AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #21 Skrevet 1. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du var sykmeldt bare 2 uker i oktober tror jeg ikke det teller? Det er vel om du har vært sykmeldt ut over arbeidsgiverperioden på 16 dager som teller inn på eventuell karantene på 26 uker? Anonymkode: 47f5a...a02 Akkurat, det spiller jo selvsagt inn også. Siden det var arbeidsgiver og ikke nav som betalte for de ukene. Tenkte jeg ikke over 🤣Tror nesten jeg må ringe å få en konkret oversikt, greit å vite hva jeg har krav på dersom jeg trenger SM. Anonymkode: 4453b...1bc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #22 Skrevet 1. mai 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Det var vel en uke i august 2017,tror jeg. Hos en annen arbeidsgiver i en annen kommune, men det har vel ikke noe å si? Da var jeg aktivt sykemeldt, så var på jobb men fikk oppgaver som var tilrettelagt for meg. Merkelig at de ikke skiller mellom gradering da. Syns det er ganske stor forskjell på å jobbe 80 prosent kontra ingenting, men men🤔 Anonymkode: 4453b...1bc Ukene iktober og august teller kun hvis nav betalte for det. De begynner å betale først etter 2 uker. Anonymkode: ffe6b...620 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå