AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Jeg er fortsatt jomfru. Blir aldri betatt av noen, et par ganger har det skjedd og da ble det ikke noe av av andre grunner. Er høy og blond og får mye oppmerksomhet fra menn men jeg er nok altfor kresen. Føler meg motløs av dette. Finnes det håp? Vil oppleve kjærligheten jeg også 😕 Anonymkode: c206c...d15 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Var jomfru og singel til jeg var 27. Da møtte jeg «den rette». Interessen fra menn var der før dette, men jeg syntes aldri de var interessante for forhold. Plutselig falt jeg pladask for en fyr! Så håpet er ikke ute! Anonymkode: 1a767...d23 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var jomfru og singel til jeg var 27. Da møtte jeg «den rette». Interessen fra menn var der før dette, men jeg syntes aldri de var interessante for forhold. Plutselig falt jeg pladask for en fyr! Så håpet er ikke ute! Anonymkode: 1a767...d23 Takk. Føler bare jeg har gått glipp av det viktigste i livet. Dumt at tiden bare flyr uten at noe skjer. Anonymkode: c206c...d15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Føler bare jeg har gått glipp av det viktigste i livet. Dumt at tiden bare flyr uten at noe skjer. Anonymkode: c206c...d15 Jeg har det helt på samme måte. Men jeg blir 28 i år. Anonymkode: 5593a...788
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #5 Skrevet 30. april 2019 Viktig å ikke sette alt for høye og urealistiske krav heller da.. Er lei av at mange kvinne legger så høye krave til menn,. når de selv heller ikke de høyeste og peneste.. Mange av sånne damer i dagens samfunn.. dessverre Anonymkode: d2ded...53a 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #6 Skrevet 30. april 2019 Du er ikke alene! Jeg er også jomfru på 26 år. Har aldri hatt noe særlig forhold, men har vært borti noen jeg har blitt litt betatt av. Er redd jeg både er litt for sjenert og kresen, men satser på at om "den rette" skulle dukke opp, så skjer det bare. Anonymkode: 30c24...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 Det er ikke noe å stresse med, du er i godt selskap. Det er langt mer vanlig enn man får inntrykk av å ikke debutere veldig tidlig. Man bare hører mer om de som starter tidlig i tenårene, de gjør mye av seg, men hvis du tenker deg om så er de faktisk ikke så veldig mange. Du vil ha mye mer igjen for det den dagen du møter en du føler at ting stemmer med enn om du finner ut at du bare vil ha det unnagjort. Anonymkode: c6e96...682 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #8 Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe å stresse med, du er i godt selskap. Det er langt mer vanlig enn man får inntrykk av å ikke debutere veldig tidlig. Man bare hører mer om de som starter tidlig i tenårene, de gjør mye av seg, men hvis du tenker deg om så er de faktisk ikke så veldig mange. Du vil ha mye mer igjen for det den dagen du møter en du føler at ting stemmer med enn om du finner ut at du bare vil ha det unnagjort. Anonymkode: c6e96...682 Nei, hun kommer til å bli ekstremt skuffet. Jo lenger man venter jo høyere krav begynner man å stille og jo større luftslott bygger man seg. Anonymkode: 8c4ce...502
Mr. Kilmister Skrevet 30. april 2019 #9 Skrevet 30. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fortsatt jomfru. Blir aldri betatt av noen, et par ganger har det skjedd og da ble det ikke noe av av andre grunner. Er høy og blond og får mye oppmerksomhet fra menn men jeg er nok altfor kresen. Føler meg motløs av dette. Finnes det håp? Vil oppleve kjærligheten jeg også 😕 Anonymkode: c206c...d15 Det er kun opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #10 Skrevet 30. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, hun kommer til å bli ekstremt skuffet. Jo lenger man venter jo høyere krav begynner man å stille og jo større luftslott bygger man seg. Anonymkode: 8c4ce...502 Jeg hadde ikke sex før jeg var 25 år gammel, og det er to år siden nå. Er kvinne. Det var ikke det at jeg aldri hadde vært betatt av noen, men av ulike grunner ble det aldri noe forhold ut av det. Så etter "sistemann" hvor det ikke ble noe mer (stygt nok var det fordi han allerede var i et forhold), så gadd jeg ikke mer. Jeg fant meg en på Tinder, og han kom hjem til meg for sex. Det var ikke det at det var på noen måte traumatiserende, men jeg lærte meg at jeg er ikke en av dem som kan ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Jeg ble egentlig ikke noe særlig våt, og han kom seg ikke akkurat langt inn, for å si det sånn. Det var bare helt "meh". Så nå venter jeg på en som jeg faktisk liker, fordi sex med en jeg ikke liker fungerte dårlig for meg. Anonymkode: db8d2...7ca 4
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 Du har fire år igjen hvor du kan være relativt kresen. Så må du bli mindre og mindre for hvert år
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 33 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Du har fire år igjen hvor du kan være relativt kresen. Så må du bli mindre og mindre for hvert år Jeg er heller singel og jomfru enn med en jeg ikke liker. Anonymkode: 5593a...788
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 Bare å knulle å bli ferdig med det, ikke noe å spare på. Anonymkode: 39bca...c32
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er heller singel og jomfru enn med en jeg ikke liker. Anonymkode: 5593a...788 Er mange menn mellom liker ikke og hodestups forelsket Du spør om det er håp, men det er fullstendig avhengig av deg, dine krav og din innsats. Du sier du får mye oppmerksomhet, men det betyr ikke det samme som at alle de vil være typen din. Høye jenter er ikke de mest etterspurte. Jeg ser på de fleste jenter jeg går forbi, men er ikke interessert i på langt nær alle
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #15 Skrevet 1. mai 2019 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Er mange menn mellom liker ikke og hodestups forelsket Du spør om det er håp, men det er fullstendig avhengig av deg, dine krav og din innsats. Du sier du får mye oppmerksomhet, men det betyr ikke det samme som at alle de vil være typen din. Høye jenter er ikke de mest etterspurte. Jeg ser på de fleste jenter jeg går forbi, men er ikke interessert i på langt nær alle Jeg er ikke ts. Anonymkode: 5593a...788
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #16 Skrevet 1. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts. Anonymkode: 5593a...788 Ikke jeg heller
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #17 Skrevet 1. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun kommer til å bli ekstremt skuffet. Jo lenger man venter jo høyere krav begynner man å stille og jo større luftslott bygger man seg. Anonymkode: 8c4ce...502 alle menn jeg har likt har vært forskjellige. Anonymkode: 5593a...788
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #18 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Ikke jeg heller Huff, du ga meg et svar som om jeg skulle vært en annen Anonymkode: 5593a...788
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #19 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff, du ga meg et svar som om jeg skulle vært en annen Anonymkode: 5593a...788 Sånn går det når du skriver som AB
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #20 Skrevet 3. mai 2019 På 1.5.2019 den 19.12, Sykkelkopp skrev: Du har fire år igjen hvor du kan være relativt kresen. Så må du bli mindre og mindre for hvert år Jeg går et prestisjestudie og har en lysende fremtid foran meg. Trenger ingen mann. Får jeg ikke en jeg vil ha kan det være det samme. Anonymkode: c206c...d15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå