AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Hei! Jeg er i midten av 20 årene og har alltid vært misfornøyd med brystene mine. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men synes de er slappe og passer ikke til ei på min alder. Vil legge til at jeg veier 67 kg og er 175 cm høy. Tingen er at jeg har hele tiden forestilt meg at silikon ville gi meg sprettene og pene pupper. Men etter at jeg var på konsultasjon hos Pål Schistad på Fornebuklinikken så fikk jeg ganske klar beskjed om at det ville være som å kaste ill på bål, og at jeg hadde for dårlig hud, samt for mye brystvev til at han ville anbefale meg det... ble ganske sjokket, og egentlig veldig skuffet. Fordi det eneste som var å gjøre med puppene mine var en rekonstruksjon med løft, og eventuelt legge inn bitte litt silikon 6 måneder etter dette inngrepet, om det var behov og jeg ikke var fornøyd. Tingen er at jeg har spart endel penger til dette, og har råd til kostnaden av denne rekonstruksjonen som kommer på ca 50 000. Men jeg ser ikke for meg at jeg får til å spare opp de ekstra 30 000 innen ett år for å eventuelt legge inn litt silikon. Så tenker jeg jo da på denne rekonstruksjonen og om det er verdt det. 50 000 er mye penger om jeg ender opp å bli misfornøyd.. kirurgen var rimelig sikker på at en slik rekonstruksjon/løft ville sett utrolig bra ut på meg siden puppene mine er relativt nærme hverandre. Men puppene mine kan umulig bli faste og fine med kun det her, og ingen silikon ? Blir jo bare å samle alt sammen høyere opp, og fortsatt ha «slappe» pupper, men som da ikke henger?... Føler også at jeg er litt «ung» til å ikke engang kunne ha silikon, og måtte ta et løft som gjerne folk gjør etter et par barn? Jeg bare er skikkelig fortvilet, og redd at jeg må leve med disse stygge muggene for alltid... Er det noen som har erfaring med Pål Schistad og et slikt løft/rekonstruksjon? Takker alle som orker å svare! Anonymkode: 13baf...406
Summ Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Prøv å tren først. Brystene blir slappe igjen etter en stund uansett hvis du ikke trener.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, Summ skrev: Prøv å tren først. Brystene blir slappe igjen etter en stund uansett hvis du ikke trener. Ts her: jeg trener regelmessig styrke.. Anonymkode: 13baf...406
Summ Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: jeg trener regelmessig styrke.. Anonymkode: 13baf...406 Prøv å tren masse bryst, på forskjellige måter. Røyker du forresten?
Måbarefåsiat... Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 Oppsøk andre kirurger, få flere meninger. Jeg kjenner ikke til ham, men hva med Aleris fx?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 Jeg røyker ikke heller. Har vurdert å oppsøke noen andre også, men føler at fornebuklinikken er noen av de beste i Norge? Anonymkode: 13baf...406
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 Jeg er veldig fornøyd med colusseumklinikken på majorstua. Tok silikon der. Anonymkode: b0705...313
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Tatt løft, drit- fornøyd😍 Anonymkode: 14f6b...dc9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 Jeg er 19 år, og tok brystløft på Fornebuklinikken nå i mars - det kostet meg 43000 og jeg tok det hos Jørgen Utvoll. Har aldri vært fornøyd med puppene mine, de har påenmåte "hengt" siden jeg begynte å utvikle pupper, vet ikke hva grunnen er men tror det er fordi jeg har gått veldig opp og ned i vekt hele livet.. Jeg hadde som deg også håpet at jeg bare kunne ta silikon, med tanke på at jeg er så ung, prisen og itillegg arrene.. Jeg er utroolig glad for at jeg valgte å høre på kirurgen, og ta det løftet istedenfor å ta silikon. Hadde jeg tatt silikon, hadde formen blitt veldig stygg, det hadde påemåte blitt "hengepupper" bare med silikon i dem. Jeg er veldig fornøyd med både fasong og "fasthet" nå, men kommer til å legge inn proteser fordi jeg vil være 100% fornøyd med formen. Fornebuklinikken er etter mitt innrykk den mest seriøse klinikken, var innom nesten alle i oslo på konsultasjon. Jeg ville anbefalt å høre på det kirurgen sa, for det er utrolig kjipt å legge inn proteser, og få en form du ikke er fornøyd med. Og brystene blir fastere etter løft, så det er ikke noe sikkert at du har lyst til å legge inn proteser etter du har tatt løft, mest sannsynlig blir du fornøyd med resultatet du får 🙂 Anonymkode: 04bdb...a6f
a.n.o.n.y.m. Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 hvordan gjør alle nyopererte det i denne varmen? Med tanke på å sole seg, støttebhen osv?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 Er litt over 2, snart 3 uker siden jeg opererte meg. Arrene ser veldig bra ut og jeg prøver å være så forsiktig som mulig enda selvom jeg ikke har hatt noe smerter. Men har veldig lyst til å utnytte finværet nå imens det er opp mot 30 grader.. Skal jo egentlig bruke støttebhen dag og natt, og det har jeg gjort (bortsett fra etter jeg har dusja og når støttebhen er til vask) Kan jeg være noen timer på stranda i bikini om jeg dekker sårene/arrene godt? eller burde jeg bruke støttebhen om jeg skal på stranda? Syns det ser så dumt ut å ligge med den, alle skjønner jo at jeg er nyoperert og jeg vil jo ikke at andre skal vite om det Anonymkode: d0730...269
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 Jeg tok løft og reduksjon i samme seanse. Nektet å legge inn silikon som to av klinikkene i Oslo ville. Ellers ville ikke resultatet bli pent mente de. Opererte hos Børge Davik. Superfornøyd. Små, spretne pupper som ser helt naturlige ut. Gjorde det da jeg var 45 år. Anonymkode: 5425c...1e0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 Jeg har erfaring med både brystløft og Dr. Schistad. Jeg kom inn til han for mange år siden og ville legge inn silikon, han anbefalte meg brystløft. Har ikke angret et sekund! Jeg er veldig fornøyd med brystene mine i dag og er så takknemlig for at jeg dro til nettopp han. Skal sies at jeg opererte brystene mine i 2016 og at jeg i dag er 23 og har fått barn, er like fornøyd enda 😊 Er så glad jeg rakk å operere meg hos han før han gikk bort.. Han var en dyktig kirurg som fikk meg til å føle meg sett. Anonymkode: c5bc0...38f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå