AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 En jeg kjenner sier han aldri har vært i forhold, men har datet mange. Hva menes med å date noen? Betyr det at de holder på seksuelt, at de gjør kjæresteting for å finne ut om de vil bli kjærester, eller at de går på dates? Anonymkode: eb9ec...053
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Jeg legger «dating» i å være i den fasen hvor man skal bli kjent, se om kjemien er der og finne ut av hverandres verdier for å se om dette potensielt er en person man ønsker å leve med. Det kan godt inneholde sex, da det er viktig (hvertfall for meg) at man matcher sexuelt. Anonymkode: 566ee...06f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 For meg er å date noen den fasen der man møtes og blir kjent for å finne ut om det kan utvikle seg til noe mer. Mange har sex med folk de dater, men jeg syns det er greit å finne ut tidlig om man vil være eksklusive eller ikke og vente med sex til etter den praten Anonymkode: 6ec6f...12a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå