Gå til innhold

Modellfly bråk fra naboen


lilleklumpen

Anbefalte innlegg

Er litt i tvil om jeg har rett til å klage over naboen min. Bor i sameie mitt i byen og rett utenfor leiligheten min står naboen da med modellfly. Han flyr den ikke men han kjører av motoren i full gass da sikkert for å teste ect.Han gjør ikke dette mitt på natten eller søndager eller noe sånn men på dagtid men det er seriøst dobbelt så høyt omtrent som fra en motorsag! Med lukkede vinduer kan jeg ikke snakke i tlf en gang for går ikke an å høre ett ord. Og er jo ikke snakk om ett kvarter eller noe men gjerne en time eller to sammenhengende.. Er så rart for er liksom mitt på en offentlig parkeringsplass mitt i gata omtrent som da ligger klistrer oppi mitt vindu. Har spurt pent om det ikke går Ann å ta det en annen plass som feks parken som ingen omtrent bruker 5 mins gange lengre henne men da skulle han sjekke ect men nå er han i gang igjen. Jeg er veldi veldi konfliktsky og har ikke lyst på nabo krangel og vet egentlig ikke om det er noe å klage over hvis han har lov? Prøvde finne regler om disse flyene men fant ikke stort. Sorry for rotete innlegg bare litt fortvilet.

Endret av lilleklumpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...