Gå til innhold

Voksne som kjører scooter


Fame

Anbefalte innlegg

Jeg er en 27 år gammel kvinne som nettopp har kjøpt meg en scooter da jeg synes bil er veldig dyrt. Jeg skal bruke den til og fra jobb og ellers til små ærend. Hva tenker dere om voksne som kjører disse nusselige små syklene? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At de tror de er kule.

Anonymkode: 0eb23...dd9

Da hadde jeg vel heller kjøpt meg en moped som ser ut som en lettmotorsykkel, eller? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de har funksjonshemning av noe slag som gjør at de ikke klarer å ta billappen. 

Anonymkode: 58040...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til de negative over her, så tenker jeg at det er smart!! Scooter er jo mye brukt i utlandet av folk i alle aldre.

Anonymkode: 07452...fb8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker de har funksjonshemning av noe slag som gjør at de ikke klarer å ta billappen. 

Anonymkode: 58040...439

Hæ? Hvorfor det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en scooter  (vespa) som er 350cc. Storfornøyd!  Må ha motorsykkellappen for å kjøre den, men vel verdt pengene. 50 cc hadde ikke vært aktuelt for meg pga motorveier rundt her jeg bor. 

Anonymkode: 91d01...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en scooter  (vespa) som er 350cc. Storfornøyd!  Må ha motorsykkellappen for å kjøre den, men vel verdt pengene. 50 cc hadde ikke vært aktuelt for meg pga motorveier rundt her jeg bor. 

Anonymkode: 91d01...e5d

:rodmer: Drømmesykkelen. Har dessverre ikke råd til å ta motorsykkellappen ennå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker de har funksjonshemning av noe slag som gjør at de ikke klarer å ta billappen. 

Anonymkode: 58040...439

Der jeg bor, vet jeg om flere godt voksne orginaler som kjører rundt med moped, scooter eller en liten firhjuling. Disse vet jeg er av "enkleste sort", og har aldri hatt bra nok kognitive evner til å komme seg gjennom skolegangen på normalt vis, eller ta førerkortet. De er ikke direkte funksjonshemmede, men er "korte" og mangler sosiale antenner..

Anonymkode: 56605...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eller kanskje de er godt voksne menneskermem som går gjennom en slags "midtlivskrise" og de ønsker seg tilbake til ungdomstiden sin... 

Anonymkode: 61c6b...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2019 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Der jeg bor, vet jeg om flere godt voksne orginaler som kjører rundt med moped, scooter eller en liten firhjuling. Disse vet jeg er av "enkleste sort", og har aldri hatt bra nok kognitive evner til å komme seg gjennom skolegangen på normalt vis, eller ta førerkortet. De er ikke direkte funksjonshemmede, men er "korte" og mangler sosiale antenner..

Anonymkode: 56605...302

For du synes at dette viste at du har så veldig til sosiale antenner...?

Ts, vi har bare en bil. En periode var det ekstremt klønete og jeg vurderte å kjøpe scooter. El-scooter, faktisk. Det ble ikke noe av, men jeg synes det er en smart løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
På 27.4.2019 den 11.02, Fame skrev:

Jeg er en 27 år gammel kvinne som nettopp har kjøpt meg en scooter da jeg synes bil er veldig dyrt. Jeg skal bruke den til og fra jobb og ellers til små ærend. Hva tenker dere om voksne som kjører disse nusselige små syklene? :bond:

De er smarte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke stort egentlig. Men nå som det kommer så mange bommer o.l. tenker jeg at de jammen meg er litt økonomiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

De er praktiske og nei, det ser ikke teit ut. Har man ikke råd,  lyst eller prioriterer bil,  kan man alltids kjøre en scooter, det er inkludert hvis du har  føretkort klasse B, hvis ikke må man ta mopedlappen. Kollegaen min gjør det til og fra jobb med en sånn. Why not?

Anonymkode: 5a871...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 11.02, Fame skrev:

Jeg er en 27 år gammel kvinne som nettopp har kjøpt meg en scooter da jeg synes bil er veldig dyrt. Jeg skal bruke den til og fra jobb og ellers til små ærend. Hva tenker dere om voksne som kjører disse nusselige små syklene? :bond:

Unge kvinner på scooter er nydelig! 

Anonymkode: 56f70...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke stort. Ikke alle har mulighet for kollektivtransport overalt, men ikke behov for en bil. En scooter er jo den perfekte mellomtingen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er veldig smart, det er deilig å ikke være helt avhengig av kollektivtrafikk og det er DYRT å ha bil og hvis du bor i en større by, pes med parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er praktiske og nei, det ser ikke teit ut. Har man ikke råd,  lyst eller prioriterer bil,  kan man alltids kjøre en scooter, det er inkludert hvis du har  føretkort klasse B, hvis ikke må man ta mopedlappen. Kollegaen min gjør det til og fra jobb med en sånn. Why not?

Anonymkode: 5a871...263

Kjeder du deg i dag eller? Må bare spørre siden du har dratt opp en over ett år gammel tråd...

Anonymkode: 22de3...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremkomstmiddel som er billigre enn bil. I hvertfall derfor bror 30 år bruker det til og fra arbeid.

Anonymkode: cd235...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...