Gå til innhold

Hva har jeg gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som plutselig har begynt å oppføre seg merkelig mot meg. Vi snakker normalt i telefonen, og når vi tekster om henne. Men hvis jeg starter samtalen for å fortelle om noe som har skjedd, så får jeg ett- og to-ordsmeldinger tilbake, og ingen tegn til interesse. Jeg prøver å være en god venn og sette meg inn i hva som foregår hos henne, og avslutter aldri en samtale uten at jeg har spurt hvordan hun har det. Hun begynte ikke å være slik før for 1-2 måneder siden. Jeg ringte henne senest i forrige uke, og da virket alt å være i skjønneste orden mellom oss. Nå er hun likevel rar på melding igjen. Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: faf25...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WhisperingWind

Jeg hater meldinger. Hvorfor møter dere ikke hverandre?

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange som er slik. Kortfattet på melding. Det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt.

Mulig hun kun er slik som person. Folk forandrer seg, og andre igjen er opp og ned i humøret uten at noe nødvendigvis er galt. Siden du sier hun ikke var slik før.

Bare ta det helt med ro, og gi henne litt pusterom. Høres ut som du er litt intens, og at hun trenger litt pusterom. Ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Jeg hater meldinger. Hvorfor møter dere ikke hverandre?

Vi bor langt unna hverandre for øyeblikket. 

Anonymkode: faf25...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mumeod skrev:

Kjenner mange som er slik. Kortfattet på melding. Det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt.

Mulig hun kun er slik som person. Folk forandrer seg, og andre igjen er opp og ned i humøret uten at noe nødvendigvis er galt. Siden du sier hun ikke var slik før.

Bare ta det helt med ro, og gi henne litt pusterom. Høres ut som du er litt intens, og at hun trenger litt pusterom. Ikke noe galt i det.

Jeg har prøvd flere ganger å gi henne "pusterom", men når vi snakkes igjen så får jeg høre at jeg har vært dårlig på å holde kontakt. Virker som vi sitter i hvert sitt hjørne og venter på at den andre skal bli bedre på kontakt. Føler jeg har prøvd da, men.. 

Anonymkode: faf25...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor langt unna hverandre for øyeblikket. 

Anonymkode: faf25...ed4

Snakk på telefonen da. Meldinger er et herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i samme situasjon. Plutselig endret hun seg på samme måte som venninnen din. Jeg tror det beste er å spørre om hvorfor hun har endret seg slik og viser null interesse for deg tilbake, men det er vanskelig.

Anonymkode: 7af5b...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...