitt smittet måtte det i såfall være at hun har vært utro. 

Anonymkode: 08ec1...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget når jeg var på toalettet i dag at jeg hadde mange prikker penis og pungen. Det er mest i området rundt der det vokser hår, og ikke noe på selve hodet. Jeg leste at det sannsynligvis kan være talgkjertler, så jeg lurer på hvilke symptomer det hadde vært hvis det for eksempel var kjønnssykdom? Ville ikke det ha blitt sår og klødd da? Jeg har bare en fast partner og det er samboeren min gjennom mange år. Hadde jeg blitt smitter måtte det i så fall være at hun har vært utro. 

Mange kan gå med kjønnssykdommer i mange år uten symptomer. Når det blir oppdaget hos mennesker som er i langvarige forhold, er det lett å beskylde hverandre for utroskap. Det trenger ikke å være tilfellet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnsvorter

Anonymkode: 5cc84...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Slike som dette er det. Ikke mulig å behandle står det 😕

https://www.onlinelege.no/svar/_hva-er-alle-de-smaa-nuppene-jeg-har-paa-penis_ref:bbfjeea48

Skrevet

Dette er jo ganske vanlig. Har møtt flere med dette. Aldri tenkt noe over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...