Gå til innhold

Er dette en aktiv jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vil dere definere jobben min når det kommer til aktivitetsnivå? Jobber som hjelpepleier på sykehjem. Går mellom 9000 og 14000 steg på en vanlig arbeidsdag. Varierer alt ettersom det er urolig eller rolig. Jeg har trackeren i sokken, med andre ord teller den ikke overflødige skritt. 

Anonymkode: 8ebf8...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, normal ikke-kontorjobb? Jeg jobber på en liten bensinstasjon og går 10k + en vanlig dag på jobb, synes dagene er ganske rolige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 23.24, FantasDick skrev:

Tja, normal ikke-kontorjobb? Jeg jobber på en liten bensinstasjon og går 10k + en vanlig dag på jobb, synes dagene er ganske rolige. 

Spørsmålet er om du bruker en skikkelig tracker? 

Anonymkode: a1e7b...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er om du bruker en skikkelig tracker? 

Anonymkode: a1e7b...6b0

Fitbit Alta. Får samme resultat på tlf, så vil tro det stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt ok aktiv jobb. Til sammenlikning gikk jeg omtrent 25k da jeg jobbet som servitør. Nå som jeg har en kontorjobb blir det i underkant av 5k skritt mens jeg er på jobb

Anonymkode: 9e519...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En helt ok aktiv jobb. Til sammenlikning gikk jeg omtrent 25k da jeg jobbet som servitør. Nå som jeg har en kontorjobb blir det i underkant av 5k skritt mens jeg er på jobb

Anonymkode: 9e519...c64

Hvordan klarer du så mange? Jeg har også kontorjobb, men her er det maks 2k skritt mens jeg er på jobb..

Jeg bruker kun mobilen som skritteller da, og den glemmer jeg av og til igjen pulten når jeg går på do f.eks., men prøver å ta den med.

Anonymkode: 69f9b...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si det er en aktiv jobb ja. Jobber selv som radiograf, går mellom 10-30k skritt i løpet av en vakt. Alt ettersom hvor mye det er å gjøre. Pluss forflytninger etc

Anonymkode: f5fd3...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...