AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #21 Skrevet 29. april 2019 Har du sett alle de mannlige skuespillerne i Fast and Furious? Anonymkode: 6abda...c29 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #22 Skrevet 30. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 34 som får større og større måne. Jeg tror jeg ender som faren min som nesten ikke har hår foran eller bak. Dette sliter veldig på meg og jeg klarer ikke akseptere det. Har vanskelig for å prøve meg på damer også da dette hemmer meg. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg prøve transplantasjon? Anonymkode: 8d310...934 Bruk maskin eller høvel og fjern alt. Du finner ut om du er mest konfortabel med helt glattbarbert eller maskinkort. Og så anlegger du skjegg om du ikke har det - da tar du fokus fra hodet og til skjegget. Jeg er "skjeggmann" og 43. Har ikke ditt problem men vet at skjegg tiltrekker damer i massevis, drit i at du ikke har hår på hodet. Du skal selvfølgelig ikke prøve transplantasjon eller noe annet latterlig. Anonymkode: 3d63d...edc 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #23 Skrevet 30. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk maskin eller høvel og fjern alt. Du finner ut om du er mest konfortabel med helt glattbarbert eller maskinkort. Og så anlegger du skjegg om du ikke har det - da tar du fokus fra hodet og til skjegget. Jeg er "skjeggmann" og 43. Har ikke ditt problem men vet at skjegg tiltrekker damer i massevis, drit i at du ikke har hår på hodet. Du skal selvfølgelig ikke prøve transplantasjon eller noe annet latterlig. Skjeggmann (34) approves. Har høvlet over skallen flere ganger i uken siden jeg var 26. Anonymkode: 6e61a...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #24 Skrevet 30. april 2019 På 29.4.2019 den 14.37, AnonymBruker skrev: Det er en stor overvekt av menn som mister hår ganske tidlig - så jeg tenker det er nyttesløst at du skal miste helt motet av dette. Derimot så bør du være nøye med å ha det helt kort. Dette blir tilsvarende som at alle kvinner med naturlig heng i brystene skulle gjemmet seg innendørs og ikke turt å gå på date. Hadde vært et rimelig stort antall single kvinner og potensielt veldig fornøyde menn som ikke hadde fått seg hverken sex eller partner da, gitt. Jeg foretrekker menn som kan være avslappet på dette og tilpasse seg situasjonen. Jeg må innrømme at transplantasjon av hår og voldsomme forsøk på å skjule hårtap er ganske turnoff. Det er ikke turnoff i seg selv, derimot. Anonymkode: 28413...ee3 Gener og naturen er faktisk bare irriterende da. Skjønner at folk gjør noe med det. Slik må til når naturen selv ikke klarer å få oss til å se bra ut. Anonymkode: 39816...95a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #25 Skrevet 30. april 2019 Kjæresten min og min eksmann har begge mye hår på hodet. Og det er flott det. Men synes absolutt ikke det er usexy med måne. Helt barbert kan være veldig flott. Heller bort med alt enn at de krampaktig holder fast på det lille som er. Mange som mister håret tidlig. Skjønner det er tøft, men dere menn blir ikke mindre attraktive av den grunn Anonymkode: be012...19c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #26 Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gener og naturen er faktisk bare irriterende da. Skjønner at folk gjør noe med det. Slik må til når naturen selv ikke klarer å få oss til å se bra ut. Anonymkode: 39816...95a Gener og hvor vidt disse videreføres er jo under den enkeltes kontroll. Anonymkode: f3602...2a0
Thyra Skrevet 30. april 2019 #27 Skrevet 30. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gener og naturen er faktisk bare irriterende da. Skjønner at folk gjør noe med det. Slik må til når naturen selv ikke klarer å få oss til å se bra ut. Anonymkode: 39816...95a Å se bra ut som mann handler om helt andre ting enn om han har hår eller ikke.
Thyra Skrevet 30. april 2019 #28 Skrevet 30. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gener og hvor vidt disse videreføres er jo under den enkeltes kontroll. Anonymkode: f3602...2a0 Hvordan da? Mener du om folk velger å få barn eller ikke, og med hvem? Man har jo ingen kontroll på hvilke gener man får fra foreldrene sine. Noen gener kan jo til en viss grad forebygges med livsstil, men ikke arbelig hårtap.
Gjest Made4u Skrevet 30. april 2019 #29 Skrevet 30. april 2019 Barber bort munke-kransen og det viser ikke like godt at det gror dårlig på toppen...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #30 Skrevet 1. mai 2019 Ikke hør på noen av vidunderkurene. Det er INGEN ting som kan stoppe eller reversere hårtapet. Det finnes medisiner som i noen tilfeller kan redusere hvor fort du mister håret, men det stopper det ikke opp. Eneste som fungerer er transplantasjon. Men det er veldig dyrt (ihvertfall hvis du skal få det bra og tett nok). Anonymkode: 1b1fa...bed
Alice123 Skrevet 1. mai 2019 #31 Skrevet 1. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk maskin eller høvel og fjern alt. Du finner ut om du er mest konfortabel med helt glattbarbert eller maskinkort. Og så anlegger du skjegg om du ikke har det - da tar du fokus fra hodet og til skjegget. Jeg er "skjeggmann" og 43. Har ikke ditt problem men vet at skjegg tiltrekker damer i massevis, drit i at du ikke har hår på hodet. Du skal selvfølgelig ikke prøve transplantasjon eller noe annet latterlig. Anonymkode: 3d63d...edc Dette er et godt råd. Jeg er dame, og skalla med skjegg kan være sexy. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #32 Skrevet 1. mai 2019 8 timer siden, Thyra skrev: Hvordan da? Mener du om folk velger å få barn eller ikke, og med hvem? Man har jo ingen kontroll på hvilke gener man får fra foreldrene sine. Noen gener kan jo til en viss grad forebygges med livsstil, men ikke arbelig hårtap. Det er sant men generelt sett styres det av gener. om for eks om en selv , far, bror , farfar og morfar har hårtap bør man være veldig vedviten om at en eget barn får det . Så det nytter ikke, for å sitere til innlegget "naturen selv klarer ikke å få oss til å se bra ut" Naturen har ingen intelligens , den baserer avkom på de som lager det . Så slik sett nytter det ikke å skylde på naturen , det er vi selv som velger å videreføre et evt gen. Nå er jo ikke hårtap verdens undergang , men når det kommer til veldig arvelige sykdommer bør man være bevisst på det. Det nytter mao ikke å skylde på "naturen" Anonymkode: f3602...2a0
Prøver18 Skrevet 1. mai 2019 #33 Skrevet 1. mai 2019 På 29.4.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 34 som får større og større måne. Jeg tror jeg ender som faren min som nesten ikke har hår foran eller bak. Dette sliter veldig på meg og jeg klarer ikke akseptere det. Har vanskelig for å prøve meg på damer også da dette hemmer meg. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg prøve transplantasjon? Anonymkode: 8d310...934 Samboeren min blir 30 om 4 dager og han har veldig høye viker med hårtap. Han skinner seg og jeg synes det ser fantastisk ut. Jeg synes menn som tviholder på en lefse med hår ikke er så pent. Bare ta alt ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #34 Skrevet 1. mai 2019 På 29.4.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 34 som får større og større måne. Jeg tror jeg ender som faren min som nesten ikke har hår foran eller bak. Dette sliter veldig på meg og jeg klarer ikke akseptere det. Har vanskelig for å prøve meg på damer også da dette hemmer meg. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg prøve transplantasjon? Anonymkode: 8d310...934 Min nye kjæreste har tatt alt. Han er hårløs, men er en stilig og kjekk mann. Jeg har også komplekser, men fant ut at jeg skal behandle meg selv så godt som jeg hadde behandlet mitt eget barn. Jeg ville aldri bedt mitt eget barn om å dekke seg til eller skamme seg, så hvorfor skal jeg behandle meg selv stygt? Jeg velger å stå rakrygget og vise frem alt det samfunnet og media har hjernevasket oss til å tro er feil. Hårtap er helt normalt. Aksepter det og bli akseptert. Anonymkode: 794bd...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #35 Skrevet 1. mai 2019 Hvis transplantasjon hadde gjort deg godt ville jeg gått for det, finnes sikkert medisiner på resept som kan stoppe hårtapet som du kan få av fastlege. Anonymkode: 47469...3e2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #36 Skrevet 1. mai 2019 Noen kvinner bryr seg veldig om håret til en mann, men vi er også MANGE kvinner som ikke gjør det. Innsiden av en mann er så mye mer viktig enn utseende. Du må lære deg å leve med måne. Hvis du er usikker så liker ikke jentene deg fordi du er usikker, ikke pga månen. Finn frem maskinen en gang og venn deg til å ha kort hår. Mannen min selv har måne, kjører gjennom med maskin titt og ofte. At han ikke har hår øverst bryr meg ikke og er jo så vanlig! Anonymkode: e9936...de3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå