Gå til innhold

Klossete - lite som ødelegger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd flere lignende situasjoner, men nå skal jeg fortelle om en, som skjedde for en del år siden.

Var på et utested. Satt sammen  med en gammel kjent som jeg ikke hadde snakket mye med på en stund.Vi drakk øl, og ble etterhvert en veldig god tone oss to gutter imellom, han ville bl.a komme oppom til meg igjen en dag. Hadde vært lite på utesteder, og visste ikke hvorfor han kom med 4 øl som han satt på bordet, og så gikk bortover igjen. Så kom en kvinnelig gammel bekjent og satte seg der, og spurte meg: "kan jeg få kjøpe en øl av deg?". Jeg trodde faktisk han andre var gått, for han ble borte en god stund. Ja, sa jeg, uten å tenke mer over det. Rett da jeg fikk pengene av henne, dukket han opp med 4 nye øl. "Er du ikke riktig i hodet??" sa han til meg. Og det ble noe skjelling. Han sa "de stenger ølsalget her kl xx, derfor!" hadde han hamstret alle de ølene. Jeg gav han pengene, og forklarte at jeg trodde han var gått og ikke visste om det der, men han forble pottesur på meg, og klandret meg for hvordan jeg laget det ubehagelig for både hun kvinnen og han, med det jeg hadde gjort. Fikk høre dethele resten av kvelden.
Hallo.. gjorde jeg virkelig noe så forbannet gale ? For etter den gangen, har han ikke hilst eller snakket til meg, og bare skult stygt på meg i  flere tiår etterpå. Jeg tenker: skal det virkelig SÅ lite til?  Jeg kan være klossete av og til, men skjønner det likevel ikke helt..                                                  

Anonymkode: a5f96...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud nei det er ikke noe å bli fly forbanna av mener nå jeg. Ja, litt klossete å selge noe som ikke er ditt - det hadde du virkelig ikke noe med (hvis det var slik at alle 4 ølene var hans?) Men skulle han styrte 8 øl da før stengetid? Her stenger i alle fall utestedene en halv time etter skjenkestopp. 

Hvis han kjøpte 4 øl, 2 til dere hver, så gjør vel du hva du vil med din del (så lenge han fikk igjen pengene?) Hadde jo ikke vært noe forskjell på om du ikke klarte mer/ solgte en. 

Hvis alle ølene var til han selv så har han kanskje en alkoholproblem hvis han A) MÅ hamstre øl før skjenkestopp og B) flyr i flint når det blir 1 mindre øl uten pengetap. 

Eller kanskje han ville dope ølet ditt/skjenke deg og få deg til sengs 🙄😏 

Anonymkode: 4ea35...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dope ølet ditt/skjenke deg og få deg til seng

Er en han jeg også, så var nok ikke det.

Anonymkode: a5f96...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...