Gå til innhold

Silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere som har tatt silikon, hvor fornøyd har dere vært med det? Jeg var flat som en pannekake før, så tok jeg 250 cc, og for å være ærlig så ble jeg ganske skuffet da jeg så resultatet.. Jeg gikk fra størrelse A cup til B cup, og det er ganske kjipt å måtte punge ut med nesten 40 000 bare for å gå opp en størrelse. Jeg har i tillegg mistet følelsen helt i det ene brystet, men når jeg tar på/kommer bort i nippelen gjør det kjempe vondt, er det normalt? 

Er det sånn jeg må betale 40 000 til hvis jeg kan legge inn mer, eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få de litt større? Jeg har litt former, og brystene ser ut som to små tennisballer og hvis jeg skal få litt kløft må jeg ty til stramme push up bh-er. Jeg tok det under muskelen forresten. 

Har andre venninner som også har hatt like små bryster som meg før de tok silikon, men de hadde ingen problemer med å legge inn over 400 cc(ikke at jeg vil legge inn så mye) men jeg skjønner ikke greia med det🤔

Anonymkode: 0326f...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå fra å være pannekakeflat til en D-cup vil bare se rart ut.  Jeg la inn 225 og økte fre a-c-cup. Nå er det 12 år siden og de har forandret form så de har blitt mindre og jeg fyller nå en stor b-cup.  Veldig glad for at jeg ikke har større selv om kroppsrammen og høyden min fint hadde tålt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst helt vanlig å gå igjennom den prosessen du har nå. Boobgreed kalles det.

Du har fått pupper du kan leve med resten av livet. Din størrelse minker faren for komplikasjoner, synlig rippling og smerter. Dersom du gikk fra flat til B, har du vel gått opp to størrelser? Med mindre du fylte ut en Acup tidligere, men da var du jo isåfall ikke helt flat egentlig? 

Anonymkode: 2d10b...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store silikon er ikke noe fint uansett, så vær glad du har bare gått opp en størrelse! Du vil helt sikkert sette pris på det etterhvert.

 

Anonymkode: 8e0c7...648

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Orker ikke lage ny tråd, har bare lite spørsmål! 

La inn silikon for 2 uker siden, hun sa hun la inn 350cc. Men fikk jo med et sånn kort der det står hvilken type osv, der står der 375cc på både høyre og venstre (er sånn to lapper som er klistret på). 

Betyr dette at jeg har 375cc i både venstre og høyre eller i begge tilsammen?🤔

Anonymkode: a23e6...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...