Gå til innhold

Ditt favoritt dansband?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg rimelig sikker på at den jevne KG bruker også er dansbands entusiast og hyppig bruker av dansegalla og svensktopp festivaler.

Jeg og mannen min har kjøpt oss bobil og nå skal vi Norge rundt for å slå ut håret til vår store lidenskap, nemlig dansband-musikk.

Hvilke band og dansegaller anbefaler dere?

Anonymkode: 6e5bd...f1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

The band that was not there, med vokalisten Fettsleik Sursang , Hikkas på trommeboks og er-med-for-å-sjekke-damer-Arno på keyboard 

Anonymkode: fa978...3ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Danseband og svensktopp er faktisk noe av det verste jeg hører...blir faktisk irritert bare jeg hører det! 🙈😂

Hver sin smak heldigvis! Kos dere på tur! 😊

Anonymkode: 8cf93...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke danseband, men kan navnet på to Ole Ivars og Vikingane.

Anonymkode: d4934...436

AnonymBruker
Skrevet

Alle som er oppløst og/eller avgått ved døden.

Anonymkode: 4515f...244

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åå, prøver å score billige poeng på ditt hat for arbeiderklassefolk og grasrota. De som holder kjeft og betaler sin skatt, men mangler kültür. Hadde bare alle vært som Gahr Støre og Marthe Michelet i din drømmeverden.

Anonymkode: ff933...4e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå, prøver å score billige poeng på ditt hat for arbeiderklassefolk og grasrota. De som holder kjeft og betaler sin skatt, men mangler kültür. Hadde bare alle vært som Gahr Støre og Marthe Michelet i din drømmeverden.

Anonymkode: ff933...4e3

Hæ?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg rimelig sikker på at den jevne KG bruker også er dansbands entusiast og hyppig bruker av dansegalla og svensktopp festivaler.

Jeg og mannen min har kjøpt oss bobil og nå skal vi Norge rundt for å slå ut håret til vår store lidenskap, nemlig dansband-musikk.

Hvilke band og dansegaller anbefaler dere?

Hvorfor skulle nå den jevne KG bruker ikke like god musikk?

AnonymBruker
Skrevet

Nils-Eriks. Ingen over, ingen ved siden.

Bilderesultat for funny covers band

Anonymkode: 5565e...63d

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig ingen. JÆVLIG HARRY

Anonymkode: 32dc4...43f

AnonymBruker
Skrevet

Danseband er utvilsomt noe av det platteste og mest harrye som finnes. Forstår ikke at folk kan like det.Men dressene de bruker kan være god underholdning i seg selv. Der har det vært mye rart opp gjennom tidene. Fy faen!! 🤣 

Bilderesultat for dansebandBilderesultat for dansebandBilderesultat for danseband

Bilderesultat for dansebandBilderesultat for dansebandBilderesultat for danseband

Anonymkode: a0ed6...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...