Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på en date nummer 2 med en veldig kjekk mann. Vi prata godt på første date og hadde god kjemi. Han har sagt at han er på utkikk etter noe seriøst og ønsker seg familie. Vil gjerne bli bedre kjent med han. Er det innafor å lage små lapper med spørsmål på og typ legge de i en boks. Så kan vi stille disse til hverandre? Eller blir dette litt for klisjé på en date så tidlig? 

Anonymkode: 19b8e...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg dem i en boks og kast boksen. Spørrelek på date høres kjempekleint ut

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde noe lignende veldig tidlig i forholdet, var veldig lærerikt og gøy for begge to :) trenger ikke å bli kleint, nei. Vi er høyst oppegående og sosialt flinke personer.

Anonymkode: ab5b1...ec8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise::hakeslepp: Hadde en jeg skulle gått på date med gjort dette så hadde jeg sagt, ha det, snakkes aldri

Anonymkode: 127a7...2c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å spørre « hva skjer a Baghera».

Anonymkode: 2b95c...98e

• Liker 1
Skrevet

skal dere ha date ute et sted? I så fall er det litt rart. Om dere skal ha hjemme-date er det jo mer åpent for å ta frem noe sånn. Jeg kjøpte noe som heter "Snakk" en gang, en liten eske med kort med forskjellige spørsmål og dilemmaer man kan diskutere. Har alltid sett for meg at det hadde vært gøy å gjøre med noen, men ikke kommet så langt. 

Uansett tror jeg at jeg ville ventet noen dater  før jeg tok frem en slik eske. Men hvem vet, kanskje han syns det er kult? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det er hjemme hos en av dere, kan jo det være gøy. Eventuelt om dere involverer at dere må drikke hver gang dere tar feil.

Anonymkode: 215e7...b80

Skrevet

Nei. Bare nei. Det er en date, ikke et forhør eller en selskapslek. Jeg ville trodd at du tullet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmedate så kunne det vært morsomt. Men kanskje ikke så tidlig som 2.date. 

Anonymkode: 1478b...b8f

Skrevet
På 30.4.2019 den 20.15, spinner skrev:

Legg dem i en boks og kast boksen. Spørrelek på date høres kjempekleint ut

E tror e dør 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...