AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Jeg har holdt på med en fyr i ca. tre måneder nå. Og jeg jeg må ærlig si at jeg er veldig forelsket. Men det virker ikke som om det er så veldig gjensidig, og han skuffer meg gang på gang. Det kan være at vi har avtalt og møtes, men så avlyser han samme kveld, det har skjedd flere ganger, og jeg blir så innmari lei meg hver eneste gang. Han svarer alltid på meldinger jeg sender, og han sender også av og til først, men det er sjeldent at meldingene er særlig kjærlige.. Sist gang vi møttes var i forrige uke, og det var veldig fint. Vi skulle egentlig møtes på mandag, dagen gikk og jeg hørte ingenting fra han, så jeg sendte en melding mandag ettermiddag for å høre om vi fortsatt hadde en avtale, og han svarte at han ikke trodde han kom til å rekke det likevel..., dette er niende gangen han avlyser en avtale vi har, er ikke det ekstremt mye på bare tre måneder? Ofte har jeg sagt at det går bra, ingen fare osv. når han har avlyst. Men på mandag ble jeg skikkelig lei meg, og det sa jeg i fra om. Han sier at han er så lei seg, men at han har ekstremt mye jobb, at han virkelig trodde at han hadde tid på mandag osv. Jeg sa at det virker som om at han ikke var interessert i å se meg, men han påstod at det ikke handlet om det. Han vet godt at jeg liker han veldig mye. Dette er første gang jeg er skikkelig forelska, og det gjør jo bare vondt Jeg er jo bare lei meg og føler meg så verdiløs. Tenker på han absolutt hele tiden, jeg har han på facebook, og ser jo at han er pålogget, og jeg er hele tiden fristet til å skrive noe til han. Hva burde jeg gjøre? Slette han? Blokkere han? Si noe? Anonymkode: e8f09...148
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Skjønner at dette er vondt, og jeg er helt enig i at ni avlysninger høres mye ut. Trekk deg litt tilbake, vis at du ikke trenger han. Da skjønner han at du ikke godtar hva som helst og får mulighet til å kjenne på at han savner deg og risikerer å miste deg hvis han fortsetter sånn. Anonymkode: 62e9d...d85 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 PS! Dette har ingenting med din verdi å gjøre! Selv om det skulle vise seg at han kanskje ikke blir forelsket, betyr ikke det at det er noe galt med deg. Da bare klaffet det ikke! Anonymkode: 62e9d...d85 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner at dette er vondt, og jeg er helt enig i at ni avlysninger høres mye ut. Trekk deg litt tilbake, vis at du ikke trenger han. Da skjønner han at du ikke godtar hva som helst og får mulighet til å kjenne på at han savner deg og risikerer å miste deg hvis han fortsetter sånn. Anonymkode: 62e9d...d85 Problemet er at det klør i fingrene å skrive en melding til han for å få fram en reaksjon. Jeg vil jo helst at han skal slåss litt for meg. Vise at han er interessert og det gjør han jo ikke. Han kysser meg og han ligger med meg, men det er det eneste. Får aldri noen fine ord. Og jeg trenger bekreftelse, og det får jeg ikke fra han. Jeg har på en måte lyst til å avslutte, samtidig som det er absolutt ikke det jeg vil... jeg vil jo ha han, men da må han forandre seg, og det tviler jeg jo på at kommer til å skje..:/ Men jeg klarer ikke bare dra i stillhet, jeg vil at han skal vite at han sårer meg..., er det helt idiotisk? 13 minutter siden, AnonymBruker said: PS! Dette har ingenting med din verdi å gjøre! Selv om det skulle vise seg at han kanskje ikke blir forelsket, betyr ikke det at det er noe galt med deg. Da bare klaffet det ikke! Anonymkode: 62e9d...d85 Takk, det trenger jeg å høre... Anonymkode: e8f09...148
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 Ikke finn deg i at han avlyser. Synes det er bra at du sa ifra sist gang han avlyste. Jeg hadde helt ærlig droppa fyren, men det er jo ikke så lett, det forstår jeg. Men unnskyldningen om jobb er bare bullshit. Jeg har sagt det før, man prioriterer det man faktisk har lyst til. Det er logisk. Spark ræva hans ut av livet ditt, han tar deg for gitt. Ey, du kan finne en mye, myee bedre fyr, som behandler deg som en dronning, ts. Anonymkode: d694f...000
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 Her virker det som om det er du som investerer mest i dette «forholdet». Han behandler deg dårlig, og du lar han på en måte gjøre det ved å ikke opprettholde standardene dine. Du ville nok ikke latt noen behandle deg slik ellers, men siden du er forelsket så vil du jo at det skal funke. Jeg tror du burde ta litt avstand, ikke send melding på en stund nå, han må jobbe litt for deg også, det må være en naturlig balanse. Og ikke alltid si ja når han vil møtes, du har et liv utenom han og det må han få kjenne på. Pust med magen, trekk deg litt tilbake og la han ta litt initiativ. Jeg vet det er skummelt, men om han liker deg så får du gevinst i det lange løpet. Han må se at han må jobbe litt for deg også. Mitt beste tips er å lev livet ditt slik du gjorde før. Legg planer med venner, Finn på ting og gjør deg selv travel. En dame med et eget og spennende liv er tiltrekkende!:) så må han passe inn i livet ditt når du har tid. Kanskje du lever litt for mye på «vent» for han? Anonymkode: 5a5d8...f71 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke finn deg i at han avlyser. Synes det er bra at du sa ifra sist gang han avlyste. Jeg hadde helt ærlig droppa fyren, men det er jo ikke så lett, det forstår jeg. Men unnskyldningen om jobb er bare bullshit. Jeg har sagt det før, man prioriterer det man faktisk har lyst til. Det er logisk. Spark ræva hans ut av livet ditt, han tar deg for gitt. Ey, du kan finne en mye, myee bedre fyr, som behandler deg som en dronning, ts. Anonymkode: d694f...000 Så jeg sendte han en melding der jeg blant annet sa at jeg ikke trodde det var bra for meg at vi treftes noe mer. Det han svarte var: "Vel, jeg forstår hvorfor du føler det slik, men du kan være sikker på at jeg liker deg mye mer enn du tror. Så denne meldingen gjør meg ikke glad i det hele tatt. Er du virkelig sikker på at det er dette du vil?" og "Det er ikke slik at jeg gjør noe annet på fritiden min, jeg har rett og slett ingen fritid for tiden". Og nå vet jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg er jo helt gal etter han! Men det er så vanskelig når han overhodet ikke har tid til meg. Nå foreslår han og møtes på fredag, og jeg vil jo selvfølgelig det, men jeg er redd for at han kommer til å avlyse igjen. Det er så mange kvelder jeg har satt av til han, og så har han ikke tid likevel. Og jeg vil virkelig ikke at alt skal skje på hans premisser, jeg vil at han skal vise at jeg er en prioritet. Anonymkode: e8f09...148
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #8 Skrevet 1. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg sendte han en melding der jeg blant annet sa at jeg ikke trodde det var bra for meg at vi treftes noe mer. Det han svarte var: "Vel, jeg forstår hvorfor du føler det slik, men du kan være sikker på at jeg liker deg mye mer enn du tror. Så denne meldingen gjør meg ikke glad i det hele tatt. Er du virkelig sikker på at det er dette du vil?" og "Det er ikke slik at jeg gjør noe annet på fritiden min, jeg har rett og slett ingen fritid for tiden". Og nå vet jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg er jo helt gal etter han! Men det er så vanskelig når han overhodet ikke har tid til meg. Nå foreslår han og møtes på fredag, og jeg vil jo selvfølgelig det, men jeg er redd for at han kommer til å avlyse igjen. Det er så mange kvelder jeg har satt av til han, og så har han ikke tid likevel. Og jeg vil virkelig ikke at alt skal skje på hans premisser, jeg vil at han skal vise at jeg er en prioritet. Anonymkode: e8f09...148 Jeg hadde svart noe sånt som, vi treffes på fredag, det blir hyggelig. Men setter pris på om du avlyser senest torsdag om det viser seg du ikke kan allikevel, så jeg kan planlegge andre ting. Med å si at du kan planlegge andre ting om han ikke kan allikevel så viser du at du har ditt eget liv og ikke har tenkt å sitte inne allikevel. Og forsøk å IKKE gi mer enn du får. Du kan uansett ikke tvinge noen til å prioritere deg, dessverre. Og jeg tror det kan være lurt å trekke seg tilbake litt.. nå har du vist flere ganger du blir lei deg, å vise sårbarhet kan være fint det. Men om det er kun ensidig så blir det litt feil. Anonymkode: 29321...381
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Skrevet 1. mai 2019 Han avlyser fordi han jobber så mye, er dette en jobb som er spesielt hektisk akkurat nå? Eller er dette slik han ellers lever livet sitt? Ni avlysninger er jo så mange, at det kan virke som om han nå ikke har tid til å date noen... Mulig dette ikke vil fungere nå, men at dere kan ta opp igjen datingen på et senere tidspunkt? Var jeg deg hadde jeg gjort som andre har foreslått: Tatt litt avstand, dempet på meldingene, ikke spurt om å treffes. Og så sett det an en stund hva som skjer. Alternativt sette hardt mot hardt og si at du ikke orker dette lenger. Men da risikerer du jo at han ikke ønsker å fortsette, så da må du tenke på mulige konsekvenser. Anonymkode: 9a43b...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #10 Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han avlyser fordi han jobber så mye, er dette en jobb som er spesielt hektisk akkurat nå? Eller er dette slik han ellers lever livet sitt? Ni avlysninger er jo så mange, at det kan virke som om han nå ikke har tid til å date noen... Mulig dette ikke vil fungere nå, men at dere kan ta opp igjen datingen på et senere tidspunkt? Var jeg deg hadde jeg gjort som andre har foreslått: Tatt litt avstand, dempet på meldingene, ikke spurt om å treffes. Og så sett det an en stund hva som skjer. Alternativt sette hardt mot hardt og si at du ikke orker dette lenger. Men da risikerer du jo at han ikke ønsker å fortsette, så da må du tenke på mulige konsekvenser. Anonymkode: 9a43b...a7a Han både jobber og studerer, og det er snart eksamen, så det er vel ekstra hektisk akkurat nå. Men synes det likevel er rart at han ikke har tid til å møte meg et par timer engang. Vi bor i samme by, knapt 3 km unna hverandre. Det er ikke sånn at jeg forlanger at vi må være sammen hele dagen, et par timer hadde vært greit for meg. Anonymkode: e8f09...148
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han både jobber og studerer, og det er snart eksamen, så det er vel ekstra hektisk akkurat nå. Men synes det likevel er rart at han ikke har tid til å møte meg et par timer engang. Vi bor i samme by, knapt 3 km unna hverandre. Det er ikke sånn at jeg forlanger at vi må være sammen hele dagen, et par timer hadde vært greit for meg. Anonymkode: e8f09...148 Det handler selvsagt om prioriteringer. Det er liksom ikke som om menn har et eller annet helt anderledes og magisk hemmelig liv, som vi kvinner ikke har. Ei heller er kvinner hjemmeværende med tom avtalebok. Vær rasjonell. Alle har tid til ting som føles viktige for dem. Du er tydeligvis ikke så høyt på hans liste. Anonymkode: 07e60...c16
visp Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 Avlyst ni ganger på tre måneder? Nei, uansett hvor travel han er, så viser det utrolig dårlig planlegging og det er totalt respektløst ovenfor deg! Hvor mange avtaler har han holdt da? Jeg skal love deg at han hadde dukket opp om det var interessant nok. Se på det som en avhengighet; kutt båndene helt og abstinensene avtar etterhvert. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 31 minutter siden, visp said: Avlyst ni ganger på tre måneder? Nei, uansett hvor travel han er, så viser det utrolig dårlig planlegging og det er totalt respektløst ovenfor deg! Hvor mange avtaler har han holdt da? Jeg skal love deg at han hadde dukket opp om det var interessant nok. Se på det som en avhengighet; kutt båndene helt og abstinensene avtar etterhvert. Vi har vel møttes omtrent 12 ganger. Vi har det jo veldig fint når vi først er sammen, men jeg er en person som er veldig opptatt av å holde avtaler, og det er tydeligvis ikke han, så det er kanskje ikke en match uansett. Anonymkode: e8f09...148
visp Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vel møttes omtrent 12 ganger. Vi har det jo veldig fint når vi først er sammen, men jeg er en person som er veldig opptatt av å holde avtaler, og det er tydeligvis ikke han, så det er kanskje ikke en match uansett. Anonymkode: e8f09...148 Ja, om du leser selv hva du skriver så ser du nok at dette ikke er greit. Han har holdt 3 av 12 avtaler. Det der er ikke bra for selvtilitten din i det hele tatt. Hadde jeg tillatt meg å oppføre meg sånn mot noen, så hadde jeg skammet meg så mye at jeg hadde brutt kontakten selvom jeg egentlig hadde lyst til å fortsette. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #15 Skrevet 1. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg sendte han en melding der jeg blant annet sa at jeg ikke trodde det var bra for meg at vi treftes noe mer. Det han svarte var: "Vel, jeg forstår hvorfor du føler det slik, men du kan være sikker på at jeg liker deg mye mer enn du tror. Så denne meldingen gjør meg ikke glad i det hele tatt. Er du virkelig sikker på at det er dette du vil?" og "Det er ikke slik at jeg gjør noe annet på fritiden min, jeg har rett og slett ingen fritid for tiden". Og nå vet jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg er jo helt gal etter han! Men det er så vanskelig når han overhodet ikke har tid til meg. Nå foreslår han og møtes på fredag, og jeg vil jo selvfølgelig det, men jeg er redd for at han kommer til å avlyse igjen. Det er så mange kvelder jeg har satt av til han, og så har han ikke tid likevel. Og jeg vil virkelig ikke at alt skal skje på hans premisser, jeg vil at han skal vise at jeg er en prioritet. Anonymkode: e8f09...148 Huff, det svaret hørtes bare manipulerende og forvirrende ut. Han sier at han er busy, har avlyst mange avtaler før dette, og foreslår likevel og treffes igen? Jaggu.. Si til han at han heller får ta kontakt med deg igjen når han er mindre busy, at du har en greie du skal på på fredag og heller vil prioritere det. Så tar du ikke mer kontakt før han gjør det. Han skal vise at han er verdig din tid! Anonymkode: d694f...000 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå