AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 Åh må bare få dette ut. Jeg er endelig singel etter 7 år! Og det føles ikke annet enn GODT. Jeg har gått rundt å tenkt på å gjøre det slutt lengeeee, men er så mye som har spilt inn; jeg suger til å prate om følelser, jeg har ikke jobb atm(søker som bare det altså, gjort det lenge) og vi har et barn. Jeg vil gjøre det beste for barnet vårt, og da har jeg prøvd å holdt fast på dette forholdet, men til slutt innså jeg at jeg må bort. Jeg kjenner bare at jeg ikke kommer til å savne xen i det hele tatt. Vi må bo sammen en stund til da for å fikse litt diverse ang nav, jobb, bosted osv, men heldigvis er vi enige om absolutt alt. JEG ER SINGEL. WUHU. Og jeg har lært så mye fra dette forholdet, om hvordan jeg IKKE vil ha ting. Så noe godt kom ut av det da, utenom kidden Anonymkode: bd15f...7a5 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nyt det! Anonymkode: 9658e...052 Det skal nyyytes til de grader!! Og jeg skal ikke ha meg en ny partner med det første heller kjenner jeg! Nå skal jeg utforske min nylig oppdagede sexualitet, bi Anonymkode: bd15f...7a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh må bare få dette ut. Jeg er endelig singel etter 7 år! Og det føles ikke annet enn GODT. Jeg har gått rundt å tenkt på å gjøre det slutt lengeeee, men er så mye som har spilt inn; jeg suger til å prate om følelser, jeg har ikke jobb atm(søker som bare det altså, gjort det lenge) og vi har et barn. Jeg vil gjøre det beste for barnet vårt, og da har jeg prøvd å holdt fast på dette forholdet, men til slutt innså jeg at jeg må bort. Jeg kjenner bare at jeg ikke kommer til å savne xen i det hele tatt. Vi må bo sammen en stund til da for å fikse litt diverse ang nav, jobb, bosted osv, men heldigvis er vi enige om absolutt alt. JEG ER SINGEL. WUHU. Og jeg har lært så mye fra dette forholdet, om hvordan jeg IKKE vil ha ting. Så noe godt kom ut av det da, utenom kidden Anonymkode: bd15f...7a5 Er du mann eller dame? nyt det. Ble singel selv nylig, men ikke fordi jeg ville. Bor alene med barn da Anonymkode: 4fb38...01b
Gjest Juks Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh må bare få dette ut. Jeg er endelig singel etter 7 år! Og det føles ikke annet enn GODT. Jeg har gått rundt å tenkt på å gjøre det slutt lengeeee, men er så mye som har spilt inn; jeg suger til å prate om følelser, jeg har ikke jobb atm(søker som bare det altså, gjort det lenge) og vi har et barn. Jeg vil gjøre det beste for barnet vårt, og da har jeg prøvd å holdt fast på dette forholdet, men til slutt innså jeg at jeg må bort. Jeg kjenner bare at jeg ikke kommer til å savne xen i det hele tatt. Vi må bo sammen en stund til da for å fikse litt diverse ang nav, jobb, bosted osv, men heldigvis er vi enige om absolutt alt. JEG ER SINGEL. WUHU. Og jeg har lært så mye fra dette forholdet, om hvordan jeg IKKE vil ha ting. Så noe godt kom ut av det da, utenom kidden Anonymkode: bd15f...7a5 Gratulerer, lykke til med den nye tilværelsen. Tvi tvi i jakten på noe nytt og forhåpentligvis bedre
Mumeod Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh må bare få dette ut. Jeg er endelig singel etter 7 år! Og det føles ikke annet enn GODT. Jeg har gått rundt å tenkt på å gjøre det slutt lengeeee, men er så mye som har spilt inn; jeg suger til å prate om følelser, jeg har ikke jobb atm(søker som bare det altså, gjort det lenge) og vi har et barn. Jeg vil gjøre det beste for barnet vårt, og da har jeg prøvd å holdt fast på dette forholdet, men til slutt innså jeg at jeg må bort. Jeg kjenner bare at jeg ikke kommer til å savne xen i det hele tatt. Vi må bo sammen en stund til da for å fikse litt diverse ang nav, jobb, bosted osv, men heldigvis er vi enige om absolutt alt. JEG ER SINGEL. WUHU. Og jeg har lært så mye fra dette forholdet, om hvordan jeg IKKE vil ha ting. Så noe godt kom ut av det da, utenom kidden Anonymkode: bd15f...7a5 Ikke si jeg er den eneste som reagerer på dette. Får vondt av at det finnes foreldre som bryr seg så lite og har så lite omsorg ovenfor barnet sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 4 minutter siden, Mumeod skrev: Ikke si jeg er den eneste som reagerer på dette. Får vondt av at det finnes foreldre som bryr seg så lite og har så lite omsorg ovenfor barnet sitt. Jeg er ganske sikker på at TS bare formulerte seg rart og egentlig mener at det var det eneste gode som kom ut av forholdet i tillegg til barnet. Anonymkode: a9409...14b 5
Mumeod Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at TS bare formulerte seg rart og egentlig mener at det var det eneste gode som kom ut av forholdet i tillegg til barnet. Anonymkode: a9409...14b Hvordan kan i tillegg bli omformulert feil til utenom. Ordene, og formuleringene er jo ikke i nærheten av hverandre
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 Personen mente selvfølgelig at kidden var en av de gode tingene forholdet førte med seg. Anonymkode: 9658e...052 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #10 Skrevet 29. april 2019 4 minutter siden, Mumeod skrev: Hvordan kan i tillegg bli omformulert feil til utenom. Ordene, og formuleringene er jo ikke i nærheten av hverandre Jeg opplevde at en masterstudent skrev "forløsningen" når han mente "løsningen". Alt er mulig når man ikke følger godt nok med eller ikke har gode språkkunnskaper. I dette tilfellet kunne jo TS også skrevet "bortsett fra", noe jeg vil anta lett kan bli til utenom. Det kan også hende at TS tenkte "ingenting godt kom ut av dette forholdet utenom kidden", og ved en slik formulering er det enklere å forstå meningen i konteksten, selv om feil ord er valgt. Anonymkode: a9409...14b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 På 29.4.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at TS bare formulerte seg rart og egentlig mener at det var det eneste gode som kom ut av forholdet i tillegg til barnet. Anonymkode: a9409...14b Haha ja, akkuratt! Jeg er ikke så god på å formulere meg alltid Anonymkode: bd15f...7a5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #12 Skrevet 2. mai 2019 På 29.4.2019 den 17.53, Mumeod skrev: Ikke si jeg er den eneste som reagerer på dette. Får vondt av at det finnes foreldre som bryr seg så lite og har så lite omsorg ovenfor barnet sitt. Jeg formulerte meg feil. Altså - barnet vårt er min verden og mitt alt! Anonymkode: bd15f...7a5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #13 Skrevet 2. mai 2019 På 29.4.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev: Personen mente selvfølgelig at kidden var en av de gode tingene forholdet førte med seg. Anonymkode: 9658e...052 Ja akkuratt! Takk! Anonymkode: bd15f...7a5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #14 Skrevet 2. mai 2019 På 29.4.2019 den 17.50, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? nyt det. Ble singel selv nylig, men ikke fordi jeg ville. Bor alene med barn da Anonymkode: 4fb38...01b Dame Anonymkode: bd15f...7a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå