AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hei, kjære lesere av Kvinneguiden. Jeg har datet en fyr siden januar, og har følt det har gått ganske bra. I går ga han imidlertid beskjed om at han ikke følte noe mer og at det nok derfor var best å avslutte relasjonen vår. Det kom ganske brått på, så jeg har brukt dagen på å fordøye det. Jeg må ha likt ham bedre enn jeg trodde (til tross for at vi ikke har kjent hverandre særlig lenge), for nå gjør det nemlig så ufattelig vondt i hjertet. Derfor lener jeg meg nå på dere, kjære Kvinneguiden, og håper at noen har noen trøstende ord å tilby. Evt. tips, morsomheter eller andre ting som kan hjelpe på. Jeg er for øvrig klar over at det finnes mange som har det verre enn meg, men jeg føler likevel jeg har lov å være litt trist. Tror og håper de fleste kan kjenne seg igjen i denne rå og brutale følelsen jeg sitter med. Takk på forhånd ❤️ Anonymkode: 8a22b...dda 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Selvsagt har du lov å være lei deg! Og du bør la deg selv være litt lei deg og. Det er alltid helt forferdelig å få hjertet knust. Jeg ble selv dumpa denne uken av en jeg bare har kjent i 3 uker, men det er fortsatt veldig vondt fordi jeg fikk følelser for han veldig raskt noe jeg aldri har fått før for noen. Det er ikke så mye man kan si for å trøste, men det kan hjelpe å gjøre en liten meditasjon der du puster og så f.eks tenker på at du åpner hendene og at det stråler et lys ned i hendene dine og så etterhvert at du åpner hjertet ditt for lyset og tar i mot kjærligheten og tanken på at du er god nok akkurat som du er. Så går du tilbake på å fokusere på pusten og etterhvert kan du åpne øynene igjen. Anonymkode: 9ced9...852 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Å bli dumpa er noe dritt men man kommer over det! Bedre å bli dumpa enn å date enda lenger og få enda sterkere følelser Tenk at da var det ikke meningen med dere to så "pytt sann! bedre lykke neste gang!" Anonymkode: 1041c...14c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bli dumpa er noe dritt men man kommer over det! Bedre å bli dumpa enn å date enda lenger og få enda sterkere følelser Tenk at da var det ikke meningen med dere to så "pytt sann! bedre lykke neste gang!" Anonymkode: 1041c...14c Man blir i lengden lei av at det ikke er meningen, når det aldri er meningen. Anonymkode: 51e6d...975 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir i lengden lei av at det ikke er meningen, når det aldri er meningen. Anonymkode: 51e6d...975 Hvor spesiell hadde kjærligheten vært om det alltid klaffet? Meningen er det som skjer, går det ikke, så er det meningen, og ser man ikke meningen med det så må man finne meningen i noe annet enn dating/kjæreste, som for eksempel en hobby eller kunnskap og selvutfoldelse. Anonymkode: 1041c...14c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 Kjære deg, føler inderlig med deg! Det er veldig vondt, og det er fullt forståelig at du er lei deg. Gi deg selv litt tid til å ta det innover deg og til å sørge. Samtidig prøv å huske at dette ikke betyr at du har gjort noe galt eller at det er noe galt med deg. Det var bare ikke full klaff! Det som fungerer godt for meg når jeg har kjærlighetssorg er å trene. Aller helst ute, enten løping eller sykling. Gå tur i skogen og kjenn på roen og hør på lydene. Møt de vennene du får overskudd av å være sammen med. Ikke kjenn på at du MÅ gjøre ting: Har du lyst til å være hjemme en helg og spise sjokolade, gjør det. Men ikke grav deg ned og ikke dyrk sorgen. Dette er vondt nå, og det ble dessverre ikke sånn du håpet det skulle bli. Men om noen måneder vil opplevelsen bare være en liten parentes i livet ditt og du vil få nye, fine mennesker inn i livet ditt. Og plutselig dukker det opp en som er riktig for deg!☺️ Anonymkode: ea911...372 1
Raven Emerald Skrevet 30. april 2019 #7 Skrevet 30. april 2019 Ryddet for oppfordring til vold. Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå