AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Dette gjør meg gal! Fordi jeg ikke bor nærme grensen må jeg altså betale det dobbelte for produktet samt nesten en timelønn i gebyr til dyrlegen så de kan trykke på noen taster. Med økende mengde flått synes jeg dette er galskap! Fordi det finnes en og annen fjott som bruker hundemiddelet på katten sin så skal vi alle betale.. Er det ingen som kjemper mot dette eller synes alle at dette er ok? Jeg tror oppriktig at det finnes flere katter som lider fordi de ikke får flåttmiddel enn det finnes katter som lider av bivirkninger. Heia Norge. Anonymkode: e8b3b...d29
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Du, det har jeg aldri tenkt på, og det har aldri irritert meg, men du har jo egentlig rett. Nå er jo jeg sånn sett en fjott, som bruker frontline på hunden min, med det er fordi mine katter og hund er beste venner og kattene mine hadde blitt forgiftet av de andre stoffene på markedet. Du har rett, men så er det kanskje et av de aller minste problemene i i livet mitt, er mer irritert over medisin jeg selv burde fått gratis (mener jeg). Det koster å hå dyr, det koster faktisk jævlig mye. Anonymkode: d11fe...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 8 timer siden, Alice123 skrev: Er det reseptfritt i Sverige? Jepp. Apotektekniker vil forklare hva du skal gjøre og det er alt. Anonymkode: e8b3b...d29
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 Send inn en klage til regjeringen og foreslå at det skal bli reseptfritt. Anonymkode: 1e409...3ff
Neidr Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Her i England er det også "reseptfritt". Du må fortsatt snakke med en som har gått kurs i hvordan det gjøres, hva farene med det er og hva en feil dose kan gjøre. Men de finner du i nesten alle dyrebutikker og på apotek
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå