AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 Jeg er så lei av å kaste bort tiden på å møte menn uten sosial intelligens, der man bare ser med en gang man hilser at dette overhodet ikke er noen jeg kan bli interessert i. Sukker.no er fra nå av uaktuelt for meg. Der befinner det seg visst bare menn som ikke finner seg dame. Anonymkode: a88f0...42c
Gjest SVK Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 (endret) Du kaster ikke akkurat bort mye tid om du fra første sekund vet at dette ikke er din type menn. Kan ikke skjønne at man kan kaste bort mindre tid enn det om man faktisk skal treffe menn. Endret 27. april 2019 av SVK
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Det er liksom tinder som har de mest "normale" menna, men til gjengjeld vil de bare ha uforpliktende puling hver natt til søndag. Anonymkode: b49d2...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, SVK skrev: Du kaster ikke akkurat bort mye tid om du fra første sekund vet at dette ikke er din type menn. Kan ikke skjønne at man kan kaste bort mindre tid enn det om man faktisk skal treffe menn. Jo, jeg kasta bort en time i dag på å møte en fyr, der jeg så med en gang at dette var en raring. Men for å ikke være uhøflig, gjennomførte jeg den "daten." Har og merket at tinder har de mest normale mennene. Blant alle utlendingene der. (De er sikkert normale de og, men jeg ønsker ikke å date en som er fra utlandet.) Anonymkode: a88f0...42c 1
Gjest SVK Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Just now, AnonymBruker said: Jo, jeg kasta bort en time i dag på å møte en fyr, der jeg så med en gang at dette var en raring. Men for å ikke være uhøflig, gjennomførte jeg den "daten." Har og merket at tinder har de mest normale mennene. Blant alle utlendingene der. (De er sikkert normale de og, men jeg ønsker ikke å date en som er fra utlandet.) Anonymkode: a88f0...42c Skjønner, men du må nesten forvente å kaste bort noen timer på menn du ikke får kjemi med om du skal finne en kjæreste. Det er jo uansett når man merker med en gang at man ikke har kjemi man kaster bort minst tid. Det er når man ender med å date noen lenge eller til og med bli sammen med en som ikke behandler en bra man kaster bort enormt mye tid.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei av å kaste bort tiden på å møte menn uten sosial intelligens, der man bare ser med en gang man hilser at dette overhodet ikke er noen jeg kan bli interessert i. Sukker.no er fra nå av uaktuelt for meg. Der befinner det seg visst bare menn som ikke finner seg dame. Anonymkode: a88f0...42c Hvorfor er det verre å være der som mann som ikke finner seg dame, i motsetning til dame som ikke finner seg mann slik som deg? Anonymkode: b29fc...b23 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Det har vært flere som vil møte meg igjen. Jeg vil ikke møte noen fra Sukker igjen. (Har likt et par andre jeg datet over lengre tid, men de var ikke fra Sukker.) Jeg er langt fra perfekt, men det mangler ikke på tilbud. Men det hjelper ikke når det er svært få oppegående interresante menn som ser etter noe seriøst. Anonymkode: a88f0...42c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 På meg virker det ikke som mennene er problemet. Men du. Den oppførselen du beskriver og det tankesettet du har indikerer på at du er en kvinne som tror ALT for godt om deg selv. Du virker som om du er mye bedre enn alle de du møter. At du har skyhøye forventninger. Synes du bør ta deg en runde om det virkelig er du eller de som kaster bort tiden på dates. På meg virker det som det er sistnevnte. Anonymkode: cc675...d17 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: På meg virker det ikke som mennene er problemet. Men du. Den oppførselen du beskriver og det tankesettet du har indikerer på at du er en kvinne som tror ALT for godt om deg selv. Du virker som om du er mye bedre enn alle de du møter. At du har skyhøye forventninger. Synes du bør ta deg en runde om det virkelig er du eller de som kaster bort tiden på dates. På meg virker det som det er sistnevnte. Anonymkode: cc675...d17 Dette tar jeg ikke til meg fordi jeg vet det er feil. Anonymkode: a88f0...42c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #10 Skrevet 27. april 2019 Prøv Badoo.com. Siden var bra for 5 år siden. Gratis var den også. Vet ikke om den eksisterer enda. Fant typen min der. Mye dritt der også. Men var på noen date med ikke alt for dumme menn en periode. Anonymkode: 074d3...b6e
Polar84 Skrevet 27. april 2019 #11 Skrevet 27. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv Badoo.com. Siden var bra for 5 år siden. Gratis var den også. Vet ikke om den eksisterer enda. Fant typen min der. Mye dritt der også. Men var på noen date med ikke alt for dumme menn en periode. Anonymkode: 074d3...b6e Det VAR bra før, nå må du vel å betale en slant for å komme i kontakt med folk der
Mumeod Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært flere som vil møte meg igjen. Jeg vil ikke møte noen fra Sukker igjen. (Har likt et par andre jeg datet over lengre tid, men de var ikke fra Sukker.) Jeg er langt fra perfekt, men det mangler ikke på tilbud. Men det hjelper ikke når det er svært få oppegående interresante menn som ser etter noe seriøst. Anonymkode: a88f0...42c Er det noe mer «oppegående» å lager en klagetråd om hvor lite oppegående alle menn på sukker er? Selv holder jeg meg unna dating apper, ikke min greie. Men fremdeles har jeg nok sosiale antenner til å vite at jeg har null forutsetninger for å hevde at noen ikke er oppegående basert på en datingprofil eller første inntrykk alene. Men for å vri problemstillingen, hva er det med deg som gjør at du kun tiltrekker deg oppmerksomheten fra menn du ikke mener er oppegående?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #13 Skrevet 28. april 2019 Prøv tinder. Mange bra der Anonymkode: ae83c...372
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #14 Skrevet 28. april 2019 7 timer siden, Mumeod skrev: Er det noe mer «oppegående» å lager en klagetråd om hvor lite oppegående alle menn på sukker er? Selv holder jeg meg unna dating apper, ikke min greie. Men fremdeles har jeg nok sosiale antenner til å vite at jeg har null forutsetninger for å hevde at noen ikke er oppegående basert på en datingprofil eller første inntrykk alene. Men for å vri problemstillingen, hva er det med deg som gjør at du kun tiltrekker deg oppmerksomheten fra menn du ikke mener er oppegående? Det er bare menn som ikke er oppegående på Sukker her jeg bor. De jeg trodde kunne være normal har jeg møtt. Og da jeg i går fikk bekreftet for fjerde gang at menn på Sukker fra ..... ikke er helt normal, sletta jeg profilen. Anonymkode: a88f0...42c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå