Gå til innhold

Flere som har sett den nye musikkvideoen til Taylor Swift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her som har sett den nye videoen hennes? Den er herlig, blir glad av å høre sangen, mye på grunn av budskapet om å hylle individualiten din. Liker også hva hun selv har sagt om sangen: " I think that with a pop song we have the ability to get a melody stuck in people's heads, and I just want it to be one that makes them feel better about themselves, not worse." 

 

Anonymkode: 50b7b...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsket de første låtene hennes, når de var litt country-inspirert. Nå er alle låtene lik som, ja, alle andre låter. Kjedelig og lite kreativ. Langt ifra annerledes og unikt. Skuffet. Savner gitaren. 

Anonymkode: a6fac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei

 

Liker ikke musikken hennes. 

Man kan ikke like alt :) Jeg liker henne på grunn av låtskrivingen hennes. Personligheten hennes er også herlig, det er litt forfriskende med intelligente og reflekterte artister, det er dessverre en mangelvare innenfor popbransjen. 

Anonymkode: 50b7b...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsket de første låtene hennes, når de var litt country-inspirert. Nå er alle låtene lik som, ja, alle andre låter. Kjedelig og lite kreativ. Langt ifra annerledes og unikt. Skuffet. Savner gitaren. 

Anonymkode: a6fac...034

Hun har utviklet seg som låtskriver. Hvis du ikke like den nye sounden hennes (den har forøvrig endret seg en del, hun har vært innom country, pop og RnB-sjangeren), så vil du kanskje like live-versjonen av låtene, da er det bare Taylor med en gitar :) 

Her har du en låt fra 1989. Live med en gitar!

 

Anonymkode: 50b7b...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woops, postet feil. Her har du live-versjonen med gitat (og ikke piano, selv om jeg foretrekker pianoen)

 

Anonymkode: 50b7b...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Woops, postet feil. Her har du live-versjonen med gitat (og ikke piano, selv om jeg foretrekker pianoen)

 

Anonymkode: 50b7b...605

Gitar eller piano spiller ingen rolle. Dumt at hun ikke gir ut dette da. 

Anonymkode: a6fac...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsket de første låtene hennes, når de var litt country-inspirert. Nå er alle låtene lik som, ja, alle andre låter. Kjedelig og lite kreativ. Langt ifra annerledes og unikt. Skuffet. Savner gitaren. 

Anonymkode: a6fac...034

Ja sangen høres ut som "alle andre låter", men den får meg i godt humør og da er jeg fornøyd. 

Liker Taylor Swift. :)

 

Anonymkode: b2149...2fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gitar eller piano spiller ingen rolle. Dumt at hun ikke gir ut dette da. 

Anonymkode: a6fac...034

Hun har et låtskriver-talent, det er derfor jeg liker henne og det første popalbumet hennes - 1989 - inneholder noen av de beste låtene hun har skrevet. Men ja, tekstene hennes kommer bedre fram med når det er "stripped-down." Jeg håper at hun gir ut et slikt album i fremtiden. 

Ryan Adams covret albumet 1989, kanskje noen liker det bedre. Style

Anonymkode: 50b7b...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke denne. Altfor barnslig. Det er liksom noe som passer perfekt på disney channel eller barne tv. Sånn «bubblegum pop». Meh.

Anonymkode: d3dc9...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den mest på grunn av Brendon Urie:) minner meg litt om tidlig P!ATD og han kan synge McDonalds menyen og jeg hadde elsket det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Den er herlig, blir glad av å høre sangen, 

 

Anonymkode: 50b7b...605

Ble glad av å høre sangen jeg også. :skya:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, SVK skrev:

Ble glad av å høre sangen jeg også. :skya:

Ja, trenger å høre slike sanger som dette noen ganger, som får deg i godt humør 😄 Får skikkelig vår/sommer-følelse av denne sangen!

Anonymkode: 50b7b...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en av de beste låtene hennes, men videoen er morsom og sjarmerende. Snakk om overdose med pastellfarger regnbuer og enhjørninger! Skal det være så skal det være, tenkte Taylor, og sånn ble det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sangen er gøy og catchy! Skal helt ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet da den først ble sluppet, siden jeg vet at hun kan så mye bedre og da blir "hey kids, spelling is fun!" et nederlag. Versene er derimot ganske gode, melodien i pre-chorus er interessant, refrenget er catchy, mens bridgen... den tror jeg nok at jeg aldri kommer til å komme over 😅

Musikkvideoen er veldig gøy da, jeg liker den kjempegodt! Den er VELDIG Taylor, men hjerter, en teatralsk følelse (får litt Speak Now-vibber), og katter (Benjamin Button er nyyydelig!). 

Jeg har vært fan siden 2007, så jeg burde egentlig ikke blitt overrasket over at hun valgte en sang som ME! som første singel, siden dette har vært trenden siden hun slapp WANGBT som første singel for RED. Det er typisk Taylor å gå for sjokkfaktor først, for så å lage et fantastisk album som høres lite eller ikke ut som den første singelen. 

Jeg har full tro på at albumet vil bli kjempebra, og gleder meg til en announcement med navn og utgivelsesdato! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg syns sangen er gøy og catchy! Skal helt ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet da den først ble sluppet, siden jeg vet at hun kan så mye bedre og da blir "hey kids, spelling is fun!" et nederlag. Versene er derimot ganske gode, melodien i pre-chorus er interessant, refrenget er catchy, mens bridgen... den tror jeg nok at jeg aldri kommer til å komme over 😅

Musikkvideoen er veldig gøy da, jeg liker den kjempegodt! Den er VELDIG Taylor, men hjerter, en teatralsk følelse (får litt Speak Now-vibber), og katter (Benjamin Button er nyyydelig!). 

Jeg har vært fan siden 2007, så jeg burde egentlig ikke blitt overrasket over at hun valgte en sang som ME! som første singel, siden dette har vært trenden siden hun slapp WANGBT som første singel for RED. Det er typisk Taylor å gå for sjokkfaktor først, for så å lage et fantastisk album som høres lite eller ikke ut som den første singelen. 

Jeg har full tro på at albumet vil bli kjempebra, og gleder meg til en announcement med navn og utgivelsesdato! 

 

Jeg liker den bedre nå etter å ha hørt den et par ganger, den blir mer catchy jo mer du hører på den. Og "Hey kid, spelling is fun" er litt typisk Taylor, hun bruker en del ironi og sarkasme i sangene hennes, men det er flere som ikke forstår ironien hennes. Jeg syns den ligner litt på "shake it off", en gladlåt som får deg i godt humør og som får deg til å ville danse 😄

Anonymkode: 50b7b...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, hind skrev:

Ikke en av de beste låtene hennes, men videoen er morsom og sjarmerende. Snakk om overdose med pastellfarger regnbuer og enhjørninger! Skal det være så skal det være, tenkte Taylor, og sånn ble det :ler:

Jeg syns det er gøy at hun overdriver litt, det er det som gjør musikkvideoen morsom og får meg lyst til å ville seg på den flere ganger 😄

Anonymkode: 50b7b...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker den bedre nå etter å ha hørt den et par ganger, den blir mer catchy jo mer du hører på den. Og "Hey kid, spelling is fun" er litt typisk Taylor, hun bruker en del ironi og sarkasme i sangene hennes, men det er flere som ikke forstår ironien hennes. Jeg syns den ligner litt på "shake it off", en gladlåt som får deg i godt humør og som får deg til å ville danse 😄

Anonymkode: 50b7b...605

Problemet er vel at humoren og sarkasmen forsvinner litt i ME!, hun har hatt sånne cringe-y snakkedeler i de første singlene på de fire siste albumene hennes, men denne tar kaka. Jeg er enig i at den er en gladlåt og den har vokst betydelig på meg også, men bridgen er skikkelig skuffende, har hørt at det var Brendon Urie som skrev den da, så da kan jeg skylde på ham i stedet 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, whitewildfox skrev:

Problemet er vel at humoren og sarkasmen forsvinner litt i ME!, hun har hatt sånne cringe-y snakkedeler i de første singlene på de fire siste albumene hennes, men denne tar kaka. Jeg er enig i at den er en gladlåt og den har vokst betydelig på meg også, men bridgen er skikkelig skuffende, har hørt at det var Brendon Urie som skrev den da, så da kan jeg skylde på ham i stedet 🙊

Nei, men daså 😅Jeg leste at Taylor selv foreslo "hey kids, spelling is fun" og at "alle" syns det var så latterlig og morsomt at den måtte være med 😅

Anonymkode: 50b7b...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...