Gå til innhold

Kan valpen sove alene???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en 9.uke gammel valp. Sjefen ringte nettopp og lurte på om jeg kan jobbe 5 timer i kveld. Han sover hele natta, ofte også hele natta i buret. Kan jeg la han sove alene i 5 timer, eller hva tenker dere? Lar han såklart ikke være her alene om det ikke er innafor. Har spurt etter barnevakt, men det passer ikke for noen.

Anonymkode: 490bb...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet for å ta den med på jobb? 

Anonymkode: 460ee...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har trent på at den skal være alene i 5 timer, så går du faktisk ikke fra den. 

Anonymkode: 9cd77...a13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72

Ikke hvis du ikke har trent på at den skal kunne være alene. Det vil være et veldig sjokk for den å bli helt alene så tidlig, og over så mange timer. Det er jo bare en liten baby :)

Selv om den sover hele natta igjennom, så vet den også at du er der. Forsvinner du så forsvinner noe av tryggheten. 

Bli hjemme og kos med valpen din :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Enkelt og greit nei. 

I tillegg en skikkelig dårlig start på hjemme alene treningen som kan by på MYE trøbbel senere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hjemme med han! Følte meg ikke komfortabel med å la han være hjemme alene så lenge. Prøvde meg heller på å ta en kjapp tur (20.min) på butikken, og satte opp kamera for å se på han, det gikk veldig fint. Han gikk bare å la seg. :)

Anonymkode: 490bb...4b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...