Gå til innhold

Graviditetstest fire dager etter forventet mens, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny her, vet ikke helt om noen kan hjelpe, men jeg skulle hatt mensen den 23-24 april ca, og jeg pleier å få mensen til ca samme tid. Følger ikke supernøye med, men har helt grei kontroll, men tok to tester i dag og er veldig usikker siden jeg aldri har tatt tester før. Min venninne mente jeg skulle ta disse to, så nå lurer jeg på om dere synes de er for svake til å være så sent? Venninna mi sier de er litt svake for å være etter forsinket mens nemlig. Jeg er som et spørsmålstegn nå.

2012962B-8D40-47BD-92B0-4007068F6B7E.jpeg

2CD258E0-0E72-416E-8470-9F99EA178855.jpeg

Anonymkode: def0e...e4e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si, hvor tidlig testene blir sterke kan variere veldig. Sånn generelt er de nok svake til å være fire dager etter ventet mens, hvis du da samtidig er ca. 18 dager etter eggløsning. Men som jeg forstår deg, så vet du ikke sikkert når du hadde eggløsning. Du har i hvert fall utslag på testene og er gravid akkurat nå. Lykke til, det blir nok noen spennende dager!

Anonymkode: b5515...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at den nederste i hvert fall er positiv, sånn så min ut da jeg ble gravid med min første.

Anonymkode: dcf00...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er positive.

Men det er stigningen det kommer an på. Om de er svakere etter noen dager er det kjemisk.

Anonymkode: f0745...f44

Skrevet

Min var mye sterkere 4dager etter ikm enn det der, men er nå fortsatt tydelig positive synes jeg da 😊 ta en digital på mandag kanskje? 

Skrevet

Min var slik da jeg ble gravid og den streken er snart 2 år:). Gratulerer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Curlyme skrev:

Min var slik da jeg ble gravid og den streken er snart 2 år:). Gratulerer.

Ååååh tusen takk❤️Det ga meg håp 🙏🏻

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ååååh tusen takk❤️Det ga meg håp 🙏🏻

Jeg tok testen slik som deg 4 dager etter forsinket mens og holdt på å kaste den i søpla så negativ ut,men så tittet jeg på den igjen og da så jeg en svaaak strek, du skal se den blir sterkere om få dager. Du er gravid❤️🤗. Masse lykke til

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Curlyme skrev:

Jeg tok testen slik som deg 4 dager etter forsinket mens og holdt på å kaste den i søpla så negativ ut,men så tittet jeg på den igjen og da så jeg en svaaak strek, du skal se den blir sterkere om få dager. Du er gravid❤️🤗. Masse lykke til

Jeg håper virkelig det🙏🏻 Skal ta CB digital og A1 stavtest i morgen, men har hørt at den digitale ikke er til å stole helt på dersom det er kjemisk da den vil slå ut så lenge den registrerer HCG.

Derav er stavtester/strimler bedre da man kan følge med på utvikling av styrke i strek.

Wish me luck🙏🏻

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig det🙏🏻 Skal ta CB digital og A1 stavtest i morgen, men har hørt at den digitale ikke er til å stole helt på dersom det er kjemisk da den vil slå ut så lenge den registrerer HCG.

Derav er stavtester/strimler bedre da man kan følge med på utvikling av styrke i strek.

Wish me luck🙏🏻

Tenkte aldri jeg da jeg ble gravid og streken var svak. Det er helt normalt at streken er veldig svak i starten. Har du begynt å få symptomer?  Jeg avr ganske uggen og små kvalm.

Gjest NotYou
Skrevet

Positiv disse :) Test på nytt om noen dager. Trenger ikke være sterkere enn det der noen dager etter ikm :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Curlyme skrev:

Tenkte aldri jeg da jeg ble gravid og streken var svak. Det er helt normalt at streken er veldig svak i starten. Har du begynt å få symptomer?  Jeg avr ganske uggen og små kvalm.

Tok nye tester i dag, jeg er i dag 4+4, dpo 19.

Jeg er virkelig utrolig redd jeg mistet nå. Burde jo ikke stått 1-2 uker gravid når man er over 4 uker. Sist mens var 28mars.

Den digitale sa i dag gravid 1-2 uker. Tok også en stavtest og en ny slik strimle. Dere kan se selv:5551D0A8-B92A-4F45-8DD2-A0C8D3DAAE47.thumb.jpeg.4533fac38e25b3a3b8ad5cde472359ae.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Symptomer hadde jeg, murret så ekstremt i starten, ømme pupper fikk jeg også. Bortsett fra de to har det ikke vært noe. Veldig oppblåst og hard mage i tillegg.

Puppene er litt ømme enda, men allermest føles de hovne og ser litt «sprengte» ut. Akkurat som om de har «lagt på seg» litt, føles tyngre.

Murringene har roet seg betraktelig.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Positive som bare det! På RFSU sine fikk jeg så svake streker at man nesten ikke kunne se dem på bilder. Frøkna er nå fire måneder. :) Stod det samme på min CB også. Så jeg våger meg til et gratulerer!

Anonymkode: 1b7e0...425

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er virkelig utrolig redd jeg mistet nå. Burde jo ikke stått 1-2 uker gravid når man er over 4 uker. Sist mens var 28mars.

Den digitale sa i dag gravid 1-2 uker. Tok også en stavtest og en ny slik strimle. Dere kan se selv:

Det står 1-2 uker fordi den regner fra når egget har festet seg/eggløsning og ikke første dag i siste mens.

Anonymkode: dcf00...e5a

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny her, vet ikke helt om noen kan hjelpe, men jeg skulle hatt mensen den 23-24 april ca, og jeg pleier å få mensen til ca samme tid. Følger ikke supernøye med, men har helt grei kontroll, men tok to tester i dag og er veldig usikker siden jeg aldri har tatt tester før. Min venninne mente jeg skulle ta disse to, så nå lurer jeg på om dere synes de er for svake til å være så sent? Venninna mi sier de er litt svake for å være etter forsinket mens nemlig. Jeg er som et spørsmålstegn nå.

2012962B-8D40-47BD-92B0-4007068F6B7E.jpeg

2CD258E0-0E72-416E-8470-9F99EA178855.jpeg

Gratulerer :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den digitale sa i dag gravid 1-2 uker. Tok også en stavtest og en ny slik strimle. Dere kan se selv:5551D0A8-B92A-4F45-8DD2-A0C8D3DAAE47.thumb.jpeg.4533fac38e25b3a3b8ad5cde472359ae.jpeg

Gratulerer :) :) Mål igjen med ny digital om 8dager fra denne ble tatt så skal du se at den har øket til 2-3.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er dum altså, men gravid 1-2 uker, blir ikke det helt feil? Jeg hadde IKM 23 april, en venninne av meg med IKM kommende 5 mai fikk i dag positiv gravid 1-2 uker.

hvordan kan det stemme at det står 1-2 uker på meg?

TS

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positive som bare det! På RFSU sine fikk jeg så svake streker at man nesten ikke kunne se dem på bilder. Frøkna er nå fire måneder. :) Stod det samme på min CB også. Så jeg våger meg til et gratulerer!

Anonymkode: 1b7e0...425

Men husker du hvor langt du var eller hvilken dpo når digital sa 1-2uker?

Gratulerer med frøkna❤️

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er dum altså, men gravid 1-2 uker, blir ikke det helt feil? Jeg hadde IKM 23 april, en venninne av meg med IKM kommende 5 mai fikk i dag positiv gravid 1-2 uker.

hvordan kan det stemme at det står 1-2 uker på meg?

TS

Måler du etter eggløsning? Kanskje du hadde eggløsning litt senere enn vanlig denne syklusen :) 🤞

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...