AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hei! Helt ny på tinder så lurer på en ting; under instillinger kan man velge om man vil se menn, kvinner eller begge. Jeg er bifil og velger derfor begge - men de jentene jeg får opp - har de også på begge/ eller kun jenter? Eller får jeg alle jenter opp uansett? 😂 Jeg da altså jente selv Anonymkode: f5459...da6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #3 Skrevet 29. april 2019 8 timer siden, Lalibita skrev: Du får opp de som har på for jenter ja Ja okei bra! Reagerte bare på litt at jeg fikk opp jenter jeg vet om som jeg ikke trodde var interessert i jenter liksom - men det gir jo mening mtp hvor mange gutter jeg får opp vs jenter. Takk Anonymkode: f5459...da6
Hedersbrukeren Skrevet 29. april 2019 #4 Skrevet 29. april 2019 8 timer siden, Lalibita skrev: Du får opp de som har på for jenter ja Tror jeg nok ikke, du får nok opp de som er aktuelle ut fra det man selv velger, uavhengig om du er innenfor deres preferanser
Hedersbrukeren Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja okei bra! Reagerte bare på litt at jeg fikk opp jenter jeg vet om som jeg ikke trodde var interessert i jenter liksom - men det gir jo mening mtp hvor mange gutter jeg får opp vs jenter. Takk Anonymkode: f5459...da6 Svaret du fikk stemmer dessverre ikke Les her: https://www.quora.com/Does-Tinder-only-show-profiles-on-people-whos-criteria-match-me
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 3 timer siden, Hedersbrukeren skrev: Svaret du fikk stemmer dessverre ikke Les her: https://www.quora.com/Does-Tinder-only-show-profiles-on-people-whos-criteria-match-me Fader haha. Finnes det noe app for oss som er bi/gay da?! haha. Anonymkode: f5459...da6
Hedersbrukeren Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fader haha. Finnes det noe app for oss som er bi/gay da?! haha. Anonymkode: f5459...da6 Det gjør det nok, men de som er bi/gay får jo opp deg på Tinder, så sikkert fortsatt muligheter der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå