AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #161 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, man kan jo alltids gjøre noe! Gi litt tilbake. Mange muligheter der. Eller man kan ligge ekstra mye på sofaen som jeg skjønner dere er mest interessert i ☺️ jeeez, for en latsabbkultur. Sykdom i Norge er tydeligvis myyyye verre enn sykdom i andre land. Anonymkode: 10b35...1ec Frivillig arbeid er jo å gi noe tilbake Men heller ikke det er innafor. Anonymkode: 3d7af...ca0
Gjest Juks Skrevet 7. mai 2019 #162 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, man kan jo alltids gjøre noe! Gi litt tilbake. Mange muligheter der. Eller man kan ligge ekstra mye på sofaen som jeg skjønner dere er mest interessert i ☺️ jeeez, for en latsabbkultur. Sykdom i Norge er tydeligvis myyyye verre enn sykdom i andre land. Anonymkode: 10b35...1ec Var innlegget ditt ironisk? 🧐 Hvis ikke, kan ikke du komme med gode eksempler på hvordan et sykt og redusert menneske med en arbeidsevne på 1,5%, altså 2,5 timer i måneden skal kunne "gi tilbake"? Hvem vil ansette denne personen? For frivillig arbeid er tydeligvis ikke greit, ifølge AB på KG.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #163 Skrevet 11. oktober 2022 Hmm. Jeg driver mitt eget AS. Er 100% ufør. Tar ikke ut lønn. Jobber litt når jeg kan og klarer det og lar firma vokse. Har en alvorlig sykdom og har ikke mulighet til å jobbe "normalt". Firmaet mitt foregår på hjemmebasis. Altså alt skjer inne i mitt hjem. Mener dere virkelig at jeg svindler her? Skal ikke jeg få drømme om å utvikle mine evner, prøve å få til noe? Anonymkode: da2ab...368
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #164 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hmm. Jeg driver mitt eget AS. Er 100% ufør. Tar ikke ut lønn. Jobber litt når jeg kan og klarer det og lar firma vokse. Har en alvorlig sykdom og har ikke mulighet til å jobbe "normalt". Firmaet mitt foregår på hjemmebasis. Altså alt skjer inne i mitt hjem. Mener dere virkelig at jeg svindler her? Skal ikke jeg få drømme om å utvikle mine evner, prøve å få til noe? Anonymkode: da2ab...368 Må spørre litt om det her. Når min bror drev ett AS fikk han beskjed at en uansett fikk en viss stillingsprosent registrert på seg, mener det var 20% eller rundt der. Husker ikke helt hvilken økonomisk støtte han fikk da, dagpenger/permisjon? Er selv ufør og for å svare på spørsmålet du stiller så synes jeg det blir svindel, eller ikke at det blir rett. Du mener da selv at det blir rett å til slutt sitte med millioner i firmaet når du er ufør så lenge du ikke tar ut lønn? Samtidig at full uføretrygd tikker inn på konto hver måned? Anonymkode: 2b805...8f1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #165 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må spørre litt om det her. Når min bror drev ett AS fikk han beskjed at en uansett fikk en viss stillingsprosent registrert på seg, mener det var 20% eller rundt der. Husker ikke helt hvilken økonomisk støtte han fikk da, dagpenger/permisjon? Er selv ufør og for å svare på spørsmålet du stiller så synes jeg det blir svindel, eller ikke at det blir rett. Du mener da selv at det blir rett å til slutt sitte med millioner i firmaet når du er ufør så lenge du ikke tar ut lønn? Samtidig at full uføretrygd tikker inn på konto hver måned? Anonymkode: 2b805...8f1 Helt innafor, hadde jeg blitt ufør så hadde vurdert sterkt å bli gründer. Uføre må få lov å ha aksjer Anonymkode: 646e6...f42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå