Gå til innhold

God bil til 50-80tusen kr!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer ny bil, ønsker egentlig firhjulstrekk men da må jeg opp i pris siden jeg ønsker nyest mulig bil😅

Må ha plass til en mor og 2-3 barn(bruker ikke barneseter lenger).

Grei på vinterføre (bor på bygda).

Nogen lunde kjørekomfort og driv.

 

 

Anonymkode: 4673f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt en 2012 modell Nissan Leaf elbil for litt under 70000 kr. Ganske fornøyd, bilen går bedre enn ventet og har ca 10 mil rekkevidde nå på sommeren. Stille, og svært lave forventede kostnader både til drift og vedlikehold. 

Alternativt har jeg selv sett på følgende bensinbiler som er kjent for å være pålitelige og billige i drift: Honda Jazz, Civic, Accord, Insight; Toyota Avensis, Urban Cruiser; Kia Rio, Ceed; Hyundai i30, i40; Volvo V60; SAAB 9-5.

Det er en veldig grei prisklasse der det vrimler av gode biler. Men husk å prute hardt, mange selgere vil ha litt mer enn de burde ha samvittighet til å be om. Lykke til!

Anonymkode: cd1a6...384

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf plus. Veldig fornøyd med min (2013). God på vinterføre, sitter høyt og fint, flyttbart baksete slik at du kan velge mellom bagasjeplass og benplass. 

Anonymkode: b04d6...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai i20 👍🏼

Anonymkode: 788e2...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettopp en Toyota avensis. Veldig fornøyd med den. Vi kjøpte en som er haugammel da, men den bruker veldig lite og går som ei kule :) pluss at det er registerkjede og ikke reim også. Da blir det en dyr reparasjon mindre 😅

Anonymkode: 219fb...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.5.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte nettopp en Toyota avensis. Veldig fornøyd med den. Vi kjøpte en som er haugammel da, men den bruker veldig lite og går som ei kule :) pluss at det er registerkjede og ikke reim også. Da blir det en dyr reparasjon mindre 😅

Anonymkode: 219fb...97e

Du burde google Toyota Avensis registerkjede, så ser du hvor bra det er...

Anonymkode: fde44...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Ford Fiesta som fungerer helt utmerket til alt du skriver

Anonymkode: 42d9a...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki swift. Liten, men 4-hjulstrekk og god på vinter. Plass til dere alle,men plass til lite bagasje da

Anonymkode: 00264...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai i20. Kjøpte en 2011 utgave i 2017. Lettkjørt på bygda, sommer som vinter. Har tre barn, to av de i bilstol og får plass til en smal fu i midten bak. Helt ok bagasjeplass. Veldig økonomisk billig i lengden da det ikke er plass til storshopping på IKEA. 

Anonymkode: 1dabd...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyundai i20. Kjøpte en 2011 utgave i 2017. Lettkjørt på bygda, sommer som vinter. Har tre barn, to av de i bilstol og får plass til en smal fu i midten bak. Helt ok bagasjeplass. Veldig økonomisk billig i lengden da det ikke er plass til storshopping på IKEA. 

Anonymkode: 1dabd...b7d

Så man ikke blir fristet?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilhengerfeste fikser biffen. 😄 Men, ja, er enig i at disse små Hyundaiene er kjempebiler til den som ikke vil mye annet enn å komme fra A til B billig. Slår bussen!

Anonymkode: cd1a6...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...