AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #1 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg tror at jeg aldri har sett noen som har vært fine etter microblading. Det ser fake ut og spesielt hvis personen har sollys mot ansiktet. Da ser man helt tydelig hva som er tatovering og hva som er hår. Men det er jo mulig at jenter som ser ut som de har veldig pene naturlige bryn egentlig har tatt microblading? Anonymkode: 99412...6fa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 27. april 2019 #2 Del Skrevet 27. april 2019 Kommer så an på. Det som er viktig er at personen som har tatt det liker det. Og ofte er det bedre enn hvordan det var før, selv om det mest optimale hadde vært å bare være født med masse bryn. Jeg er utrolig glad for at det finnes et alternativ for mennesker med hårsyksommer, kreft og lignende, og også bare for oss som er født med svært lite hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 27. april 2019 #3 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg har veldig lite øyebryn men tør ikke ta mikroblading. Som ts sier, ser ofte fake ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #4 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg Det er langt i fra alle som er like flinke... Anonymkode: 44953...5a8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #5 Del Skrevet 27. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg Det er langt i fra alle som er like flinke... Anonymkode: 44953...5a8 Eh..... det der fælt ut. Fiskebenskryss over halve brynet. Ser ikke ekte ut. Ei heller pent. Kun på retusjerte/oversminka bilder. Anonymkode: c98f5...0c6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg har sett mange det er fint på. Den første tiden etter behandling ser det overdrevent og ikke så fint ut, men det går an å fylle på bare litt, og i en farge som passer. De jeg har sett det på hvor det er fint, har fulgt de naturlige linjene sine, og i naturlig farge, for å få mer fylde. Blir det gjort med skarpe linjer og feil farge, ser det fort falskt ut. Men de som fyller inn på en naturlig måte, det er også de du ikke legger merke til at har det. Anonymkode: ba06c...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #7 Del Skrevet 27. april 2019 Synes hun her er flink. Bros and beauty Anonymkode: d5196...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #8 Del Skrevet 27. april 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg Det er langt i fra alle som er like flinke... Anonymkode: 44953...5a8 Nydelig! Anonymkode: d5196...3c8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 27. april 2019 #9 Del Skrevet 27. april 2019 Uansett hvor du tar det vil det se litt stygt ut de første dagene pga. huden må leges. For at resultatet blir bra er det viktig å gå til noen som er profesjonelle og flinke på dette. I tilleg er det viktig å velge riktig farge og passe spesiellt på at fargen ikke er for mørk. Resultatet har selvfølgelig en sammenheng med hvor mye øyenbrynshår du har fra før og hvor mye du trenger å tatovere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 27. april 2019 #10 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg har microbladet øyenbrynene mine før. Den første gangen gikk jeg til noen som var veldig erfarne, her ble resultatet veldig bra. Gikk så til et sted de hadde mindre erfaring og resultatet ble deretter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #11 Del Skrevet 27. april 2019 Ja. Anonymkode: 956f3...56e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #12 Del Skrevet 27. april 2019 Anonymkode: d5196...3c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #13 Del Skrevet 28. april 2019 Ingen av de på bildene ser naturlige eller pene ut. Jeg microblading er for jenter som foretrekker en litt fake look, litt sånn på linje med fake vipper, akrylnegler og andelepper. Anonymkode: 99412...6fa 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #14 Del Skrevet 28. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de på bildene ser naturlige eller pene ut. Jeg microblading er for jenter som foretrekker en litt fake look, litt sånn på linje med fake vipper, akrylnegler og andelepper. Anonymkode: 99412...6fa Det høres jo mest ut som du har bestemt deg på forhånd for at du ikke skal like dette. Anonymkode: 3de63...8a2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 28. april 2019 #15 Del Skrevet 28. april 2019 Microblading ser helt jævlig ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #16 Del Skrevet 28. april 2019 På 27.4.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev: Jeg har microblading og synes det er fint på meg. Ser veldig naturlig ut - det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har det. Det er mange som har snakket negativt om microblading og så blir de litt satt ut når jeg sier at jeg har det Gjorde det hos Face & Brows i Oslo. IKKE meg på bildet. Det som er dumt er at bildene som blir lagt ut er tatt rett etter microbladingen og da er huden irritert + mye overflødig farge så ser mer unaturlig ut, men etter hvert blir det kjempebra. Synes jeg Det er langt i fra alle som er like flinke... Anonymkode: 44953...5a8 De nederste ser ut som om de er fylt inn med tusj. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #17 Del Skrevet 28. april 2019 Jeg har det, og ingen ser at det er mikroblading før jeg sier det. Nylig var jeg ute med venninner jeg ikke treffer så ofte og de snakket om det å fikse øyebryn. Da jeg sa noe svarte ene "Ja men du trenger jo ikke tenke på det, for du har jo helt perfekte øyebryn." Da måtte jeg jo innrømme at det er en grunn til det, for jeg har allerede gjort noe med dem. Da studerte de brynene mine etter tur og var forundret over hvor naturlig det ser ut. To av dem har nå bestilt der jeg fikk mikroblading. Anonymkode: 89639...352 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 28. april 2019 #18 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har det, og ingen ser at det er mikroblading før jeg sier det. Nylig var jeg ute med venninner jeg ikke treffer så ofte og de snakket om det å fikse øyebryn. Da jeg sa noe svarte ene "Ja men du trenger jo ikke tenke på det, for du har jo helt perfekte øyebryn." Da måtte jeg jo innrømme at det er en grunn til det, for jeg har allerede gjort noe med dem. Da studerte de brynene mine etter tur og var forundret over hvor naturlig det ser ut. To av dem har nå bestilt der jeg fikk mikroblading. Anonymkode: 89639...352 kan du poste bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #19 Del Skrevet 28. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 956f3...56e Disse var kjempefine. Luftige og så naturlige ut. Jeg gjorde det men tålte det ikke så brynene ble betente og all fargen forsvant. Anonymkode: 95b68...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #20 Del Skrevet 28. april 2019 Tynne, ujevne, øyebryn i feil farge er ikke fint på noen. Riktig sminke tar evigheter med tid, hver dag. Og veldig få får det til å se pent og naturlig ut. Microblading, utført profesjonelt, i riktig farge, i moderate mengder, er derfor det aller peneste på de fleste med sparsomme eller ujevne bryn. Anonymkode: 08684...ef2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå