Gå til innhold

Alderforsjell betyr det noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i vennegruppe, men det spiller faktisk noe rolle,

det var noe jeg kunne si og mene når jeg var yngre.

Jeg har venner som er eldre og yngre, men jeg i 30 åra har ikke særlig til felles med en jeg kunne være foreldre til

alder betyr mye, og bare det faktum at man sier det synes jeg viser at man er ung.

Mentalt sett er det forsjell på 18 og en på 38 enn f eks en på 18 og en på 23 eller en på 28 og en på 38-

 

Dere eldre mener dere at alder ikke spiller noe rolle`?

Og helt okay å fly på fest med 20 åringer som 35-40 år?

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

i vennegruppe, men det spiller faktisk noe rolle,

det var noe jeg kunne si og mene når jeg var yngre.

Jeg har venner som er eldre og yngre, men jeg i 30 åra har ikke særlig til felles med en jeg kunne være foreldre til

alder betyr mye, og bare det faktum at man sier det synes jeg viser at man er ung.

Mentalt sett er det forsjell på 18 og en på 38 enn f eks en på 18 og en på 23 eller en på 28 og en på 38-

 

Dere eldre mener dere at alder ikke spiller noe rolle`?

Og helt okay å fly på fest med 20 åringer som 35-40 år?

Anonymkode: fd790...ea3

Sorry skrifeleiv.

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i 40 åra og har venner både i 20 åra og 70 åra. Har inntrykk av at man er mer opphengt i alder i byene enn på bygda.

Anonymkode: fe2c8...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er midt i 40 åra og har venner både i 20 åra og 70 åra. Har inntrykk av at man er mer opphengt i alder i byene enn på bygda.

Anonymkode: fe2c8...a0f

men det er da forskjell på 18 år og en på 28 eller 25, jeg har ikke noe problem med å sitte å snakke med noen som er enten mye yngre eller mye eldre.

Jeg var på hyttetur i fjor sommer, første kveld var det blanding, kvelden etter var det meg og masse jenter på 18-20 årene, som satt å leste i starlet og girls og snakket om mensen og spørsmålene og var veldig vesle voksen, akkurat som jeg var i den alderen, de samtalene de hadde hadde jeg også som ung,. og det er rett og slett ikke så intressant lengre for meg som godt vosken.

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men det er da forskjell på 18 år og en på 28 eller 25, jeg har ikke noe problem med å sitte å snakke med noen som er enten mye yngre eller mye eldre.

Jeg var på hyttetur i fjor sommer, første kveld var det blanding, kvelden etter var det meg og masse jenter på 18-20 årene, som satt å leste i starlet og girls og snakket om mensen og spørsmålene og var veldig vesle voksen, akkurat som jeg var i den alderen, de samtalene de hadde hadde jeg også som ung,. og det er rett og slett ikke så intressant lengre for meg som godt vosken.

Anonymkode: fd790...ea3

Det var sånt jeg gjorde i 14-15 års alderen. Kjenner heller ingen 18-20 åringer som fortsatt er på det stadiet. Men som sagt, mulig det er et byfenomen.

Anonymkode: fe2c8...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor opprettes det to identiske tråder med litt ulike overskrifter? Holder det ikke med én?

Anonymkode: 08b89...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på felles interesser? Jeg er 25 og har venninner som kunne vært mødrene mine, møttes gjennom jobb og hobby. 

Anonymkode: 81c74...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel helt an på felles interesser? Jeg er 25 og har venninner som kunne vært mødrene mine, møttes gjennom jobb og hobby. 

Anonymkode: 81c74...9c9

25 er ikke 18

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

men det er da forskjell på 18 år og en på 28 eller 25, jeg har ikke noe problem med å sitte å snakke med noen som er enten mye yngre eller mye eldre.

Jeg var på hyttetur i fjor sommer, første kveld var det blanding, kvelden etter var det meg og masse jenter på 18-20 årene, som satt å leste i starlet og girls og snakket om mensen og spørsmålene og var veldig vesle voksen, akkurat som jeg var i den alderen, de samtalene de hadde hadde jeg også som ung,. og det er rett og slett ikke så intressant lengre for meg som godt vosken.

Anonymkode: fd790...ea3

Leser 18-20-åringer Girls og Starlet?!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Thyra skrev:

Leser 18-20-åringer Girls og Starlet?!? 

Ja, de gjorde det eller rettersagt hiun ene gjorde det, og det handlet samtalen om i noen timer, jeg satt meg ned alene og spiste middagenalene.

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var sånt jeg gjorde i 14-15 års alderen. Kjenner heller ingen 18-20 åringer som fortsatt er på det stadiet. Men som sagt, mulig det er et byfenomen.

Anonymkode: fe2c8...a0f

Jamen du kan vel se at jeg som nesten 40 ikke er der? 

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Thyra skrev:

Leser 18-20-åringer Girls og Starlet?!? 

Rave girl?

Anonymkode: fd790...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...