AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hvorfor gjør dere det? En ting er at det er dumt å røyke, punktum, men i bilen? Hva tenker dere i forhold til eventuelle passasjerer, og kanskje også salg av bilen senere? For dere er kanskje ikke mange, men dere finnes! I alle aldersgrupper, og ofte i relativt nye biler. Ikke alle har vinduet åpent, heller. Dette er ikke for å dømme røykere, da jeg selv har vært en, men jeg lurer bare på denne røykingen i bilen. Anonymkode: 56e0c...557 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Jeg gjør som jeg vil. Gir faen i dine meninger. Røyker ikke når jeg barn eller andre passasjerer i bilen (utenom kjæresten som synes det er greit) Bruktbilverdien trenger jeg ikke å tenke på for den kommer til å være lav når jeg skal selge uansett Anonymkode: e434d...53c 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør som jeg vil. Gir faen i dine meninger. Røyker ikke når jeg barn eller andre passasjerer i bilen (utenom kjæresten som synes det er greit) Bruktbilverdien trenger jeg ikke å tenke på for den kommer til å være lav når jeg skal selge uansett Anonymkode: e434d...53c Oi, så hissig? Bra du ikke røyker med andre i bilen! Men lukta er jo der allikevel? Anonymkode: 56e0c...557 4
Fru Uperfekt Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør som jeg vil. Gir faen i dine meninger. Røyker ikke når jeg barn eller andre passasjerer i bilen (utenom kjæresten som synes det er greit) Bruktbilverdien trenger jeg ikke å tenke på for den kommer til å være lav når jeg skal selge uansett Anonymkode: e434d...53c Antar vinduet er åpent og at du hiver sneipene ut? Jeg har hatt røykepause i noen år nå men syns ikke det lukter om en gjør det slik. (Lar røykere som låner bilen røyke så lenge de gjør det sånn)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #5 Skrevet 29. april 2019 På 28.4.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev: Jeg gjør som jeg vil. Gir faen i dine meninger. Røyker ikke når jeg barn eller andre passasjerer i bilen (utenom kjæresten som synes det er greit) Bruktbilverdien trenger jeg ikke å tenke på for den kommer til å være lav når jeg skal selge uansett Anonymkode: e434d...53c Det hjelper ikke at du ikke røyker når andre sitter i bilen, lukten setter seg i klærne deres likevel. Anonymkode: 16ade...a65
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 Hver gang jeg ser ei dame med slitent hår sitte å røyke i en bil tenker jeg; Dette er sikkert ett av fruentimmerne jeg bruker å terge på KG 👏😃 Stiller meg forøvrig helt uforstående til røyking enten det er ute, inne eller i bil. Anonymkode: 83ae4...762 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #7 Skrevet 29. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke at du ikke røyker når andre sitter i bilen, lukten setter seg i klærne deres likevel. Anonymkode: 16ade...a65 Da kan de jo velge å sitte på med noen andre, ikke akkurat hans problem at du vil sitte på men ikke vil ha røyk lukt i klærene ... Anonymkode: aa5a2...974 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da kan de jo velge å sitte på med noen andre, ikke akkurat hans problem at du vil sitte på men ikke vil ha røyk lukt i klærene ... Anonymkode: aa5a2...974 Jeg blir sur hvis jeg får vite etter at jeg har sagt ja, at bilen jeg skal sitte i stinker røyk. Da må jeg vaske klærne jeg har hatt på meg etterpå, ellers stinker jo jeg røyk også. Anonymkode: 16ade...a65 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 På 28.04.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev: Jeg gjør som jeg vil. Gir faen i dine meninger. Røyker ikke når jeg barn eller andre passasjerer i bilen (utenom kjæresten som synes det er greit) Bruktbilverdien trenger jeg ikke å tenke på for den kommer til å være lav når jeg skal selge uansett Anonymkode: e434d...53c Wow!! Ser for meg en sur, gretten, dårlig ånde, livet er ikke særlig positiv, vondt i hodet person her. Kvitt deg med røyken og bli glad igjen!! Anonymkode: 2d00f...a0d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #10 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg blir sur hvis jeg får vite etter at jeg har sagt ja, at bilen jeg skal sitte i stinker røyk. Da må jeg vaske klærne jeg har hatt på meg etterpå, ellers stinker jo jeg røyk også. Anonymkode: 16ade...a65 Etter du har sagt ja? Driver folk å maser på deg om å sitte på med dem, trodde spørsmålet gjerne gikk andre veien.... Anonymkode: aa5a2...974 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #11 Skrevet 29. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter du har sagt ja? Driver folk å maser på deg om å sitte på med dem, trodde spørsmålet gjerne gikk andre veien.... Anonymkode: aa5a2...974 Om man er en gjeng som skal fordeles på flere biler og man havner i røykebilen... Anonymkode: 16ade...a65
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #12 Skrevet 29. april 2019 Jeg er blant de som har røykt i bil. Jeg sluttet å røyke i bilen(e) min(e) den dagen jeg kjøpte en skikkelig bil som jeg visste at kunne ha en bruktverdi. Mine tidligste biler var av den typen hvor jeg visste at jeg trolig var siste eier. Og hvis jeg ikke var siste eier var det ikke røykelukta som satte salgsprisen, for å si det slik. Vi snakker uansett om restverdier like over vrakpanten. Bilene hadde jo askebeger, så jeg kastet ikke sneiper ut av vinduet. I tillegg til å være forsøplende er det jo brannfarlig! Ja, bilene luktet røyk, og det gjorde jeg også, men jeg hadde så sjelden med meg passasjerer at det ikke var noe tema. Jeg sluttet å røyke for to år siden, og jeg tør ikke tenke på hva jeg hadde tenkt hvis jeg hadde satt meg inn i en av mine gamle biler i dag! Anonymkode: 04975...89d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 Jeg har en gammel skrothaug som blir spiker ved neste EU kontroll. Røyker ikke fast, men om jeg har vært på fest (kanskje en gang hver andre mnd) så har jeg ofte kjøpt meg røyk, å om det er igjen noen få så tar jeg de i bilen på tur til butikken, men det er snakk om så lite at det ikke merkes i bilen, i tilleg til at den skal skrotes. Har så klart vinduet oppe og tømmer askebegeret hver dag det er evt er røkt i bilen. Når jeg kjøper meg ny bil skal det absolutt ikke røykes i den. Anonymkode: 91f10...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå