Gå til innhold

Ensomhet. Flere som meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten aldri besøk og er nesten alltid hjemme. Lurer på hva naboene tenker om meg.. Helgene er vonde, for da føles det som alle andre koser seg sammen og jeg sitter her helt alene. Får nesten litt panikkangst av å tenke på hvor stusselig livet mitt er.. Er det flere enn meg der ute som har det sånn? 😢 Hadde vært så godt å vite at jeg ikke er alene med dette..... 

Anonymkode: 27ffb...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Noensommegher?

Har det likt som deg bare at jeg har aldri besøk. Orker ikke ha folk her da jeg syns det er så stygt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan bli venner om du vil. Jeg er gankse introvert da, men hadde vært kjekt å ha noen å gå turer med f.eks.

 

 

Anonymkode: 733b3...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene dine får det neppe med seg. 

Anonymkode: 387fc...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvert fall ikke alene. Jeg føler meg ofte alene når jeg er alene, og ensom når jeg er ute med folk eller når jeg går i sentrum. Alle henger med noen og jeg går alltid alene. 

Anonymkode: f72a8...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg en del alene jeg og. Det er ensomt, selv om jeg har nok av ting jeg kan holde på med. Savner vel egentlig noen å snakke om dagen med, noen som bryr seg 😕

Anonymkode: aec35...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her, hvor bor dere hen i landet? Hvis noen av dere bor i nærheten av meg vil jeg gjerne holde dere med selskap ❤️

Anonymkode: 27ffb...14a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her, hvor bor dere hen i landet? Hvis noen av dere bor i nærheten av meg vil jeg gjerne holde dere med selskap ❤️

Anonymkode: 27ffb...14a

Vestlandet :) Jente på 26

Anonymkode: 733b3...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også føler meg ganske ensom, og savner at noen uttrykker interesse og behov for å henge med meg. De få vennene jeg har tar sjelden kontakt med mindre jeg selv tar initiativ. Det kjennes litt sårt. Får inntrykk av at dette faktisk gjelder ganske mange, noe som er både godt og litt trist. 

Bor i Oslo forresten, K 44

Anonymkode: d8d59...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, hvor bor dere hen i landet? Hvis noen av dere bor i nærheten av meg vil jeg gjerne holde dere med selskap ❤️

Anonymkode: 27ffb...14a

Vestfold her. 

Anonymkode: f72a8...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som ab 

Jeg har null venner. Jeg er bare rar og veldig klønete sosialt. Passet ikke inn noen plass på skolen. Har hatt noen løse venner her og der, men er bare overfladiskt. Sjenert er jeg også, så har alltid vært vanskelig å bli kjent med nye. 

Sommeren nærmer seg med stormskritt og kjenner jeg gruer meg. Har ferie i 3 uker og kommer til å bli stusselig 😕 "alle" har 100 planer og skal gjøre masse gøy. Føler meg ensom til tider. Føler meg så mislykket sosialt.

Jeg har noen få "nettvenner" og selv om det er hyggelig å ha noen å snakke med, så er det jo ikke det samme som å ha en ekte venn.

Bra vi er flere i samme båt

Anonymkode: 388e9...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nesten aldri besøk og er nesten alltid hjemme. Lurer på hva naboene tenker om meg.. Helgene er vonde, for da føles det som alle andre koser seg sammen og jeg sitter her helt alene. Får nesten litt panikkangst av å tenke på hvor stusselig livet mitt er.. Er det flere enn meg der ute som har det sånn? 😢 Hadde vært så godt å vite at jeg ikke er alene med dette..... 

Anonymkode: 27ffb...14a

Eh, alene? Ensomhet er jo nymotens sport i norge,

Uansett, eneste som kan gjøre noe med livet ditt er deg! Så sett deg i førersetet, fest setebeltet. Ta kontrollen over skuta di! Finn på ting du liker i livet. Gjør endringer så du får en variasjon i livet, skal veldig lite til!

Vil sterkt råde deg til turer utendørs hver dag, det er som balsam for sjelen.

Du har 3 ukers ferie, for en mulighet! Her kan du reise på tur rundt i hele verden på egenhånd, melde deg på gruppeturer. Du har så mange muligheter!

Eneste du holder på med er å bryte deg nes selv, synes synd på deg selv. Sammenligner deg med hva andre gjør, så her er det bare å starte livet!

Anonymkode: 47938...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ingen tenker noe negativt om deg. Jeg elsker å være alene. Men det er jo fordi jeg ikke føler meg ensom selv om jeg er alene. Men naboene dine vet jo ikke om du er ensom, eller bare alene og hjemmekjær. Så akkurat det trenger du ikke å bekymre deg for.

For å få venner og bekjente må du rett og slett oppsøke folk. Hvor det skal være, kommer an på interessene dine og hva du kan finne på. Det kan være et studie, språkkurs, hundeklubb, nesten hva som helst. Bare vær oppmerksom på at ikke ALLE ønsker å bli kjent med andre deltakere. Du må derfor sondere terrenget litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋‍♀️ Jeg har det sånn. Nå har jeg en diagnose da som det hele ganske så komplisert. Jeg vil ha kontakt men sliter med kontakt. Jeg ønsker meg venner, men sliter å skaffe meg venner og å beholde dem og være en type venn jeg ønsker å være. Sitter bare hjemme helt alene og gjør absolutt ingenting positivt. Ser tv... det er det livet mitt består av. Denne tiden av året og igjennom hele sommeren er helt for jævlig. Fordi alle er ute og er sosiale og det legges ut på snap, insta og til og med jodel er fullpakket av bilder av folk som er sosiale. Bare det å gå ut med søpla er en påminnelse på hvor mislykket jeg er, fordi det er folk rett utenfor som griller, soler seg og generelt har det bra. Mens jeg sitter her og ikke en gang eksisterer lengre. Folk snakker så jævlig mye om vinterdepresjon, det har jeg aldri opplevd. Buhu mangel på lys gjør meg trist. Jeg er alltid deprimert hele året, men sommeren (og hurra for meg, nå slutten av april og utover på grunn av fuckings global oppvarming) så blir jeg enda mer deprimert.  
Føler jeg er på randen til å bare gi opp alt. Alt føles så forbaska meningsløst ut. 
 

Anonymkode: 3b912...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i dette. 

Bor på Hamar, ta kontakt hvis noen er fra samme område 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...