Gå til innhold

Microblading, er det egentlig pent på noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror at jeg aldri har sett noen som har vært fine etter microblading. Det ser fake ut og spesielt hvis personen har sollys mot ansiktet. Da ser man helt tydelig hva som er tatovering og hva som er hår.

Men det er jo mulig at jenter som ser ut som de har veldig pene naturlige bryn egentlig har tatt microblading?

Anonymkode: 99412...6fa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LaptopPute

Kommer så an på. Det som er viktig er at personen som har tatt det liker det.

Og ofte er det bedre enn hvordan det var før, selv om det mest optimale hadde vært å bare være født med masse bryn.

Jeg er utrolig glad for at det finnes et alternativ for mennesker med hårsyksommer, kreft og lignende, og også bare for oss som er født med svært lite hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det :fnise: Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg :) Det er langt i fra alle som er like flinke...

544310.jpg

Anonymkode: 44953...5a8

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det :fnise: Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg :) Det er langt i fra alle som er like flinke...

544310.jpg

Eh..... det der fælt ut. Fiskebenskryss over halve brynet. Ser ikke ekte ut. Ei heller pent. Kun på retusjerte/oversminka bilder. 

Anonymkode: c98f5...0c6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett mange det er fint på. 
Den første tiden etter behandling ser det overdrevent og ikke så fint ut, men det går an å fylle på bare litt, og i en farge som passer. 
De jeg har sett det på hvor det er fint, har fulgt de naturlige linjene sine, og i naturlig farge, for å få mer fylde. 
Blir det gjort med skarpe linjer og feil farge, ser det fort falskt ut. Men de som fyller inn på en naturlig måte, det er også de du ikke legger merke til at har det. 

Anonymkode: ba06c...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

544310.jpg

Nydelig!

Anonymkode: d5196...3c8

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor du tar det vil det se litt stygt ut de første dagene pga. huden må leges. 

For at resultatet blir bra er det viktig å gå til noen som er profesjonelle og flinke på dette. I tilleg er det viktig å velge riktig farge og passe spesiellt på at fargen ikke er for mørk.

Resultatet har selvfølgelig en sammenheng med hvor mye øyenbrynshår du har fra før og hvor mye du trenger å tatovere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har microbladet øyenbrynene mine før. Den første gangen gikk jeg til noen som var veldig erfarne, her ble resultatet veldig bra. Gikk så til et sted de hadde mindre erfaring og resultatet ble deretter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av de på bildene ser naturlige eller pene ut. Jeg microblading er for jenter som foretrekker en litt fake look, litt sånn på linje med fake vipper, akrylnegler og andelepper. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de på bildene ser naturlige eller pene ut. Jeg microblading er for jenter som foretrekker en litt fake look, litt sånn på linje med fake vipper, akrylnegler og andelepper. 

Det høres jo mest ut som du har bestemt deg på forhånd for at du ikke skal like dette. 

Anonymkode: 3de63...8a2

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev:

544310.jpg

De nederste ser ut som om de er fylt inn med tusj. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har det, og ingen ser at det er mikroblading før jeg sier det. 

Nylig var jeg ute med venninner jeg ikke treffer så ofte og de snakket om det å fikse øyebryn. Da jeg sa noe svarte ene "Ja men du trenger jo ikke tenke på det, for du har jo helt perfekte øyebryn." Da måtte jeg jo innrømme at det er en grunn til det, for jeg har allerede gjort noe med dem. :)

Da studerte de brynene mine etter tur og var forundret over hvor naturlig det ser ut. To av dem har nå bestilt der jeg fikk mikroblading. 

Anonymkode: 89639...352

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har det, og ingen ser at det er mikroblading før jeg sier det. 

Nylig var jeg ute med venninner jeg ikke treffer så ofte og de snakket om det å fikse øyebryn. Da jeg sa noe svarte ene "Ja men du trenger jo ikke tenke på det, for du har jo helt perfekte øyebryn." Da måtte jeg jo innrømme at det er en grunn til det, for jeg har allerede gjort noe med dem. :)

Da studerte de brynene mine etter tur og var forundret over hvor naturlig det ser ut. To av dem har nå bestilt der jeg fikk mikroblading. 

Anonymkode: 89639...352

kan du poste bilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

7eaca18c324bfc81c0515ff21dcb45a6.jpg

Anonymkode: 956f3...56e

Disse var kjempefine. Luftige og så naturlige ut.

Jeg gjorde det men tålte det ikke så brynene ble betente og all fargen forsvant. 

Anonymkode: 95b68...06a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tynne, ujevne, øyebryn i feil farge er ikke fint på noen. 

Riktig sminke tar evigheter med tid, hver dag. Og veldig få får det til å se pent og naturlig ut. 

Microblading, utført profesjonelt, i riktig farge, i moderate mengder, er derfor det aller peneste på de fleste med sparsomme eller ujevne bryn. 

Anonymkode: 08684...ef2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...