Gå til innhold

Kan valpen sove alene???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en 9.uke gammel valp. Sjefen ringte nettopp og lurte på om jeg kan jobbe 5 timer i kveld. Han sover hele natta, ofte også hele natta i buret. Kan jeg la han sove alene i 5 timer, eller hva tenker dere? Lar han såklart ikke være her alene om det ikke er innafor. Har spurt etter barnevakt, men det passer ikke for noen.

Anonymkode: 490bb...4b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du mulighet for å ta den med på jobb? 

Anonymkode: 460ee...660

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har trent på at den skal være alene i 5 timer, så går du faktisk ikke fra den. 

Anonymkode: 9cd77...a13

• Liker 5
Gjest no. 72
Skrevet

Ikke hvis du ikke har trent på at den skal kunne være alene. Det vil være et veldig sjokk for den å bli helt alene så tidlig, og over så mange timer. Det er jo bare en liten baby :)

Selv om den sover hele natta igjennom, så vet den også at du er der. Forsvinner du så forsvinner noe av tryggheten. 

Bli hjemme og kos med valpen din :) 

Skrevet

Nei, du reiser ikke fra en så liten valp alene i fem timer. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Enkelt og greit nei. 

I tillegg en skikkelig dårlig start på hjemme alene treningen som kan by på MYE trøbbel senere!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble hjemme med han! Følte meg ikke komfortabel med å la han være hjemme alene så lenge. Prøvde meg heller på å ta en kjapp tur (20.min) på butikken, og satte opp kamera for å se på han, det gikk veldig fint. Han gikk bare å la seg. :)

Anonymkode: 490bb...4b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...