Gå til innhold

Pus forsvant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Argh! Pusen vår hater buret sitt og da vi skulle dra, forsvant hun! Har ikke kommet igjen på 2 timer. Ulikt henne. Om 2 timer ca Må vi dra og det er viktig det vi skal så er Ikke alternativ og ikke dra. 

Noen måter å lokke en katt inn igjen på? Ristet med maten hennes, normalt sett kommer hun spurte de. Løpt rund og ropt og leita. 

Mannen min kommer hjem om 4 dager. Vi blir sikkert borte tilsvarende. Om ikke mer æ, litt uvisst. Venninna mi er borte. Ellers ingen i område jeg kjenner. Et eldre par som er naboen vår ville se om hun kom, men er av eldre oppfatning om at pus klarer seg da alene noen dager. ( stoler ikke helt på dem) 

Vi skulle egentlig levere henne hos mine foreldre som mer enn gjerne passer henne og har katt selv, så skulle vi være der et par timer før vi dro videre. Om et par timer Må vi dra. 

Hva gjør jeg:-(

Anonymkode: d5759...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal stresse med det, hun har nok luktet lunta så til de grader når du sikkert aldri ellers løper rundt og roper og rister med mat til vanlig. 

Be naboene slippe henne inn, og få noen til å hente henne når hun er kommet hjem? 

Anonymkode: 188b7...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør dine foreldre eller noen andre i nabolaget deres, om de kan sette mat og vann til katten utenfor ytterdøren deres daglig i den tiden dere blir borte.

Anonymkode: 16d37...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør dine foreldre eller noen andre i nabolaget deres, om de kan sette mat og vann til katten utenfor ytterdøren deres daglig i den tiden dere blir borte.

Anonymkode: 16d37...771

Foreldrene mine bor nesten 3 timer med bilkjøring unna og naboene har sagt de vil følge med, men tok det hele veldig med ro. Hun klarer seg alene 1 uke liksom :(

Anonymkode: f70c8...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dobbeltpostet innlegget. 

Jo håper naboene fikser det, selv om de virket litt for avslappet rundt det. Den klarer seg 1 uke alene, mente damen. venninna mi er på sykehuset og føder så tror hun har andre ting å drive med de nærmeste dagene. Og er den eneste jeg kjenner i området. 

Anonymkode: d5759...359

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene mine bor nesten 3 timer med bilkjøring unna og naboene har sagt de vil følge med, men tok det hele veldig med ro. Hun klarer seg alene 1 uke liksom :(

Anonymkode: f70c8...e09

Sett ut en stor skål med vann og skål med mat til katten. Lever kattemat til den naboen du snakket med og vis de hvor skålene er  og be naboen om å fylle på vann + mat hver dag. Det går helt sikkert fint.

Anonymkode: 16d37...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes også grupper på FB med katteglade mennesker, der man kan prøve å spørre om noen vil ta på seg oppgaven med å sette ut mat og drikke til katten.

Anonymkode: 16d37...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...