Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er trist å se hva tinder har gjort med mange. Folk har sex og forhold i øst og vest, og har alltid i bakhodet at det kan finnes noen bedre med et tastetrykk. Og det meste handler om utseendet. 

80% av damene jager 20% av mennene. Masse unge menn har ingen sjans, mens damene aldri får det langvarige forholdet de ønsker siden de kun tar til takke med de kjekkeste. De kjekkeste mennene har dame etter dame men slår seg aldri til ro. 

Når damene bikker 40 synker attraktiviten som en stein, og de blir sittende ensom og bitter. Like bitter som de yngre mannfolka uten sjans. 

Er det en ny samfunnsform i emming, der livslange forhold er unntaket. Der mange menn forblir partnerløs, og der barn i økende grad vokser opp uten foreldre som er sammen. Økonomisk blir det hardt for alle alenemødrene, mens alle de single mannfolka fokuserer på jobb. Biologisk sett er det kanskje en naturlig samfunnsform, men blir en trist tilværelse. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unge menn utenfor topp 20% får møte damer på 40.

Case closed

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det har en god refleksjon over et viktig tema og jeg tror du har rett i mye av det du skriver. Selvsagt er det nyanser og selvsagt fins det forskjeller. Man kan ikke ta alle under en kam. Ofte undres jeg jeg over om vi har blitt et bruk og kast samfunn og mon tro om vi glemmer at det er mennesker vi har med å gjøre. Jeg støtter din skepsis over utviklingen og jeg er usikker på om denne utviklingen er til det beste for oss...... 

• Liker 2
Gjest AnonymVestlending
Skrevet

Må innrømme at jeg er veldig spent på å se hvordan det utvikler seg de neste tiårene. Mistenker at det ikke skjer store endringer i forhold til tidligere generasjoner, men er spennende om det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...