AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Hei! Chattet i noen måneder med en kar men ikke fått til og møtes enda. Men nå skal vi treffes ute på byen i morgenkveld. Er det vanlig å møtes på byen? Vi skal på hver sine vors. Han skulle i utgangspunktet ikke på byen men vurderer å dra siden jeg skulle og vi uansett har fri dagen etter. Han vet jeg ser etter noe seriøst. Han selv tar det litt som det kommer men sier han ser etter noe seriøst hvis det han finner den rette. Vi er 30 år. Anonymkode: 7dc88...7b7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Synes det er et tegn på å ville noe useriøst å møte noen på byen. Anonymkode: 89c89...b6f 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han vet jeg ser etter noe seriøst. Han selv tar det litt som det kommer men sier han ser etter noe seriøst hvis det han finner den rette. Vi er 30 år. Anonymkode: 7dc88...7b7 Han tar det litt som det kommer? Han er ikke klar for noe seriøst! At dere skal treffes under forhold hvor dømmekraften er redusert er ikke noen god ide, spesielt ikke om du er ute etter noe seriøst og ikke noe ons. Anonymkode: ca50f...690 8
HJELP321 Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 Som singel mann kan jeg relatere til han du skal treffe. Jeg kan si at jeg tar det litt som det kommer, og at jeg er keen på forhold om det klaffer. Samtidig vet jeg godt hva jeg ser etter i et eventuelt forhold. Bruker derfor ikke opp tiden til damer som er ute ette noe seriøst, om jeg vet at hun ikke er min smak. Å møtes på byen er vel egentlig ganske vanlig. Men å gå på hver deres vors, for så å møtes virker ikke som en date som kan ende med et seriøst resultat. Å drikke sammen på første date er greit det, men om man skal bli kjent, da bør man begrense alkoholinntaket. Mitt forslag: ikke møt han første gang på byen. Avtal heller en date hvor dere kan flytte fokuset vekk fra fest, og heller bli kjent med hverandre. Jeg har full tro på at han er keen på forhold om det klaffer, men har ikke tro på at det å vorse hver for dere er en god første date. 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er et tegn på å ville noe useriøst å møte noen på byen. Anonymkode: 89c89...b6f samme her, det betyr nachppiel dame 38 Anonymkode: 56d74...f2d 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 2 minutter siden, HJELP321 skrev: Som singel mann kan jeg relatere til han du skal treffe. Jeg kan si at jeg tar det litt som det kommer, og at jeg er keen på forhold om det klaffer. Samtidig vet jeg godt hva jeg ser etter i et eventuelt forhold. Bruker derfor ikke opp tiden til damer som er ute ette noe seriøst, om jeg vet at hun ikke er min smak. Å møtes på byen er vel egentlig ganske vanlig. Men å gå på hver deres vors, for så å møtes virker ikke som en date som kan ende med et seriøst resultat. Å drikke sammen på første date er greit det, men om man skal bli kjent, da bør man begrense alkoholinntaket. Mitt forslag: ikke møt han første gang på byen. Avtal heller en date hvor dere kan flytte fokuset vekk fra fest, og heller bli kjent med hverandre. Jeg har full tro på at han er keen på forhold om det klaffer, men har ikke tro på at det å vorse hver for dere er en god første date. enig Anonymkode: 56d74...f2d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 Men han utsetter ofte i siste liten når vi har avtalt å møtes bare vi to. Har en mistanke om at han kan være veldig nervøs for å møtes bare vi to.. men han har avtalt nye tidspunkt men så har det kommet noe i veien. Men nå ville gjerne han også ta seg en tur ut når han hørte jeg skulle det. Men jeg har mistet litt troen på at vi blir å treffes og blir nok overrasket om det faktisk skjer.. eller det er noe komplisert i livet hans som skjer for tiden. Kanskje ikke ferdig med en eks eller noe. Når jeg spør hva den egentlig grunnen til utsettelsene har vært, så har det vært pga dårlig tid nå for tiden. Ts. Anonymkode: 7dc88...7b7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #8 Skrevet 30. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er et tegn på å ville noe useriøst å møte noen på byen. Anonymkode: 89c89...b6f ENIG 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vet jeg ser etter noe seriøst. Han selv tar det litt som det kommer men sier han ser etter noe seriøst hvis det han finner den rette. Anonymkode: 7dc88...7b7 Og dette er #1 standard bortforklaringen for å så lettere tilgang til sex. Det betyr at de ikke er ute etter noe seriøst, ikke ønsker det og overhodet ikke under noen omstendigheter heller , men å si "tar det som det kommer" høres mindre kynisk drittsekk ut så det må de si for å i det hele tatt dra damer, og å si "seriøst hvis jeg finner den rette" er også noe de må si sånn at dama skal føle at det er noe håp, så ender hun med å kaste bort månedsvis av livet sitt på å være puledokka til en som aldri vil noe annet med deg. Hadde han villet det så hadde han faktisk ikke brukt mange måneder bare på å få møtt deg. Anonymkode: 2f871...850 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #9 Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han utsetter ofte i siste liten når vi har avtalt å møtes bare vi to. Har en mistanke om at han kan være veldig nervøs for å møtes bare vi to.. men han har avtalt nye tidspunkt men så har det kommet noe i veien. Anonymkode: 7dc88...7b7 Oversettes til: Han er ikke interessert nok i deg til å prioritere deg. Hadde du vært noe mer enn et knull for han hadde han prioritert deg. Sitat Men nå ville gjerne han også ta seg en tur ut når han hørte jeg skulle det. Møtes på byen øker sjansen betraktelig for knulling. Derfor. Sitat Men jeg har mistet litt troen på at vi blir å treffes og blir nok overrasket om det faktisk skjer.. eller det er noe komplisert i livet hans som skjer for tiden. Kanskje ikke ferdig med en eks eller noe. Du kan jo tro så mye du vil og forsvare og bortforklare alle de tydelige signalene på at han ikke er interessert i noe seriøst, bare for at det skal føles bedre for deg selv men lover deg at du setter deg selv i en felle som bare kommer til å føles kjip og jævlig ut i fremtiden om du fortsetter å være så blind. Om det så hadde vært tilfelle at "noe komplisert" skjedde i livet hans for tiden eller at han ikke var ferdig med en eks så er det ikke akuratt som at din tilstedeværelse i livet hans vil fjerne dette. Sitat Når jeg spør hva den egentlig grunnen til utsettelsene har vært, så har det vært pga dårlig tid nå for tiden. "Nå for tiden"? I månedsvis? Dette er bare en til bortforklaring i stedet for å si rett ut at han ikke er interessert i noe seriøst og derfor ikke gidder å gjøre noe innsats for å treffe deg, for da mister han jo oppmerksomheten fra deg og muligheten til å pule deg en eller annen dag. Leste en strofe på nettet for noen uker siden, angrer på at jeg ikke tok screenshot og kunne sendt deg for den var SÅ spot on! Det stod noe som "Sorry girl Im realllly busy with hanging with friends, going to work, fill gas on my car and aaaaall that other busy stuff so I only have time to waste your time for 12 months until you figure out I never really was gonna be your man anyway!" Anonymkode: 2f871...850 7
HJELP321 Skrevet 30. april 2019 #10 Skrevet 30. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ENIG Og dette er #1 standard bortforklaringen for å så lettere tilgang til sex. Det betyr at de ikke er ute etter noe seriøst, ikke ønsker det og overhodet ikke under noen omstendigheter heller , men å si "tar det som det kommer" høres mindre kynisk drittsekk ut så det må de si for å i det hele tatt dra damer, og å si "seriøst hvis jeg finner den rette" er også noe de må si sånn at dama skal føle at det er noe håp, så ender hun med å kaste bort månedsvis av livet sitt på å være puledokka til en som aldri vil noe annet med deg. Hadde han villet det så hadde han faktisk ikke brukt mange måneder bare på å få møtt deg. Anonymkode: 2f871...850 Og der klarte du å lage en hel historie ut i fra dine egne tanker. Det betyr definitivt ikke det! Er han en mann med ærligheten på plass, så betyr det faktisk ikke annet enn at han tar det som det kommer. Dere damer har ofte en "ekstra hjerne" basert på følelser. Vi menn tenker logisk og sier direkte hva vi mener. Finnes det drittsekker? Ja, definitivt. Er han en drittsekk for å si at han tar det som det kommer? Overhodet ikke. Jeg vet med meg selv at jeg tar ting som det kommer. Dersom jeg ikke vil ha noe seriøst forhold med noen, så sier jeg ifra om det. Om jeg velger å gå på date med deg, så er jeg interessert, som betyr at om ting klaffer, så kan jeg satse. Ts har ikke møtt denne karen enda. Hun vet ikke hvordan han er, og han vet ikke hvordan hun er. Det vet ingen før de har prøvd å bli kjent. Som nevnt over, så tror jeg ikke det beste er å møte han på byen på denne måten. Men om ts er interessert, så bør hun møte han på en date. Ts, det kan godt være at han er opptatt, at han er nervøs for å møte deg, hvem vet. Jeg ville spurt han om det passer bedre en annen dag. Så foreslår han nok tidspunkt og sted. Viss ikke, så kan du ta initiativ senere. MEN, viss han ikke kan da, og viss han ikke kommer med forslag. Dropp han, og gå videre. Du kan sammenligne det med at du hadde fått date med Zac Efron, og ikke hadde kunnet første gang. Hadde han spurt igjen, ikke faen om du hadde sagt nei, uten å avtale ny date 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #11 Skrevet 30. april 2019 36 minutter siden, HJELP321 skrev: Og der klarte du å lage en hel historie ut i fra dine egne tanker. Det betyr definitivt ikke det! Er han en mann med ærligheten på plass, så betyr det faktisk ikke annet enn at han tar det som det kommer. De fleste menn er ikke ærlige, så resten av innlegget ditt har ikke noe å si på 95% menn. Anonymkode: 2f871...850
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #12 Skrevet 30. april 2019 Høres useriøst ut å møtes første gang på byen hvis du er ute etter noe seriøst Anonymkode: c81f5...223 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #13 Skrevet 30. april 2019 Ikke vær dust ts. "Å ta det som det kommer" er standardfrase fra menn som menn som er ikke er noe å samle på. De som sier sånt er enten late, tiltaksløse, ryggradsløse menn som bryr seg katta om deg, horebukker eller rusmisbrukere. Ikke driv å unnskyld den tullingen. Du er ute etter forhold: vel SÅ STÅ FOR DET. Ikke kast bort tiden på en idiot som avlyser alle avtaler med deg, skal "ta det som det kommer"/ aka. bruke deg til sex og mest sannsynlig kaste deg etterpå og som til nøds har gått med på å treffe deg en halv kveld: full. 8 timer siden, HJELP321 skrev: Og der klarte du å lage en hel historie ut i fra dine egne tanker. Det betyr definitivt ikke det! Er han en mann med ærligheten på plass, så betyr det faktisk ikke annet enn at han tar det som det kommer. Dere damer har ofte en "ekstra hjerne" basert på følelser. Vi menn tenker logisk og sier direkte hva vi mener. Finnes det drittsekker? Ja, definitivt. Er han en drittsekk for å si at han tar det som det kommer? Overhodet ikke. Jeg vet med meg selv at jeg tar ting som det kommer. Dersom jeg ikke vil ha noe seriøst forhold med noen, så sier jeg ifra om det. Om jeg velger å gå på date med deg, så er jeg interessert, som betyr at om ting klaffer, så kan jeg satse. Ts har ikke møtt denne karen enda. Hun vet ikke hvordan han er, og han vet ikke hvordan hun er. Det vet ingen før de har prøvd å bli kjent. Som nevnt over, så tror jeg ikke det beste er å møte han på byen på denne måten. Men om ts er interessert, så bør hun møte han på en date. Ts, det kan godt være at han er opptatt, at han er nervøs for å møte deg, hvem vet. Jeg ville spurt han om det passer bedre en annen dag. Så foreslår han nok tidspunkt og sted. Viss ikke, så kan du ta initiativ senere. MEN, viss han ikke kan da, og viss han ikke kommer med forslag. Dropp han, og gå videre. Du kan sammenligne det med at du hadde fått date med Zac Efron, og ikke hadde kunnet første gang. Hadde han spurt igjen, ikke faen om du hadde sagt nei, uten å avtale ny date Det er nettopp det som er problemet med sånne menn som deg og ts sin idiot. Zac Efron oppfører seg mest sannsynlig ikke så bedriten mot damer, og det er ikke så veldig sjarmerende med menn som er høy på seg selv og oppfører seg som en diva. Og enda mer tragisk blir det når man gjør det uten grunn. Patetisk og umandig. Rådene du gir ts suger. Ingen kvinner trenger menn som får dem til å føle seg helt dritt, med holde på sånn som du gjør. Anonymkode: d2904...b7a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #14 Skrevet 30. april 2019 Kan hende jeg tar feil, men det virker som at han er mest interessert i å få marinert laksen i deg ts. Anonymkode: 41bfd...8c6 4
HJELP321 Skrevet 30. april 2019 #15 Skrevet 30. april 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær dust ts. "Å ta det som det kommer" er standardfrase fra menn som menn som er ikke er noe å samle på. De som sier sånt er enten late, tiltaksløse, ryggradsløse menn som bryr seg katta om deg, horebukker eller rusmisbrukere. Ikke driv å unnskyld den tullingen. Du er ute etter forhold: vel SÅ STÅ FOR DET. Ikke kast bort tiden på en idiot som avlyser alle avtaler med deg, skal "ta det som det kommer"/ aka. bruke deg til sex og mest sannsynlig kaste deg etterpå og som til nøds har gått med på å treffe deg en halv kveld: full. Det er nettopp det som er problemet med sånne menn som deg og ts sin idiot. Zac Efron oppfører seg mest sannsynlig ikke så bedriten mot damer, og det er ikke så veldig sjarmerende med menn som er høy på seg selv og oppfører seg som en diva. Og enda mer tragisk blir det når man gjør det uten grunn. Patetisk og umandig. Rådene du gir ts suger. Ingen kvinner trenger menn som får dem til å føle seg helt dritt, med holde på sånn som du gjør. Anonymkode: d2904...b7a Okay, har du egentlig lest hva jeg skriver? Mine råd var å: -Ikke møte han første gang på byen -Flytte fokuset vekk fra fest, og heller bli kjent med fyren. -Avtale date med han om ts er interessert -Droppe han, om han fortsetter å tulle med tiden hennes. Bare fordi jeg kan relatere til fyren fordi han er mann, betyr ikke at jeg er drittsekk. Skjerp deg Om det er noe bedre, så kan jeg se det i fra ts sitt synspunkt. Var faktisk i en lignende situasjon. Ei som droppet avtaler rett før, som sa hun ville møte meg, men for en eller annen grunn kunne hun aldri. Hun sa hun skulle det ene og det andre, men droppet det og så heller på Netflix. Samme dag som jeg foreslo å finne på noe. Da tok jeg mine egne råd, og kuttet henne ut til slutt. Møtte henne aldri, og kommer ikke til å møte henne heller. Men mine råd suger, så ts må definitivt ikke høre på meg😂 Endret 30. april 2019 av HJELP321
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #16 Skrevet 30. april 2019 Takk for tips. Da er det ikke vits å bruke mer tid på han. Ts. Anonymkode: 7dc88...7b7 2
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #17 Skrevet 1. mai 2019 ER dere ute etter noe seriøst anbefaler jeg ikke drikke på første date
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå