AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Jeg er en mann på 34 som får større og større måne. Jeg tror jeg ender som faren min som nesten ikke har hår foran eller bak. Dette sliter veldig på meg og jeg klarer ikke akseptere det. Har vanskelig for å prøve meg på damer også da dette hemmer meg. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg prøve transplantasjon? Anonymkode: 8d310...934
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Skrevet 29. april 2019 Det er bedre at du innser fakta og lærer deg å leve med det. Barber vekk alt sammen, ikke spar på fjonene eller forsøk deg på "hentesveis". Min sønn begynte å bli tynn i håret allerede da han var 17. Nå er han 20, og det er begynnende måne på toppen allerede. Veldig tynt behåret på den flekken. Han er litt lei seg for det, men sier selv at han vil barbere vekk alt når det blir på tide. Anonymkode: b4352...54a 12
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 Det er en stor overvekt av menn som mister hår ganske tidlig - så jeg tenker det er nyttesløst at du skal miste helt motet av dette. Derimot så bør du være nøye med å ha det helt kort. Dette blir tilsvarende som at alle kvinner med naturlig heng i brystene skulle gjemmet seg innendørs og ikke turt å gå på date. Hadde vært et rimelig stort antall single kvinner og potensielt veldig fornøyde menn som ikke hadde fått seg hverken sex eller partner da, gitt. Jeg foretrekker menn som kan være avslappet på dette og tilpasse seg situasjonen. Jeg må innrømme at transplantasjon av hår og voldsomme forsøk på å skjule hårtap er ganske turnoff. Det er ikke turnoff i seg selv, derimot. Anonymkode: 28413...ee3 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 Finnes legemidler som stopper hårtapet. Men de legemidlene må du ta hver dag. Skal du ta transplantasjon må du også ta disse legemidlene for at transplantasjonen ikke skal være bortkastet. Hvor bra transplantasjonen blir vil komme an på hvor god kirurg du har og hvor godt potensiale du har. Selv er jeg mann som mistet håret før jeg var 22. Vesentlig tidligere enn mange andre menn. Jeg valgte å barbere vekk alt håret. Er fornøyd med valget jeg tok. MEN jeg håper på at legene finner en løsning som gjør hårtransplantasjon mer effektivt enn dagens teknologi. Om jeg kan få en perfekt manke ved kirurgi så hadde jeg glatt betalt hva det kostet. Anonymkode: 69773...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 Hva med å bare være skallet? Det er jo sexy Evt. bare drite i det og klare å leve med det. For meg er det vertfall ingen dealbreaker. Anonymkode: eb996...8b7 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 https://www.minmote.no/#!/artikkel/23448145/eksperter-skallet-er-sexy Norske kjendismenn som Ole Martin Alfsen (46), Aksel Hennie (38), Johan Golden (40) og Dagfinn Lyngbø (42) har alle vært på «Norges mest sexy mann»-lister flere år på rad. Også flere Hollywood-stjerner som kan skilte med blanke, runde skaller figurerer ofte på lister over verdens mest attraktive menn. Anonymkode: d3451...cf4 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 34 som får større og større måne. Jeg tror jeg ender som faren min som nesten ikke har hår foran eller bak. Dette sliter veldig på meg og jeg klarer ikke akseptere det. Har vanskelig for å prøve meg på damer også da dette hemmer meg. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg prøve transplantasjon? Anonymkode: 8d310...934 jesus christ... jeg er mann, har svær måne og driter i det.. Vet ikke hvor mye kvinnene e roptatt av dette i den alderen, men jeg tror de er ute etter mer seriøse ting enn månen din. Jeg er gift og har barn forresten. Anonymkode: c5f39...0b6 4
draug 75 Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Det å gro måne når du er 34 er slett ikke tidlig. For å gi deg litt tøff kjærlighet: store gutter lar seg ikke knekke av det.Hvis en mann har så lite sjarm og personlighet at man lar seg merke at han er skallet, er det ikke skalletheten som er hans største problem. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 Kjøp Nisim shampo og ekstrakt. Shampoen stopper hårtapet og ekstraktet får hår du har mistet så langt tilbake som fem år til å vokse ut igjen. Jeg er dame og mistet over halvparten av håret mitt i løpet av bare få uker. Nisim shampoen stoppet hårtapet helt i løpet av tre uker. Nå vokser håret ut igjen og har allerede blitt tykkere. Er så glad jeg kom over den shampoen Anonymkode: b75d6...690
Gjest Kritt Skrevet 29. april 2019 #10 Skrevet 29. april 2019 Å være skallet kan godt være sexy. Det som definitivt IKKE er sexy er å være tydelig plaget av hårtap og kanskje forsøke å skjule det.
Thyra Skrevet 29. april 2019 #11 Skrevet 29. april 2019 Vet at det å miste håret (tidlig) er sårt for mange menn. Men så lenge de barberer bort resten eller lar det være svært kort, ser det da ikke ille ut. Skallede menn kan være veldig sexy. Det finnes veldig mange flotte skallede menn. Og tror ikke det er veldig mange kvinner som velger bort en mann pga manglende hodehår. Det vil nok være et større problem om de merker du er usikker på grunn av det, eller at du prøver å skjule det. Om du tror det vil gi deg et bedre liv, kan du jo gå for hårtransplantasjon. Men tror det er flere kvinner som synes det er turnoff enn som synes en skallet mann er turnoff. 2
Thyra Skrevet 29. april 2019 #12 Skrevet 29. april 2019 https://www.pinterest.com/ArtDecoLover/hot-bald-men/ 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 Drit i det. Det er selvtillit og utstråling som tells. Ikke lag problemer i huet ditt. Mange damer liker måner. Mannen har det og han er verdens beste mann. For at det ikke skal se dumt ut bør du ha en kort lengde på hele håret. Anonymkode: 2158b...a37 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #14 Skrevet 29. april 2019 Jeg er en jente i begynnelsen av 20-åra som nylig barberte av meg alt det lange håret mitt, fordi jeg er for syk til vaske det. Jeg har vært sengeliggende i mange år og gått glipp av alt en skal oppleve i tenårene. Likevel brukes det mer midler på å forske på hårtap hos menn enn det brukes på å forske på ME. Gro deg noen baller og slutt å klag på ubetydelige ting. Anonymkode: cefc7...7df 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #15 Skrevet 29. april 2019 Når du er 34 så er det ikke tidlig å få måne. Men barber / klipp det helt kort så er det helt flott. Anonymkode: d45e7...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #16 Skrevet 29. april 2019 Er ikke uattraktivt med måne. Kan absolutt ha sin sjarm. På samme måte som gråstenk hos menn er flott! Hilsen dame 33 Anonymkode: a78fd...65f 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #17 Skrevet 29. april 2019 Vis litt selvironi, få deg munkesveis. Anonymkode: 10ee5...fcd 2
Guidet Kvinne Skrevet 29. april 2019 #18 Skrevet 29. april 2019 De fleste kvinner bryr seg ikke. De forelsker seg i personen og ikke i håret. Hår/ikke hår kan sikkert ha noe å si for noen i innledende fase, og noen har sikkert veldig sterke preferanser, men de aller fleste bryr seg som sagt ikke. De vet at mange menn mister håret tidlig og de fleste før eller siden. Rumpa siger og håret (hvis de har hår) og skjegget blir grått. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #19 Skrevet 29. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg prøve transplantasjon? Prøv tupe! Det høres gammel mann ut, men det er det ikke! Det er blitt utrolig bra Anonymkode: 1b228...151
Guidet Kvinne Skrevet 29. april 2019 #20 Skrevet 29. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv tupe! Det høres gammel mann ut, men det er det ikke! Det er blitt utrolig bra Anonymkode: 1b228...151 For noe tull. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå