AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Del Skrevet 29. april 2019 Jeg har begynt å knytte noen hundeleker som draleker og snusematter. Har kjøpr fleecepledd på IKEA og Jysk blant annet. Ser de har mange fine farger på Stoff og Stil og selvsagt på Ebay. Det jeg lurer på om dette er trygt å ha som for eksempel tyggeleke? Hunden skal ikke spise tøyet, men tygger på det og finner godbiter som har vært i det. Noen som vet? Anonymkode: 10f12...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #2 Del Skrevet 29. april 2019 Fleece er plastikk vil du at hunden din skal spise plast? Anonymkode: 73f39...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Del Skrevet 29. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fleece er plastikk vil du at hunden din skal spise plast? Anonymkode: 73f39...b48 De aller fleste hundeleker er i plast allerede... Anonymkode: 10f12...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Del Skrevet 29. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å knytte noen hundeleker som draleker og snusematter. Har kjøpr fleecepledd på IKEA og Jysk blant annet. Ser de har mange fine farger på Stoff og Stil og selvsagt på Ebay. Det jeg lurer på om dette er trygt å ha som for eksempel tyggeleke? Hunden skal ikke spise tøyet, men tygger på det og finner godbiter som har vært i det. Noen som vet? Anonymkode: 10f12...b00 Går fint. Folk gir jo plastleker til ungene sine - hunder lever til sammenligning såpass korte liv at jeg ikke ville bekymret meg det minste for endel mikroplast i fordøyelsen deres. Anonymkode: 09c67...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå