Gå til innhold

En god vennine


Polar84

Anbefalte innlegg

For å gå rett på sak så er det ei som jeg brukte snakke med frem å tilbake i 9 år, pratet om alt mellom himmel og jord bla bla..Etter en liten stund så ble det helt stilt, rett før det ble stilt så hadde hun vært borti i en crazy dude som ikke ga henne lov å ha kontakt med andre gutter/menn. For alt jeg vet så fikk hun sikkert kjenne det også hvis det ble oppdaget. Så det ble stille en liten stund,fikk litt kontakt igjen og ting virket greit. Men så ble det heeelt stilt, fikk ikke svar på hvorfor hun ikke svarer.  0 svar. Ikke at jeg har en rett på at hun SKAL svare, synes bare det er litt merkelig når en god venn plutselig bare stenger en totalt ute. Noen som har vært borti noe liggnende? Å skal noen komme med "kom deg videre" greier så trenger du ikke å svare :) Kommer meg videre, bare en ting jeg har fundert på en stund siden hun var en så god venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikt skjer ikke med mindre det er noe galt. Hva som er galt blir kun spekulasjoner, men ingen forandrer seg så brått uten at noe har skjedd.

Og skjønner godt at det ikke bare er å komme seg videre. Var oppi noe lignende med en venn en gang, som plutselig kuttet all kontakt helt ut fra det blå. Kom meg aldri videre, både fordi det var en god venn, men også fordi jeg lurte på hvorfor. Ofte trenger man en forklaring eller forsoning, og da hjelper det ikke bare å gå videre, skjønner den.

Selv fant jeg aldri ut hvorfor, selv om jeg har en mistanke. Men vi fikk ordna opp. Men slikt kan ta tid, men jeg har to råd.

Ikke mas, men gi det tid.

Når tiden er inne, ikke skriv eller ring, når dere først skal snakke eller ordne opp, gjør det face-to-face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...