Gå til innhold

Er vi pulevenner eller noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde et forhold i noen mnd. Begge valgte å avslutte av diverse grunner og vi er enige om at det ikke kommer til å bli oss noe mer. Men vi har fantastisk god sex, og begge ville være pulevenner. 

Nå er situasjonen slik; begge er på tinder, men vi er sammen kanskje 4-5 dager i uken. Har masse sex, men gjør også andre ting sammen. Vi ser film, går turer og vi reiser bort på helgeturer sammen. 

Mer dette et normalt puleforhold? 

Anonymkode: 42ba3...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke et helt standard pulevennforhold, men det finnes fortsatt en del slike pulevennforhold, om du skjønner?

Anonymkode: d520b...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er litt redd for at gamle følelser plutselig skal blusse opp igjen når vi gjør så mye sammen. Den eneste forskjellen fra da til nå er jo at vi ikke bor sammen mer. Alt annet gjør vi likt. 

Anonymkode: 42ba3...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette et vanlig pulevenn-forhold. Jeg har ihvertfall alltid gått for den typen forhold når jeg har hatt pulevenner, greier ikke å tenne på noen jeg ikke har et godt og litt nært forhold med ellers også.

Endret av heipådegsann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du ut av dette? En fyr som ligger med deg, uten å ville være kjæresten din? Også, patetisk nok, leter dere etter "virkelige" kjærester på hver sin kant? Du hjelper ham, ved å gjøre han mindre stressa, han har jo allerede en sexual release hjemme med deg, og mer attraktiv (damer ønsker menn som er forvalgt av andre). Mens du selv blir mindre attraktiv. Hvem ønsker en dame som allerede blir rundpult hjemme av noen andre? 

Anonymkode: 9ee1f...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Dere er mer som kjærester som aktivt planlegger utroskap på hver sin kant. 

Kutt hverandre helt ut, om dere begge ønsker kjæreste, men ikke vil ha hverandre. Det der er piss, som kommer til å lede til drama og sorger.

Anonymkode: cdfb4...b5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er moderne tids pulevenner: Ligger sammen fast, og gjør ellers det som kjærester gjør - MEN uten forpliktelse! Kommer det en bedre forbi, har dere begge lov til å gå for den. Dette er ikke sunt for psyken din, og mitt råd er at du bør avslutte. Nesten ingen klarer å være i et sånt forhold uten å utvikle følelser, og da vil den ene eller den andre før eller siden få følelser og det blir drama og sorg ut av det. 

Skal du ha pulevenn, så ha nettopp det: En du BARE ligger med. Inn, av med klær, sex, på med klær, ut. Ferdig.

 

Anonymkode: 06e6c...49f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva får du ut av dette? En fyr som ligger med deg, uten å ville være kjæresten din? Også, patetisk nok, leter dere etter "virkelige" kjærester på hver sin kant? Du hjelper ham, ved å gjøre han mindre stressa, han har jo allerede en sexual release hjemme med deg, og mer attraktiv (damer ønsker menn som er forvalgt av andre). Mens du selv blir mindre attraktiv. Hvem ønsker en dame som allerede blir rundpult hjemme av noen andre? 

Anonymkode: 9ee1f...561

:klo:

Anonymkode: abcb4...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av dette? En fyr som ligger med deg, uten å ville være kjæresten din? Også, patetisk nok, leter dere etter "virkelige" kjærester på hver sin kant? Du hjelper ham, ved å gjøre han mindre stressa, han har jo allerede en sexual release hjemme med deg, og mer attraktiv (damer ønsker menn som er forvalgt av andre). Mens du selv blir mindre attraktiv. Hvem ønsker en dame som allerede blir rundpult hjemme av noen andre? 

Anonymkode: 9ee1f...561

Og her har vi som vanlig en som er hentet fra år 1850. DET er usexy, det! Å ha holdninger som dette!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av dette? En fyr som ligger med deg, uten å ville være kjæresten din? Også, patetisk nok, leter dere etter "virkelige" kjærester på hver sin kant? Du hjelper ham, ved å gjøre han mindre stressa, han har jo allerede en sexual release hjemme med deg, og mer attraktiv (damer ønsker menn som er forvalgt av andre). Mens du selv blir mindre attraktiv. Hvem ønsker en dame som allerede blir rundpult hjemme av noen andre? 

Anonymkode: 9ee1f...561

Det hun får ut av det er god sex, hun slipper å være sexuelt frustrert og å stresse med å finne seg ny partner. Synes det er en veldig praktisk løsning jeg.

Og jeg greide da å hanke inn mannen for 5år siden når jeg ville ha han. Det enda han visste at frem til måneden før jeg la frem at jeg ønsket et parforhold med han hadde jeg hatt hele 2(😱) pulevenner samtidig. Sånn har det også vært med mine forrige kjærester. Det har faktisk aldri vært et problem. Mulig det er fordi jeg alltid har gått etter mannfolk som deler synet på en god del ting, da også sex, med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 13.47, Ella Ellefantella skrev:

Og her har vi som vanlig en som er hentet fra år 1850. DET er usexy, det! Å ha holdninger som dette!

Det mange ikke tenker over er at sex faktisk er intimt. Og at holdningene til folk har begynt å bli «jeg ligger kun med denne personen og har ingen relasjon ellers». Ergo du ser direkte/indirekte på en person med følelser som et stykke kjøtt. Det er lett å utnytte andre i en slik situasjon. Egoismen råder. Også er generelt tanken om at «pulevenn-forh. er så greit, ingen forpliktelser, jeg gjør hva jeg vil», etc. Meeen hva skjer vanligvis? Jo, en av partene får følelser. Så var det ikke så ukomplisert likevel. Yes, kall meg og gammeldags. Altså, slike forhold funker sikkert for mange over en stund, men det er viktig å huske på at man har en relasjon til et menneske, med følelser, også. 

Anonymkode: d7b91...2b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mange ikke tenker over er at sex faktisk er intimt. Og at holdningene til folk har begynt å bli «jeg ligger kun med denne personen og har ingen relasjon ellers». Ergo du ser direkte/indirekte på en person med følelser som et stykke kjøtt. Det er lett å utnytte andre i en slik situasjon. Egoismen råder. Også er generelt tanken om at «pulevenn-forh. er så greit, ingen forpliktelser, jeg gjør hva jeg vil», etc. Meeen hva skjer vanligvis? Jo, en av partene får følelser. Så var det ikke så ukomplisert likevel. Yes, kall meg og gammeldags. Altså, slike forhold funker sikkert for mange over en stund, men det er viktig å huske på at man har en relasjon til et menneske, med følelser, også. 

Anonymkode: d7b91...2b2

Du fattet virkelig ikke hva jeg syntes var drøyt med innlegget ditt? For det har ingenting med det over å gjøre.

Jeg får gi deg det med teskje: måten du snakker om kjønnene på, forskjellen du legger i det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et "normalt" puleforhold i den forstand at man egentlig vil ha kjæreste men ikke hverandre, så man bruker hverandre til å fylle det tomrommet i en og dekke sexbehovet i en, til man finner en man faktisk får de rette følelsene for. 
Hadde ikke giddet det om det er en du egentlig hadde følelser for, du blir bare brukt og lurer og sårer følelsene dine igjen. 
Om du er helt platonisk til han, null følelser, null omsorg, bare ser på han som en dildo, ikke som en venn verdt å ha engang, så er det vel ok å drive med , men om du ser på han som en som er verdt å ha i livet ditt så driter du deg ut fordi du blir kicka ut av livet hans så fort han finner seg ei annen. 

Anonymkode: 08b4f...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Du fattet virkelig ikke hva jeg syntes var drøyt med innlegget ditt? For det har ingenting med det over å gjøre.

Jeg får gi deg det med teskje: måten du snakker om kjønnene på, forskjellen du legger i det! 

Aha, jeg ser at jeg trodde du siterte et annet innlegg. My bad. Det er forøvrig ikke jeg som har skrevet det innlegget du siterte :) 

Anonymkode: d7b91...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...